miesten kainalokarvat

terhi88

kuinka moni mies täällä ajelee kainalokarvat?entä muut ihokarvat? tuntuu jotenki etovalta jos miehellä on kauheat puskat kainaloissa,ja haisee pahimmassa tapauksessa hielle.

12

<50

Vastaukset

• Paakohan niitä on lyhentää. Muuten ihmiset pelästyy. Kokonaan niitä ei saa ajaa, mutta siistiä pitää. Ja hygienia on sitten eri asia.

• Kerta viikossa pois. Alapäätä siistitään, kokonaan karvattomaksi ei "karvaisena" oikein voi vaihtaa, kun siitä ei tule mitään. Parta pitää ajaa joka päivä, joskus kahdesti, jos ei saa illalla olla sänkeä.

• Joutuuhan noita leikkaamaan jo ihan hygienian takia

• Näinhän se asia on, eikä sovi unohtaa estetiikkaa, onhan se pusikko siellä kainaloissa aika hirveä näky.

• Mulla on kevyt dilamma tulevan kesän osalta.
    Tyttöilyn aloitin talvella ja karvat on lähteneet ripsiä, kulmia lukuunottamatta :1

Taitaa olla pitkät lahkeet läpi kesän. Manaan siis kylmää kesää

• Hiki ei haise, kyllä se on siellä karvoissa elävä bakteerikasvusto joka haisee...

• Minä ainakin poistan kaikki karvat leuasta alaspäin, sanokoot muut mitä hyvänsä ja täysposliinina on mukava olla, onneksi ei ole kovin voimakas karvankasvu joten sheivaus käy helposti. Pyllystä ja pusseista sekä kalun ympäriltä poistan karvat Veet-karvanpoisto voiteella, muualta höylällä ja näin olen tehnyt jo yli 25v, karvaiseksi en aio palata. T:Ylpeä 55v silkkimuna.

• Ajelen karvat kainaloista palleista sekä pakaroiden välistä, niin myös parta tietysti.

• Ja sinä itse kirjoitat Salkkarifoorumilla 13- ja 15-vuotiaitten poikien häpykarvojen sheivaamisesta... joten olet väärä hlö neuvomaan.
      Kainalokarvat OK täällä häptkarvohen joukossa.

• tänään ajoin kaikki karvat ekaa kertaa 51 mittaris, puhdas olo, tuli sellanen tunne et nyt kaikki pois, kasvaahan ne taas..

• Parin, kolmen millin parransänki, kainalokarvat ja säärikarvat tekevät miehestä MIEHEN! Rintakarvoilla leikittely on ok. jos niitä yleensä on.
    Paljaaksi ajeltu kullinjuuri, kulli itse, ajellut pallit ja perse tekevät miehestä SEKSIPEDON! GGRRRRR....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.