Suomi on Ruotsin siirtomaa

siirtåmaa

- Emämaan kieltä opetetaan jokaiselle pakolla vastentahtoisesti
- Emämaan etua ajavalla puolueella on kiintiöpaikka hallituksessa

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosÄidinkielestä

Minusta Suomen tilanne on jopa todella NOLO. Miten voi olla, ettei ole selkärankaa ja itsekunnioitusta vastustaa tällaista rasismia??

• huusiann

Alistettu kansa ei osaa edes pyrkiä alistetusta asemasta pois. Itsekunnioitus on tuhottu satojen vuosien alistamisella ja aivopesulla.

Aivopesun vastustaminen vaatii älyä ja sitä löytyy vain Persuista

• Aino88-
        huusiann kirjoitti:

Alistettu kansa ei osaa edes pyrkiä alistetusta asemasta pois. Itsekunnioitus on tuhottu satojen vuosien alistamisella ja aivopesulla.

Aivopesun vastustaminen vaatii älyä ja sitä löytyy vain Persuista

Hyviä huomioita. Ja olen kyllä ihan samaa mieltä!

• eiedesruotsi

Ketkään ei alista suomalaisia muut kuin suomalainen itse. Fennot ovat saaneet aikaan sellaisen lamankin ja velkaantumisen, että edessä on hirveä kuuri. Fenno on etsinyt syyllisiä jokapuolelta ja luulee, että muut ovat syyllisiä. Mutta mikään muu ei voi auttaa kuin fenno itse itseään. Ei edes Ruotsi tällä kertaa.

• ihmisarvo-
        eiedesruotsi kirjoitti:

Ketkään ei alista suomalaisia muut kuin suomalainen itse. Fennot ovat saaneet aikaan sellaisen lamankin ja velkaantumisen, että edessä on hirveä kuuri. Fenno on etsinyt syyllisiä jokapuolelta ja luulee, että muut ovat syyllisiä. Mutta mikään muu ei voi auttaa kuin fenno itse itseään. Ei edes Ruotsi tällä kertaa.

"Ei edes Ruotsi tällä kertaa". Tällä kertaa? Milloin Ruotsi on Suomea jotenkin auttanut? Vain varastanut ja ryöstänyt tätä rakasta maata - ei mitään muuta! On suorastaan ihme, että sen rasismin paineessa suomalaisuus on edes jotenkin kestänyt! Mitä tuollainen puhe on, jos ei ALISTAMISTA?

Tämä "fennoihin" kohdistuva vihapuhe ja rasismi on omaan silmääni sellaista, etten ole nähnyt vastaavaa MITÄÄN muuta kansanryhmää kohtaan. Siis suomalaiset on todella rajun rasismin kohteena edelleen, vuonna 2015.

• absoluuttinenfenno

Rasismi suomalaisia kohtaa on fennojen omaa sisäistä itsevihaa ja omanarvon puutetta. Ei kestä mikään avioliittoaan, jos toista pitää koko ajan kehua. Kyllä haukkuminen ja kritisoiminen kuuluu oikeaan kestävään elämään. Fenno on siinä mielessä sairas, ettei kestä mitään kritiikkiä loukkaantumatta verisesti. Fenno luulee, että on olemassa jokin absoluuttinen totuus, jonka vain fenno hallitsee.

• KiitosÄidinkielestä
        absoluuttinenfenno kirjoitti:

Rasismi suomalaisia kohtaa on fennojen omaa sisäistä itsevihaa ja omanarvon puutetta. Ei kestä mikään avioliittoaan, jos toista pitää koko ajan kehua. Kyllä haukkuminen ja kritisoiminen kuuluu oikeaan kestävään elämään. Fenno on siinä mielessä sairas, ettei kestä mitään kritiikkiä loukkaantumatta verisesti. Fenno luulee, että on olemassa jokin absoluuttinen totuus, jonka vain fenno hallitsee.

Onpa sinullakin selitykset taas ! Voi hyvänen aika!

• KukinTyylillään
        absoluuttinenfenno kirjoitti:

Minusta taas rasismin HYVÄKSYMINEN itseään ja omaa kansanryhmäänsä kohtaan kuvastaa oman arvon ja itsekunnioituksen, itsetunnon puutetta. Mutta mielipiteensä kullakin!

• Hyvinhän on pärjätty. Kielemme on niin tarttuva ja palkitseva että svekokersat pidetään suljetuissa kouluissa. Loikkareita tulee koko ajan. sorrosta huolimatta suomen kieli voi erinomaisen hyvin. pakkoruotsihan viestii häviötä. Juuri se pakko. Okei niil on säätiö hintsuu mutta saako sillä sydämen sivistystä. Ei. Joten nåiden kiukutellessa tehdään kuten esivanhempamme. Luovitaan.

• KiitosÄidinkielestä

Hyvin sanottu :D.

• miettinyt

Pohjoismainen kielipolitiikka Suomeen!

• kysymyksiä

Svekoilta voi kysyä: Mitä vikaa on Ruotsin ja muidenkin Skandimaiden kielipolitiikoissa?

Voisiko joku nettisveko vastata? Ja vastaukseksi EI kelpaa samat typerät höpinät jostain kansalliskielistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      349
      14303
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      244
      5706
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3248
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      187
      2425
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2159
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1868
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      98
      1479
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      46
      1296
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1186
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe