Kysymys teille arvon miehet

laatupano

Oletteko niin puutteessa, todellakin kaikkiruokaisia, vai mitä? Täällä tietyt tyypit pistää yhteystietojaan jokaiseen naisen aloitukseen. Toivon rehellisiä vastauksia Tälläkin on ainakin reppumies, pekael , tomperi muutaman mainitakseni. Vastatkaa käykö teille kaikki jolla sattuu olemaan pillu. Ja ootteko itse niin rumia tai jotain, et kaikki käy.Kiinnostaa vaan koska itse en kyllä pysty kaikille jalkojani levittää en vaan pystyisi.

36

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatupano

      Niin tää ei ollu mitään vittuilua, ihan vaan kiinnostaa muuten, että onko s etten vaan niin kovia panomiehiä, että melkein kaikki käy. Olkaa nyt miehiin ja Vastatkaa

    • Ei toki kelpaa kuka tahansa.

      • laatupano

        Kiitti ku vastasit. Minkälainen nainen on ehdoton ei?


    • Tuksumainen

    • LihavaLäskiKasa

      Jokaisella on jokin raja tietenki, esim. harvempi välttis haluaa läskikasaa?

    • Kaikki_käy

      Kyllä se on niin, että jos vaan on täysi-ikäinen, niin kaikki kelpaa, ken vain seksiä haluaa, ei sellaista naista olekaan jolle sanoisin ei, sehän olisi epäkohteliastakin, tosin tällä en jakele mitään yhteystietojani.

      • 67vmies

        Samaa mieltä ja eikö sitä sanota että kiimaista naista pitää auttaa.


      • Aikuiset naiset kiihottaa,mutta nuoret tytöt eivät herätä minkäänlaisia ajatuksia.


      • juu kirjoitat ihan asiaa


    • örinäää

      Minulla on vain yksi kriteeri naisen suhteen. Pitää olla kevyempi kuin minä, täysi-ikäinen, rikas , hyvä ottaa suihin, antaa kakkosta, on wappuna blondi, jouluna tumma, tekee hyviä lihapullia, lainaa siskoansa, ei pihtaa, puhuu joskus rumia, tykkää kimppakivasta.

      Se toinen kriteeri ei nyt jostakin syystä tule mieleen....hmmmm

    • biologiaa

      Miehet ovat keskimäärin kaikkiruokaisempia kuin naiset. Mies voi saada lähes rajattoman määrän lapsia ja jättää kaikkiruokaisuusgeeninsä jälkeläisilleen. Nainen voi saada vain vähän lapsia, joten hän on pakotettu kranttuuteen, jotta saisi laatumiehiltä laatugeenejä. Laatumiesten kanssa paritelleet saavat lisääntymisikään hiukan runsaammin lapsia, joten kranttuusgeenit ovat lisääntyneet populaatiossa. Miehillä ja naisilla on siis strategiaero.

      Huolimatta pyrkimyksistä kummallakin sukupuolella on heteroyhdyntöjä yhtä paljon, koska yhdyntään tarvitaan aina sekä mies että nainen. Olisi väärin luulla, että sukupuolilla olisi erikokoiset seksitarpeet, mutta nainen tavoittelee itseään laadukkaampaa partneria, mies tyytyy laadukkkaan lisäksi vähälaatuiseenkin.

      Sukupuolten ero tässä suhteessa ilmenee kaikkialla luonnossa, ei vain ihmisellä.

    • 108

      Kaikki ei käy. Asia ei ole ulkoisista ominaisuuksista kiinni. Se on täysin kiinni siitä, minkälainen on henkinen sopivuus. Kun katsoo naista silmiin ei yleensä tarvitse sanoa sanaakaan. Sen van tuntee... tai tietää.

      Yleisesti voisin sanoa että kaikki ne naiset joita pidetään lööpeissä "kuumina" "hoteina" jne saisivat minulta "kiitos ei". Vaikka ulkoiset mitat olisivat kunnossa, lompakko ja talous sekä vaatetus viimeisen päälle, mutta jos ensimmäinen lause paljastaa pinnallisuuden, itsekkyyden, kapeakatseisuuden tms. niin siihen lopahtaa. Juuri paria sanaa enempää ei tarvitse sanoa.

      Mutta kun sattuu samalle aaltopituudelle, ei siinä ulkoiset ominaisuudet juuri paina. Ja kuten todettua, aikoiaan minullakin oli pesupallon tilalla sixpack. Mutta silti naiset pitävät minusta. Olen kuulemma hyvä kuuntelija. Ja toisaalta, onhan se seksi antoisampaa kumppanin kanssa joka ei katsele itseään peilistä koko aikaa. Tai laske kaatoja eri hiustenvärin tai ihmistyypin mukaan.

      Mitä tulee miehen puutteeseen niin mieshän on luotu levittämään perimäänsä. Se ehkä selittää miksi miehet ovat poikkeuksetta valmiita pieneen kisailuun.

      • laatupano

        No joo ymmärrän hyvin ton sun pointtis en itsekään tykkää ns. Kiiltokuvapojista. Miehessä pitää olla jotain kiihottavaa. Usein ne on ne silmät ja katse miten katsoo mua.


      • kuinkakäy

        Olipa hyvä ja asiallinen kirjoitus 108. Niitä ei läheskään aina täällä näy.


      • ihanaaaaaa

        Samaa mieltä! Vaikuttaa siltä, et ne aivot on 108:lla siellä missä pitääkin...


    • sexsex

      joo varsinkin jos puute on päässy pitkäaikaiseksi ja olotila hyvin levottomaksi, ja on luonteeltaan hiukan ujo eikä oikeen uskalla ehdotella naisille. niin kyllä oikestaan nainen kuin nainen käy.
      Mieliala saattaa olla sellainen että nussimaan on päästävä hinnalla millä hyvänsä,vaikka se sitten olisikin elämän viimeinen teko.

      Että näin on

    • Jotkut on, jotkut ei. Itse en tosin ole kaikkiruokanen. täysrinsessat ja uhanalaiset lajit eivät ikävä kyllä ole minun heiniäni, mutta eise jonkinsorttinen pyöreys yhtään haittaa. Varsinkaan jos on pebaa mistä napata kiinni. :)

    • Tottakai ,kaikki käy kun tykkään lajista ja minulla on aikaa päivisin käydä tyttöjen luona(naisten)ettei tule väärikäsitystä.Voin toki olla vastaamatta jos sinua häiritsee?

      • kiitollinen

        Älkää vaan lopettako Reppumies,Pekael ja muut vapaaehtoistyntekijät.On niin hurmaavaa, kun puutteessa oleva naisimmeinen katselee kainosti näitä sivuja.Ja vaikka ei omassa päässä ja ulkonäössä ole mitään vikaa,rohkeudessa on puutteita.Ehkä vielä jonakin päivänä uskallan ja silloin on ihanaa kun olette olemassa.


    • Miialainen17

      "Jokaisen naisen aloitukseen"

      Niinpä niin, mut kun niistäkin aika iso osa on samojen runkkusetien itse väsäämiä :)

      • Itse olen samaa ajatellut kun joitakin lankoja lueskellut. Melko monet kirjoitettu samalla tyylillä ja samoihin kaavoihin jumittuen melko huonoa ulosantia käyttäen. ;)


    • miesjapuute

      En lukenu muiden vast mutta sanon vain että puute on niin raju että kyllä kelpaa pillu kuin pillu.Jos nainen on ns.saastanen jupppo tai joku pska läjä niin jopa siitäkin miettii että saiskos edes siltä

    • puutteessa01

      joo puutteessa olen mutta kaikki ei käy

    • Raveihin

      Kauris mies on melko tarkka seuran suhteen. Täytyy olla sitä jotain.

    • ddfgggffghhhg

      Pillua niin perkeleesti

    • sepeteus7

      Jos itse löytäisin vielä vapaan seksuaaliset halunsa säilyttäneen kivan suomalaisen 50v naisen niin minun etsijän päiväni olisivat ohi.Yksi vakituinen hyvä riittää minulle mutta sen puuttuessa joutuu vaeltamaan viettinsä perässä niin oleellinen osa seksuaalisuus on kuitenkin meidän kaikkien ihmisyydessä,meitä puutteessa olevia on puolin jos toisin ja joskus matkan varrella polkumme risteävät hetkeksi ja aurinko paistaa hetken kummankin risukasaan :)

    • jopotikopotiojasssa

      imiset on hulluja. ne kuvittelee, että netissä on jotain superia suhteessa todellisuuteen, vaikka just kaikkein epätoivoisimmat just onkin netissä. Tietenkin netissä on myös ne jotka kuvittelee itsestään aivan älyttömiä. kolmas ryhmä on sellaiset jotka on saaneet paljon livessä ja häikäilemättömyydellä ei ole rajaa.
      Todellisuudessa mikään ei ole muuttunut 25v aikana. ihmiset pitää edelleenkin tavata livessä. Jos itse asut vaikka helsingissä, niin mitä helvetin ideaa on alkaa keskustelemaan tamakotsin kanssa kuopioon jos kummankaan intressissä ei ole se toisen sijaintipaikkakunta.
      Ja sit ihminen voi tehdä itsestään aivan millaisen vain ja hyväksyä toisessa aivan minkalaisia asioita kuitenkaan mitään tarkoittatta..... vaikka lupaa mitä vaan näkemättä toista, niin eihän sitä voi luvata sit livessä.
      TÄä koko ketju sinäänsä on aivan väärässä paikkassa. Mutta olkaa helvetin ihmiset varovaisia mitä netissä kirjoitatte tai mihin suostutte. ja älkää uskoko kaikea mitä täällä lukee!

    • kiitollinen

      Kirjoitin juuri tuonne Pekaelille:Älkää vaan lopettako Reppumies,Pekael ja muut vapaaehtoiset.Vaikka omassa pääsä ja ulkonäössä ei ole mitään vikaa ,puuttuu rohkeutta hakea tarvitsemaansa.Siis jos tarvitsee vain hyvää ja toimivaa seksiä.Sitten joskus kun kainon seksisivujen katselun aika on ohi,on ihanan lohdullista,että olette olemassa:)

    • yya62

      Sä oot säälittävä Runkku! Mä oon sen näkönen et mä saan mitä haluan!

    • Valikoiva

      Ei todellakaan käy kaikki naiset. Pitää olla suht saman ikäinen noin 60v, sekä elämän arvot jota kuinkin samalla tasolla, ulkonäölläkin on merkitystä ja sitä yhteistä kemiaa, kipinää oltava . En hyppää jokaisen kanssa punkkaan.

    • Säälikskäy

      Tässä keskustelussa keski-ikä 14v ja kirjoittaja 10v.

    • havettijasillee

      Mä voin sanoa ap.lle, että olen 45v mies ja syystätaitoisesta ollut paljon yksin ja vähässä kosketuksessa, mutta siltikään ei tulis mieleen alkaa mitää nettideittailua tässä asiassa. Joskus jotain kyllä tehnyt jne. mutta oikeet kohtaamiset on tullut livessä vaikka noi seksit onkin vähissä.... oli todella kiusallista ku tuli jouduttua tilanteeseen jossa tuli seksitä puhe ja se asia jäi päälle liikaaa.... hävetti sit jälkeenpäin......

    • Anonyymi

      Teoriassa ja mielikuvissa lähes kaikki naiset kiinnostavat, mutta livetapaamisten aikana kiinnostus, myös seksuaalinen, lopahtaa nopeasti, jos henkisellä tasolla ei löydy yhteyttä. Hyvännäköinen nainen tietysti kiinnittää helpommin huomioni, mutta voiton vie mukava nainen.

    • Anonyymi

      Naisella pitää olla pillu. Sellainen nainen ei kelpaa jolla on matala ääni ja munat.

    • Anonyymi

      joopas, kyllä mukava saada pimsaa kaikki ei kelpaa, minun oma naisystävä kelpaa ,rakastellaan 4-6 kertaa viikossa,ollaan eläkeikäisiä kivaa on.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe