Olen kuullut, että Kunto-Mekan tilat ovat ensiluokkaiset. Olen myös kuullut, että kanavat voimaharjoittelua lisääviin aineisiin ovat "sujuvat". Eli tuloksia syntyy ja ne myös näkyy. Pitääkö huhu paikkaansa?
Kuusankosken Kunto-Mekka
16
1551
Vastaukset
- Punttispede
En ole kuullut voimaharjoittelua lisäävistä aineista ennen, pakottavatko ne käymään salilla useammin?
- Pilkanmaa
Eivät pakota, mutta tuottavat tuloksia. Mitä siitä voi päätellä?
- Ylätalja
Jari Lindström on ollut Kuusankosken Kunto-Mekan osakas. Luulen, että myös hän haluaa terveet toimintaperiaatteet voimaharjoitteluun.
- VesaPetteri
Nimimerkkien takana kyselevät ja huutelevat ovat tervetulleita keskustelemaan asiasta ihan omalla nimellään ja kasvoillaan. Tällaiset löpinät ja pöpinät saavat elää ihan omaa elämäänsä.
- Komppaan
Komppaan.
- Kivaksi
Tiedän erään kuusankoskelaisen kaverin, joka käytti mömmöjä. Ääni alkoi muistuttaa Neiti Aikaa ja kuuleman mukaan lapsettomuus iski kiveksiin.
- Normetam
Mistä ihmeestä niitä mömmöjä kulkeutuu Kouvolan seudulle? Tuovatko tiiaiset tullessaan?
- aloittavahaiusmies
Onko nykyaikaiset laitteet?
- Persua
On nykyaikaiset laitteet ja Lindström hankkii niitä lisää, jos tarvitaan.
- Jkkhhyuioopl
Jo se että Lindström omistaa paikan riittää boikottiin.
- exroinaaja
ettekö pikku kuusaan paskahousut ole vielä kokeilleet mennä treenaamaan kuusaan saleillle ja siellä sitten on tilaisuus aukoa pientä päätä ja saada turpaan kunnolla?
kokemus opettaisi! - kuusaankovinex
ettekö pikku kuusaan paskahousut ole vielä kokeilleet mennä treenaamaan kuusaan saleillle ja siellä sitten on tilaisuus aukoa pientä päätä ja saada turpaan kunnolla?
kokemus opettaisi!- kuntomekkaonkohyvä
Onko miten hintava sali? Onko sullakin mömmöjen takia sellanen kiekuva kimeä ääni?
- totuudentorvi6
kiekuva ääni on niillä kateellisilla pikkupojilla joiden kannattaisi kokeillakin mömmöjä ja opetella syömään kunnolla niin saattaisivat joskus saada naistakin..
- hullunpirjonhameenalla
saa sitä naista mutta kaikille ei käy kuka vaan
- ainaon
parhaat varattuja ja naimisissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850