Oli suuri pettymys oli taannoinen eduskunnan pakkoruotsi-äänestys, kun edustajat eivät välittäneet kansalaisista vaan ajoivat röyhkeästi heidän ylitseen.
Tuohon voi lisätä että vaalit ovat taas kohta ajankohtainen ja takinkääntäjien valinta käsillä ja ketkä siellä asioistamme pärräävät tai oikeammin sanottuna siellä räplätään vain älypuhelimia eikä juurikaan ole muuta tapahtunut mitä olemme heidän touhujaan seuranneet TV:n lähetyksissä.
Kansanedustajille tärkeintä on leikkiä puhelimilla
3
171
Vastaukset 3
- tämäontotinentosi
16.3.2015 23:34
Käännetään asiat näin He puhuvat meistä VIHA RIKOKSENA
He ovat RASISTEJA meitä kohtaan.
Meillä on oikeus puolustaa oikeuksiamme.
Pommi tikittää. tulilanka palaa. Kohta ollan niin kusessa, jos ei noita saada pysäytettyä.
Suomen vastaanottokeskuksissa olleet ja olevat henkilöt ovat 80-90 prosenttisesti nuoria miehiä. Missä ovat hätää kärsivät naiset ja lapset?
Ovatko nämä salskeat nuorukaiset terroristeja jotka ovat täällä saamassa hoitoa, lepäämässä ja keräämässä varoja järjestölleen?
Kaikki jihadistit on pantava maahantulokieltoon. Sama pakolaisille jotka lomailevat kotimaassaan josta ovat paenneet. Tämä touhu on meidän kustantamaamme ja meidän härskiä hyväksikäyttämistämme.
Samoin yli ymmärryksen menee ehdollinen tuomio terroristijärjestön rahallisesta tukemisesta. Jopa -hyväntekeväisyys- nimikkeellä he keräsivät Suomessa rahaa terroristeille. Tällä toiminnallaan he ovat osoittaneet, etteivät he sovellu yhteiskuntaamme.- TämäkinOnTotuus
Saman olen huomioinut minäkin, että missä ovat ne pakaisnaiset heitä ei ole montakaan pakolaisten joukoissa on vain miehiä ja tunnetusti afrikasta tulevat miehet eivät ole tottuneet työntekoon kun naiset tekevät siellä työt.
Meidän ei tarvitse ihmetellä miksi esimerkiksi nämä somaliasta tulleet nuoretmiehet maleksivat vain toreilla ja kyttäävät tyttöjä kenet saisivat raiskattua, töitä heille on turha tarjota sitä he kammoksuvat kuin ruttoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398