Hei
Olen töissä kiireisessä keskisuuressa yrityksessä ja olen 48v ihan hyvin säilynyt yh äiti
Esimieheni on äärimmäisen komea 55 v mies josta olen viime aikoina nähnyt melkein joka yö ns. Märkiä unia ja aina kun itse tyydytän ajattelen häntä.
Esimieheni on ~185 cm, hieman roteva, ruskeasilmäinen, taatusti ison omaava köriläs, näen häntä töissä joka päivä en tiedä miten pystyn pitämään näpit hänestä erossa. Mies on eronnut mutten tiedä tapaileeko juuri nyt ketään. Olimme eilen samaan aikaan täydessä hississä hyvä että uskalsin edes hengittää kun nännit kovina haisteli. Hänen jumalaista Partavettä.
Haluaisin eniten maailmassa avata hänen housut ja ottaa sen esiin suuhun ja syvälle pilluun tuntea hänet sisällä en vain tiedä mitä teen
Miten etenen?
Näpit irti pomosta
5
<50
Vastaukset
- SKJHDKSA
Hönttihän sie oot ku tuollaisia kysyt, juttelet ja "seurustelet" tyypin kanssa, ajan kanssa ne kasvaa johonkin suuntaan jos on suhdetta syntyäkseen. Paitsi jos pelkkä seksi kiinnostaa niin senkus flirttailet tai muuta keinottelua mikä nostattais sen haluja.
No näin kokemusta omaavana en suosittele sekaantumaan pomoon. Aiheuttaa enemmän hankaluuksia, itse ainakin pidän vastaisuudessa näppini irti vaikka kuinka tekis mieli.No nyt ei onneks ole edes mahtui ku nainen pomon.
- Apjuu
Olis vaan niin ihanaa nostaa hametta ja saada kovat kyydit vaikka esimiehen pöydällä :) en tiedä mutta mietin tätä lähes tulkoon joka päivä
Pitäisi varmaan etsiä joku muu mies mutta kun tämä tapaus on kaikkein komein seksikkäin ihanin ja kaikkea.
- pomomoraali
Ihanaa tietysti olisi, jos saisit pomosta täytettä sisällesi ja tyydytyksen :)
Mutta jos pomosi on niin ihana kuin sanot, hän varmasti yrittää pysyä erossa alaisestaan :( Älä siis pety, jos tulet torjutuksi (tai tietysti petyt, mutta pomon vaikuttimena voi olla omasta työpaikasta kiinni pitäminen, ei muu...)- Appp
Nii i mutta kun ei millään malttas... Kai se ois parempi vaan unohtaa mutta voi olla että pakko ottaa loppu tili jos tästä ei tule mitään koska työteho on laskenut ajattelen vain tätä niin ihanaa urosta.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810