Auton laturin hihna pitäisi vaihtaa, enkä tiedä mille korjaamolle kannattaisi viedä. Suosituksia? Edullista tietysti etsin, mutta myös osaavaa. En tunne ketään täällä Oulussa, joka sen voisi vaihtaa... Harmi, kyse on ilmeisesti aika pikku hommasta.
Minne siis kannattaisi auto viedä?
Kyselee avuton naiskuski. :)
Laturin hihnan vaihto, Oulu
13
336
Vastaukset
- Nainenratissyhä
Olisi oikeasti kiva jos joku voisi suositella jotain paikkaa... Ahdistaa näin naisihmisenä koko auton korjaamolla käyttö. Olisi mukava kuulla missä eivät kuseta jne. Kiitos. :)
- Einar
Puhelin käteen ja puhelinluettelon keltaisetsivut auki kyselemään tarjouksia.
- Nainenratissa
Ei ihan niitä asiakaskokemuksia sieltä Keltsistä löydy, mutta toki yhteystiedot.
Olisin kaivannut kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia Oulun autokorjaamoista. - niisaslak
Laturin hihnan vaihto on sen verran vaativa työ, että kannattaa viedä maahantuojan valtuuttamaan merkkikorjaamoon.
- nainenratissa
Vaikka en autoista tiedä lähes tuon taivaallista, tiedän että se ei todellakaan ole vaativa työ... Ihan turha on muuta väittää. Aika ilkeä olet kun väärää tietoa jaat...
- niisaslak
Jos ei ole vaikea vaihtaa, niin miksi et tee sitä itse. Taidat hakea urospuolista seuraa väärältä palstalta.
- Nainenratissa
No en kyllä seuraa hae... LOL Päivän paras vitsi.
- Remmireino
Minä olisin vaihtanut jos seuraa olisit hakenut. Siis pelkkää seuraa, ei seksiä. Vaan kun et hae niin ei sitten.
- Miksi_vaihtoon
Miksi se pitää vaihtaa?
- Nainenratissa
Siksi kun kuuluu sellaista vinkunaa autosta ja minua viisaammat sanoivat, että se se on. Muutoin autosta onkin jo korjattu lähes kaikki muu vast'ikään, joten on se se.
- Kiristys_auttaa
Hihna vinkuu siksi, että se on liian löysällä. Käytä jossain pikkupajalla kiristettävänä, ei maksa paljon.
- Remmitvaihtoon
Ajapa se tuhon pihaan niin vaihtan. Onko kahtella vai yhtellä remmillä? Ei ole väliä vaihtuu molemmatkin. Juotaan sitten kaffeet kerman ja kaakun kera.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136