Laturin hihnan vaihto, Oulu

Nainenratissa

Auton laturin hihna pitäisi vaihtaa, enkä tiedä mille korjaamolle kannattaisi viedä. Suosituksia? Edullista tietysti etsin, mutta myös osaavaa. En tunne ketään täällä Oulussa, joka sen voisi vaihtaa... Harmi, kyse on ilmeisesti aika pikku hommasta.
Minne siis kannattaisi auto viedä?
Kyselee avuton naiskuski. :)

13

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenratissyhä

      Olisi oikeasti kiva jos joku voisi suositella jotain paikkaa... Ahdistaa näin naisihmisenä koko auton korjaamolla käyttö. Olisi mukava kuulla missä eivät kuseta jne. Kiitos. :)

    • Einar

      Puhelin käteen ja puhelinluettelon keltaisetsivut auki kyselemään tarjouksia.

      • Nainenratissa

        Ei ihan niitä asiakaskokemuksia sieltä Keltsistä löydy, mutta toki yhteystiedot.
        Olisin kaivannut kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia Oulun autokorjaamoista.


      • niisaslak

        Laturin hihnan vaihto on sen verran vaativa työ, että kannattaa viedä maahantuojan valtuuttamaan merkkikorjaamoon.


      • nainenratissa

        Vaikka en autoista tiedä lähes tuon taivaallista, tiedän että se ei todellakaan ole vaativa työ... Ihan turha on muuta väittää. Aika ilkeä olet kun väärää tietoa jaat...


      • niisaslak

        Jos ei ole vaikea vaihtaa, niin miksi et tee sitä itse. Taidat hakea urospuolista seuraa väärältä palstalta.


      • Nainenratissa

        No en kyllä seuraa hae... LOL Päivän paras vitsi.


      • Remmireino

        Minä olisin vaihtanut jos seuraa olisit hakenut. Siis pelkkää seuraa, ei seksiä. Vaan kun et hae niin ei sitten.


    • Miksi_vaihtoon

      Miksi se pitää vaihtaa?

      • Nainenratissa

        Siksi kun kuuluu sellaista vinkunaa autosta ja minua viisaammat sanoivat, että se se on. Muutoin autosta onkin jo korjattu lähes kaikki muu vast'ikään, joten on se se.


      • Kiristys_auttaa

        Hihna vinkuu siksi, että se on liian löysällä. Käytä jossain pikkupajalla kiristettävänä, ei maksa paljon.


    • Remmitvaihtoon

      Ajapa se tuhon pihaan niin vaihtan. Onko kahtella vai yhtellä remmillä? Ei ole väliä vaihtuu molemmatkin. Juotaan sitten kaffeet kerman ja kaakun kera.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1893
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      961
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      49
      941
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      787
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe