Vainoamista Pihtiputaalla 14

samivini

Minua vainotaan asuinkunnassani ilmeisen laajamittaisesti. Liikkumisiani seurataan, enkä tiedä, mikä on oikeaa sattumaa, mikä ei. Olen ollut yhteydessä asiasta poliisiin, puhunut lääkärin kanssa, mutta asiaan ei ole selvyyttä tullut. Poliisi on kieltänyt asian ja kehoittanut ottamaan lääkäriin yhteyttä. Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja saanut psykoosi lääkkeitä. Lopetin lääkkeiden syönnin viime syksynä ja aloin ulkoilemaan säännöllisesti, tämä vainoaminen paheni. Minulla on sellainen vaikutelma, kuin ajatuksiani haluttaisiin ohjata, saada jokin ajatus päähäni. En tiedä, mikä tarkoitus, mutta en koe toimintaa kovinkaan hyödylliseksi minulle. Lähinnä todellisuudentaju järkkyy.

http://www.mikseri.net/clubs/thread.php?topic_id=49487&page=last#bottom

Linkin takana yleistä, sekavaa kirjoitustani asiasta ja mitä se on laittanut ajattelemaan, nachua nimimerkillä. Tätä vastaani toimintaa on ollut vuodesta 2007 lähtien. Ja mahdollisesti aikaisemminkin.

Ulkoilen tavaksi samoja reittejä. Eteeni tullaan esittämään jotain, kuin haluttaisiin saamaan jokin ajatus päähän. Joitain viikkoja sitten sähköpostiini tupsahti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Väitti, jotta olisimme olleet aikaisemmin yhteydessä, vaikka näin ei ollut. Vaihdoimme muutamia viestejä, kuntalaiset alkoivat tulemaan eteeni esittämään tuonne kirjoittamiani ajatuksia. Kerroin alkoholin käytöstäni. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin ilmeisestikkin entisen, en tiedä onko enään virassa, kunnanjohtajan Alkon nurkalla. Aamu kuuden seitsemän tienoilla, kun kyseinen liikerakennus ei ollut vielä auki. Lähetin kuvan itsestäni, jossa minulla silmät hieman harittaa. Päiväkierroksella ollessani eteeni tulee entisen apteekin nurkalla ilmeisestikkin sosiaalitoimiston työntekijä, jonka kanssa olen joskus asioinut. Vähän samanlailla silmät harittaen, kuin minulla tässä kuvassa. Kerron työstäni ja näen paikallisen linja-auto yrittäjän kylän kaivonkansia etsiskelemässä raudan paljastimella, tms työkalulla. Työni on vähän toimea sivuavaa. Kuin myös työni johto tuntuisi olevan tietoinen tuosta viestinnästä. On ollut sellaista puhetta, mistä voisi tulkita, jotta asiasta tiedettäisiin. Niinkutsuttua vinoon puhumista..

Samaksi henkilöksi esittäytyvä ihminen viikon, parin päästä otti yhteyttä toiseen sähköposti osoitteeseeni. Mitä en ollut kertonut hänelle.

Hieman sekava teksti, mutta tälläistä olen kirjoitellut maan johdolle. Eikä mitään tapahdu. Olin sairas tai en, mutta mikäänhän ei oikeuta väärinkohteluun. Kansanedustajille ja poliisille olen laittanut edelliset kirjailmat, mielenterveyspuoli väittää sairauden tuottamaksi harhaksi. Vainoamisesta tulee vainoharhaisuutta ja niin poispäin..

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä tapaus?

On täysin selvää, että valepukua käyttänyt Staputler on käynyt "lomansa" aikana Pihtiputalla kiusaamassa ja häiristsemässä tavallisia ihmisiä. Ehkä hän on samalla reisulla pyrkinyt ostamaan jonkun kiinteistön strategisesti tärkeän Niemenharjun Motellin läheisyydestä.

• Bror-Erik

Juu,Evakkopojan jo maantieteelliseksi kehittynyt vihakähinä käy eri jännäksi seurata.
        Vähä on juoni tylsä ja sama,pyrkii hän jo etelämmäs käestämään antipatioitaan ja
        vähäistä merkitystään Suomen historiassa.Tappion jo häämöttäissä ovensuussaan :)
        -Vinkki evakonpojalle;ihan Putinin näköinen tyylikäs mies osti tänään Viitasaaren
        Alkosta 3/4 pullon Finlandia vodkaa.Kerro oi poika,onko syytä huoleen meillä?

• intresant

Avaran avautumistekstiä parhaimmillaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe