Epävarma nuorimies...

epavarma51523

Aloitetaan nyt vaikka näin. Pyysin mielipiteitä jo toisella palstalta,mutta ajattelin tiedustella asiaa myös täältä. En muutakaan keksinyt sillä sattuneesta syystä haluan kysyä anonyymisti. Toivon siis että vastaisitte asiallisesti jos vain mahdollista.

Olen siis 22v vuotias nuori mies. Mielestäni olen suht. "hyvän näköinen" ja siedettävä tapaus. En kuitenkaa ole IKINÄ seurustellut saati sitten ollut minkäänlaisessa lähemmässä kontaktissa naisten kanssa. Syy siihen onkin,yllätys yllätys se, että häpeän penistäni jota olen hävennyt jo 15 vuotiaasta lähtien. Kärsin myöhästyneestä murrosiästä joka on nyt hoidettu lääkärin avustamana. Tästä huolimatta penikseni on jäänyt pieneksi. Tämä asia kalvaa minua edelleen, mutta tajusin etten voi märehtiä asiaa lopun ikääni vaan minun täytyy hyväksyä se.Asiassa kalvaa tällä hetkellä juuri se että mitä jos joku nainen nyt sattuisikin kiinnostumaan minusta tai bongaisin yökerhosta naisen joka olisi kiinnostunut lähtemään jatkoille kanssani? Mitä mieltä hän olisi asiasta...Toivoisinkin siis nyt rehellisiä ja asiallisia mielipiteitä asiasta. Penis on luusta mitattuna noin 11cm pitkä (juuri ja juuri) ja vain noin 9-10 cm ympäryysmitaltaan. Jo kondomeja hankkiessa kävi selväksi kuinka pieni penis minulla on joten tilasin netistä pienempiä. Peniksen koko arveluttaa minua siis todella paljon ja toivoisin että saisin vastauksia/mielipiteitä jotta saisin rohkaistua itseäni lisää.

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5t45et45e

      Meinaatko että se nainen yökerhossa oikeasti kysyy kuinka iso sulla on. Seurustelusuhteessa sillä on vielä vähemmän merkitystä.
      On miljoona muuta asiaa jotka vaikuttavat naisten kiinnostukseen paljo enemmän.
      En siis väitä ettei sillä olisi mitään merkitystä, mutta yleensä pienuus on korvien välissä. Kondomit ovat yleensä standardikokoa ja tehty varmuuden vuoksi 18 cm penikselle. Useimmille ne ovat liian isoja, jos keskiarvo on jotain 14cm-luokkaa. Siinäpä vasta markkinarako.

    • nainenkaksyks

      Turhaan häpeät. Oon varma että peniksesi on viehättävä. Kannattaa vain ensin löytää luotettava ja turvallinen tyttökamu joka hyväksyy sut tasan sellaisena kun oot ja ihan selvinpäin. :-)
      En haluu kuullostaa liian päällekäyvältä pervolta mut ihan vain rohkaistakseni sanon että kyllä mä ainakin ottaisin mielelläni 11cm penistä jos miehen kanssa muuten kemiat kohtaa. Ja varmasti en ole ainut. :-) Sori jos ilmaisin asian turhan suoraan :-D

    • NIminerkki95

      Sama Ongelma itsellä samat taustat, kunnes rupesin vedeleen kätee kolmesti päivässä kun himoitti niin sairaasti. VErenkierto parani ja kullin seisokki kasvoi kullin verisuonet kasvoi ja pidätyskyky kasvoi, huoralla kävin testaamassa panotaitoja ja kehui että hyvin kestää ja hyvältä tuntuu. jee sain vielä itsetuntoakin joten eikun pillua bongaamaan paariin!

    • Kii

      Mun parhain rakastajani on ollut myös kaikkein pienimunaisin mies mun sängyssä. Jollekin voi olla paremmat varusteet, mutta loppujen lopuksi seksissä eniten merkkaa se miten niitä varusteita käyttää. Joten älä sure!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe