Jos lapsia tekee, niiden elämä pitää maksaa kunnes tulevat toimeen omillaan. Ei se ole palkka äidille tehdystä työstä vaan kulukorvaus osasta kuluista. Tämä malliautoilija jättää minimimaksutkin maksamatta ja taitaa olla siitä ylpee. Kerronko lisää?
Täydellinen isä
10
184
Vastaukset
- ihmeessä
Kerro
- moih
Joo.
- hyisaatana
jos lespotantttayksinhuoltajaäiti välttämättä haluaa rikkoa perheen, saa maksella lapsen elatuksenkin itse
- tuhero
Joo on se kummaa touhua,kerran sitä rasiaa annetaan sitten tullaan paksuksi ja ruvetaan kitisemään maksuista,pitäisivät saatana housunsa jalassa sen ensinmäisen kerrankin. Tuheron anto loppuu ja todellinen pirttihirmu astuu esiin. Tunnustan olen tuolaisten naiset vihaaja.
- ikuisestiäiti
Voisiko joku länsirannikon älykäs mies kertoa millä summalla siellä tullaan toimeen?
Eipä ollutkaan normi tuherotytti kyseesä tällä kertaa. Lapset syntyivät avioliitossa ja kun isällä alkoi 50:n villitys sai loppuperhe tulla toimeen omillaan. Vähään olen ollut tyytyväinen mutta kun tämä maineikas mies jättää miniminkin maksamatta pelkästä kiusanteosta herää kysymys kuinka suolaista virtsaa siellä rannikolla nykyään nouseekaan päähän?
Yleinen kysymys yh äideille, kuinka moni on päässyt elareilla viettämään kulutusjuhlaa?- vonLagerbom
Ehdottomasti tuomittava teko rikkoa perhe. Kun perustetaan perhe on siihen satsattava, pysyteltävä yhdessä, perheenä kuten ennen muinoin, perhe katsottiin pyhäksi instanssiksi. Sittemmin päättäjät siunasivat helpot erot ja yleensähän perheenrikkoja on kuitenkin äiti joka kaappaa lapset mukaansa ja häipyy ja sitten alkaa yhteiskunnan rahastaminen ja miestensä mustamaalaaminen ja sen myötä lopulta yksinhuoltajuus ja sitten alkaa narina kuinka raskasta on yksinhuoltajan arki vaikka itse sellaisen olotilan itselleen aiheuttivat.
- Vereistruut
Eikö tämä maksu muuttunutkaan siten,että lapsi saa aina elatusmaksun,siitä huolimatta vaikka isä ei maksa Siis elatusmaksu peritään isältä kunnan / valtion toimesta. ?
- kyylävaiei
vah täh niiiiinn jooo...
- oookkkkeeeeeiiiii
ookkkeeiii
- kllbvkkkhg
Lkmbjhjjj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837