tampereen keikka tänään...

^goodi91^

kukaan tänää tulossa sinne?
mä oon ainaki mun kaverin kanssa..
se on pakkahuoneel.
ja jos on tulos nii mihin aikaa tuutte?

21

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No oliks kivaa? =)

      • ^goodi91^

        joo!
        kyl siel oli tosi kivaa..ja keikan jälkeen tuli juteltuu tikun kans aika paljonki ;)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        joo!
        kyl siel oli tosi kivaa..ja keikan jälkeen tuli juteltuu tikun kans aika paljonki ;)

        mä olin kans tampereella ja pääsin kuvaan tikunkans(=sain myös sen nimmarin.koska tulit jonottamaan?


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        mä olin kans tampereella ja pääsin kuvaan tikunkans(=sain myös sen nimmarin.koska tulit jonottamaan?

        mäkin pääsin tikun kans kuvaan


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        mäkin pääsin tikun kans kuvaan

        mä tulin neljältä jonottaan ja musta tuntuu et sä oot sini tai tiina.oonko oikees?jos on näin niin arvaas vaan kuka mä oon!?(=olin nimittäin jonos ekana kaverin kans...


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        mä tulin neljältä jonottaan ja musta tuntuu et sä oot sini tai tiina.oonko oikees?jos on näin niin arvaas vaan kuka mä oon!?(=olin nimittäin jonos ekana kaverin kans...

        sä arvasit oikein koska mä oon tiina ;)
        must tuntuu et sä oot henna, koska eks jonnalla oo nimimerkkinä jonsku tai joku vastaava?

        no mitäs kuuluu?
        muuten se kuva mikä teist otettii nii tulee varmaa ens viikol mulle, ni me käydää sit sinin kans teettää niit pari ja sit sini lähettää ne sinne päin ;)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        sä arvasit oikein koska mä oon tiina ;)
        must tuntuu et sä oot henna, koska eks jonnalla oo nimimerkkinä jonsku tai joku vastaava?

        no mitäs kuuluu?
        muuten se kuva mikä teist otettii nii tulee varmaa ens viikol mulle, ni me käydää sit sinin kans teettää niit pari ja sit sini lähettää ne sinne päin ;)

        enpäs oo henna vaan oon jonna.mä nimittäin oon vaihtanu nimimerkkiä.mä kyllästyin siihen edelliseen nimimerkkiin(=et kai sä pettyny ku en ollutkaan henna?no,teettäkää ne kuvat ihan rauhas.ei oo mikää kiire.ei tänne kuulu mitää erikoista,entäs sinne?oot ollu vissiin laivalla...pikkulinnut lauloi(=oliko kivaa?


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        enpäs oo henna vaan oon jonna.mä nimittäin oon vaihtanu nimimerkkiä.mä kyllästyin siihen edelliseen nimimerkkiin(=et kai sä pettyny ku en ollutkaan henna?no,teettäkää ne kuvat ihan rauhas.ei oo mikää kiire.ei tänne kuulu mitää erikoista,entäs sinne?oot ollu vissiin laivalla...pikkulinnut lauloi(=oliko kivaa?

        en oo pettyny et sä et ollu henna ;)
        joo,olin mä laival parin mun kaverin kans..
        siel oli tosi hauskaa..
        ostin eminemin uuden levyn ja sellasta.
        tännekki kuuluu ihan hyvää.
        oon lähös täs just kaverin synttäreille ja sellast.
        sini on tulos kans, taisit tietää sen jo :)

        no miten tänään menee? :D
        oliks tampereen keikka sust hyvä?
        must se oli ihan mahtava..
        kirjottele ;)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        en oo pettyny et sä et ollu henna ;)
        joo,olin mä laival parin mun kaverin kans..
        siel oli tosi hauskaa..
        ostin eminemin uuden levyn ja sellasta.
        tännekki kuuluu ihan hyvää.
        oon lähös täs just kaverin synttäreille ja sellast.
        sini on tulos kans, taisit tietää sen jo :)

        no miten tänään menee? :D
        oliks tampereen keikka sust hyvä?
        must se oli ihan mahtava..
        kirjottele ;)

        kuulin et olit ostanu eminemin uuden levyn.oliko hyvä?joo,kuulin senkin et teidän kaverilla on synttärit.(=ihan kivasti menee.meen huomenna ostoksille keskiselle ja shoppailu on aivan ihanaa!!tampereen keikka oli tosi ihana!!


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        kuulin et olit ostanu eminemin uuden levyn.oliko hyvä?joo,kuulin senkin et teidän kaverilla on synttärit.(=ihan kivasti menee.meen huomenna ostoksille keskiselle ja shoppailu on aivan ihanaa!!tampereen keikka oli tosi ihana!!

        keskisil on muuten tosi kiva shopata!
        joo me shoppailtii laival, mut ei mul menny rahaa ku jotai 20 e...
        shoppailu on yks ihana "harrastus" :)
        joo oli kyl tosi kiva nähdä siel keikal!
        olitte kyl tosi kivoja ja mukavia, toivottavasti nähdään
        muillakin keikoil!
        joo synttäreil oli kyllä tosi hauskaa..
        sini on kertonu varmaan siitäkin ;)
        mä tulin just meijän vpk:n joulujuhlasta..sain
        jopa 2 lahjaa ;)
        kirjottel :)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        keskisil on muuten tosi kiva shopata!
        joo me shoppailtii laival, mut ei mul menny rahaa ku jotai 20 e...
        shoppailu on yks ihana "harrastus" :)
        joo oli kyl tosi kiva nähdä siel keikal!
        olitte kyl tosi kivoja ja mukavia, toivottavasti nähdään
        muillakin keikoil!
        joo synttäreil oli kyllä tosi hauskaa..
        sini on kertonu varmaan siitäkin ;)
        mä tulin just meijän vpk:n joulujuhlasta..sain
        jopa 2 lahjaa ;)
        kirjottel :)

        joo,tota sini kertoi synttäreistä.oliko sulla ollu yhtä raju ilta kun sinillä?sä oot siis ollu joskus keskisellä??vai sait 2 lahjaa,no mitä paketista löytyi??niin se on muuten totta et shoppailu on "harrastus" parhaasta päästä!!(=toki se on aika kallis harrastus jos karkaa lompakko käsistä(=käytkö sä sinikans kattomas niitä ässien pelejä?mitä muuta sä harrastat ku shoppailua?kirjottele!!


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        joo,tota sini kertoi synttäreistä.oliko sulla ollu yhtä raju ilta kun sinillä?sä oot siis ollu joskus keskisellä??vai sait 2 lahjaa,no mitä paketista löytyi??niin se on muuten totta et shoppailu on "harrastus" parhaasta päästä!!(=toki se on aika kallis harrastus jos karkaa lompakko käsistä(=käytkö sä sinikans kattomas niitä ässien pelejä?mitä muuta sä harrastat ku shoppailua?kirjottele!!

        no ei mul ehkä niin rajuu ollu ku sinil,mut lähelt piti :)
        joo mä oon käyny keskisillä ku mun mummu asuu siinä 50km päässä (virrat).
        mä en tiedä vielä et mitä niist paketeist tuli ku lupasin niille joilta sain et avaan ne vasta jouluna..luulen et saan jotai koristejuttuja tai jotai sinne päin.
        mä harrastan shoppailun lisäks vapaa palokuntaa ja piirtelyy..
        mitä sä sit harrastat shoppailun lisäks? :)
        no mitä sä ostit sielt keskisilt?
        mitä muuten kuuluu? ;)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        no ei mul ehkä niin rajuu ollu ku sinil,mut lähelt piti :)
        joo mä oon käyny keskisillä ku mun mummu asuu siinä 50km päässä (virrat).
        mä en tiedä vielä et mitä niist paketeist tuli ku lupasin niille joilta sain et avaan ne vasta jouluna..luulen et saan jotai koristejuttuja tai jotai sinne päin.
        mä harrastan shoppailun lisäks vapaa palokuntaa ja piirtelyy..
        mitä sä sit harrastat shoppailun lisäks? :)
        no mitä sä ostit sielt keskisilt?
        mitä muuten kuuluu? ;)

        mä ostin keskiseltä suklaata,en mitää muuta.mä en kehtaa sanoa et mitä mä harrastan!!se on niin nolo harrastus!!(=kuuluu ihan hyvää,täs joulua odotellaan.ootko jouluna sininkas??tykkäsitkö muuten käydä keskisellä?mitä aiot tehdä lomalla?mitäs sulle muuten kuuluu?kirjottelemisiin.


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        mä ostin keskiseltä suklaata,en mitää muuta.mä en kehtaa sanoa et mitä mä harrastan!!se on niin nolo harrastus!!(=kuuluu ihan hyvää,täs joulua odotellaan.ootko jouluna sininkas??tykkäsitkö muuten käydä keskisellä?mitä aiot tehdä lomalla?mitäs sulle muuten kuuluu?kirjottelemisiin.

        no emmä usko et sun harrastus mikää nolo on :)
        joo, keskisil oli kivaa, entä sust?
        emmä usko et mä oon sinin kans jouluna mut kai sit sen jälkee, luulisin.
        ootko sä jouluna hennan kanssa?
        mitä sä ostat sille joululahjaks?
        mulle kuuluu tosi hyvää!
        huomenna vaan kouluu,mut ei se mitää.
        mitä sä muuten toivot joululahjaks?
        luulen että valokuvat tulee huomenna et saattaa olla et kuvat tulee ens viikol tai sen jälkee :)
        kirjottel!


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        no emmä usko et sun harrastus mikää nolo on :)
        joo, keskisil oli kivaa, entä sust?
        emmä usko et mä oon sinin kans jouluna mut kai sit sen jälkee, luulisin.
        ootko sä jouluna hennan kanssa?
        mitä sä ostat sille joululahjaks?
        mulle kuuluu tosi hyvää!
        huomenna vaan kouluu,mut ei se mitää.
        mitä sä muuten toivot joululahjaks?
        luulen että valokuvat tulee huomenna et saattaa olla et kuvat tulee ens viikol tai sen jälkee :)
        kirjottel!

        no se mun harrastus on käsityökoulu.keskisillä on ihan huippu kivaa!!mä käyn sielä yleensä n.kolmesti vuodes.jouluaattona varmaan viedään lahjat hennankans toisillemme ja kyllä me joulun aikana ollaan varmaan jonkin verran yhdessä.oon ostanu sille kupin lahjaks.mitä sä ostat sinille?mä toivon lahjaks sen Pikku G kirjan,suomi hiphoppia vol.4,Pikku G-Royal Family dvd:n ja sit tietty rahaa.entä sä?tykkäätsä niinku käydä koulua ku ymmärsin vähä sillee??en tiiä oonko jo kysyny mut mitä aiot tehä lomalla?


      • ^goodi91^
        <3 kirjoitti:

        no se mun harrastus on käsityökoulu.keskisillä on ihan huippu kivaa!!mä käyn sielä yleensä n.kolmesti vuodes.jouluaattona varmaan viedään lahjat hennankans toisillemme ja kyllä me joulun aikana ollaan varmaan jonkin verran yhdessä.oon ostanu sille kupin lahjaks.mitä sä ostat sinille?mä toivon lahjaks sen Pikku G kirjan,suomi hiphoppia vol.4,Pikku G-Royal Family dvd:n ja sit tietty rahaa.entä sä?tykkäätsä niinku käydä koulua ku ymmärsin vähä sillee??en tiiä oonko jo kysyny mut mitä aiot tehä lomalla?

        no siis mä toivon: pikku g kirjaa, suomi hiphoppii 4, ezkimon levy,rahaa, vaatteit,kynttilöit, pikkug kamaa, sen royal family dvd:n yms..
        mä tykkään käydä yhden ihmisen takii kouluu.sellasen hiphopparin ;) muuten ei kiinnostais pätkääkää käydä siel kidutuskammios..
        mä oon varma aika paljo sinin ja muitte kamujen kanssa,lomalla. ;) ei sun harrastus o mikään nolo!
        mitä tänää kuuluu?
        meniks koulus hyvin?
        millon muute meette seuraaval keikal?
        ;) kirjottelemisiin!


      • ^goodi91^
        ^goodi91^ kirjoitti:

        no siis mä toivon: pikku g kirjaa, suomi hiphoppii 4, ezkimon levy,rahaa, vaatteit,kynttilöit, pikkug kamaa, sen royal family dvd:n yms..
        mä tykkään käydä yhden ihmisen takii kouluu.sellasen hiphopparin ;) muuten ei kiinnostais pätkääkää käydä siel kidutuskammios..
        mä oon varma aika paljo sinin ja muitte kamujen kanssa,lomalla. ;) ei sun harrastus o mikään nolo!
        mitä tänää kuuluu?
        meniks koulus hyvin?
        millon muute meette seuraaval keikal?
        ;) kirjottelemisiin!

        unohdin sanoo et en voi kertoo mitä ostin sinil ku se käy aina välil kattoos meijä hauskoja keskusteluja ;)
        se aina nauraa mun juttuja..ku oon muka sanonu jotai hauskaa ;)


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        unohdin sanoo et en voi kertoo mitä ostin sinil ku se käy aina välil kattoos meijä hauskoja keskusteluja ;)
        se aina nauraa mun juttuja..ku oon muka sanonu jotai hauskaa ;)

        mä kans mietin eilen illalla et sinihän käy kans täälä et sä et kyllä voi kertoo mitä ostit sinille.olinpas mä taas järkevä!!(=kyllä sä joskus sanotki jotai hauskaa,muaki joskus naurattaa sun jutut.en tiiä seuraavasta keikasta.sillähän ei oo enää ku 1 tai 2 keikkaa.sulla on muuten melkone määrä lahjatoivomuksia!!saatkohan ne kaikki?tänää oli ihan kiva koulupäivä mut sen pilas hammaslääkäri!!koulu on tosiaan kidutuskammio!!varsinki koska meidän koulus ei oo hoppareita eikä varsinkaan silmän iloa(=kerro lisää siitä sun hopparista!!ootko sininkans samas luokas?no mut kirjottele!moro!!(=


    • suuri_suu_86

      mut ei ilman pulloa mitä ois heittäny sen jätkän päälle *kjeh kjeh* oon hauska! :D

      • ^goodi91^

        joo just.. mitä sä teet täl palstal jos kerrna vihaat g:tä???
        painu hel*ettiin.


      • <3
        ^goodi91^ kirjoitti:

        joo just.. mitä sä teet täl palstal jos kerrna vihaat g:tä???
        painu hel*ettiin.

        tiina tiina!(=rauhoituhan nyt kuomaseni!!(=


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe