saan usein kuolemanpelkoon liittyvän kohtauksen,jossa vapisen ja en saa yöllä nukuttua...oksennan usein myös tilanteen päätyttyä.Usein minulla on myös hieman huimaava olo.Voikohan tämä olla paniikkihäiriö?
Kuoleman pelko
2
127
Vastaukset
- hypokondriasyndrooma
Juuri sitä itseään. Tutustupa tähän saittiin: http://www.ahjos.net/luokitus/F40.htm
Se on lähinnä vain luettelo, mutta itselleni avautui tiettyjä asioita omasta mielenterveydestäni ja pisti vähän hymyilyttämään. Olen itse "tehnyt kuolemaa" pienestä pitäen. Esim. muistan ensimmäisen rytmihäiriöni ja pelkäsin sen johtavan kuolemaan. Olin silloin n. 4-vuotias. Kuolemanpelkoni on aina kohdistunut sydämeen ja aivoihin. Eli olen pelännyt sydänkohtausta ja aivoverenvuotoa. Nykyään huolenaiheeni on vatsa-aortan laajentuma tai rinta-aortan dissekoituminen :) Olen myös ihminen, joka ei halua mennä lääkäriin, koska he saattavat löytää jotain ikävää, kuten sydämen laajentuman tai aneurysman päästä, jota ei voi leikata. On varsin mukavaa, kun pelot ja huolenaiheet valtaa elämän. Ai niin... koska olen murheineni nykyään aika staattinen, eli en liiku enää paljoa, niin tietysti se on poikinut myös keuhkoveritulpan pelon. Jumppaan pohkeitani lähes pakonomaisesti. Aika sairasta, vai mitä? - jekkone
Joo tääl samanlaisii olotiloja.ei vittu menee oikeesti niin tunteisiin nää olotilat.mut onneks ei olla yksin näitten paskojen olojen kanssa ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821700
- 511360
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471285Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?94977Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942