Minulla on Audi A6, oikean puoleisen oven lukot reistailevat. Etuovi lukitsemisen jälkeen ei avaudu muuten kuin sisältä käsin. Takaovi vihoittelee ja avautuu ajoittain. Meneekö lukot vaihtoon vai onko joku tietokonevika.
oven lukot
11
2648
Vastaukset
- SiivAri
Penis
Ompas ministerit availlu ovia ahkerasti? Taitaa olla johtoja poikki saranan kohdalta!
- toinenA6
Siinä on vuoto järjestelmässä ja paine ei enää riitä avaamaan ovea. Siihen etuoveen on ilmeissti pisin matka. Ovien lukothan avautuvat ja sulkeutuvat alipaineen ohjaamana pehmeästi eikä millään sähköimpulssilla kolahtaen.
Minulla kanssa sama vika. Näkyy kanssa oikean etuoven avaamisen yhtewydessä, muut ovet aukeaa ok ja kaikki myös sulkeutuu ok - m..p-76
Riippuu vuosmallista onko alipaineella vai sähköllä. Mut sähköllä jos on niin saattaa olla oven läpivientikumin sisältä johtoja poikki, saattaa myös oven lukkomekanismin sisällä olevista mikrokytkimistä, joku temppuilla.
- åpo9l8ki7ju6
Eikö taaskaan tullut mieleen kertoa auton vuosimallin että vois jotain syytä vikaan arvella.
- Munalukkoon
Joo,ne lukot ei ole ollenkaan rehellisiä varten ?
- Mers
Minulla oli 2006 mallinen A6 aikoinaan ja siinä repsikan ovi oli talvella yhtenään pysyvästi lukossa. Ei auttanut kuin ajaa sisälle lämpinään niin taas suostui ovi jonkun aikaa toimimaan. Tuo sinänsä oli tuossa kulkuvälineessä pienimpiä murheita. Nimim. Ei toista audia koskaan pihaan!
- helmiäsioille
Hikikarpalo alipaine putkessa ei sen kummempaa, alistuspaineen kuivain laite pitäis olla, mut kyllä on hiehoa tekniikkaa ei kolahda kun lukitaan/avataan!
- Anonyymi
Oven "lukkolaite" vaihtokunnossa!
Ensimmäiset oireet avattaessa keskuslukkolla; Ovi ei avaudu ulkoa, avautuu sisäpuolelta ja sen jälkeen ulkokahvasta.
Tämä oven lukkolaite hajoaa kaikista nykyautoista, joissa on sähköinen lukkolaite!
Omassa VW konsernin autossa kaikkien ovien lukkolaitteet vaihdettu, kesti kohtuullisesti 10 vuotta/300 tkm!
Lukkolaite ei paljoa maksa n.100 Eur ja työt päälle (kierrä merkkiliike kaukaa)!- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Nyt saan vihdoin Audini lukot kuntoon, eikä tarvinnut odottaa viisasta neuvoa kuin 8 vuotta.
- Anonyymi
Kertokaa miten alipainelukkojärjestelmä toimii. Nyt ovet eivät lukkiudu. Takakontista kuuluu epätyypillistä alipainepumpun ääntä ei sitä normaalia ja kestää vähän kauemmin 30s. Ei kuulu suhinoita. Avatessa ei kuulu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818