Ajattelin kokeilla ite tehä redbull vodkaa mutta ongelmana on se että hirvesti en tiedä eri vodkista mitään. Myös se että olen 19 asettaa jossain määrin rajoja sille mitä vodkaa ostaa tai kuinka vahvaa. Eli ilmeisesti 22% vodkaa mahdollista ostaa. Mitenköhän vahvaa vodkaa baareissa ja klubeilla käytetään? Mietin vain millainen sekoitus suhde olisi
Redbull vodka
ekertistimo
1
2517
Vastaukset
- Votkale
Votka (joillekin ”vodka”) on kirkas, maustamaton viina eli etanolin (etyylialkoholin) ja veden sekoitus, jonka alkoholipitoisuus on EU-säädösten mukaan vähintään 37,5 %. Tyypillisin lukema on 40 %.
Epäilen siis vahvasti, ettei 22 prosentin nuorisovahvuuteen laimennettua sekoitusta saa kutsua votkaksi tai edes vodkaksi vaan etikettiin merkitystä kauppanimikkeestä tulee käydä ilmi, että kyseessä on laimennettu juomasekoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203