mopoauto kuljettaja aivan järki jäässä!!

VirtolainenMies

Olen havainnut virroila sinisen mopoauton jonka kuljettaja ajaa aivan päättömästi. Ovatko muut huomanneet? Yhtenä päivänä kyseinen mopo auto meinasi ajaa ylitseni ja sisältä kuului älyttömän luja huuto.Kuskilla ei vaikuta olevan kaikki pullat uunissa! Olen nähnyt kyseisen kuskin monesti ajaneen kävelytietä. Rekisterikilven molemmila puolilla on keskisormi joka ei mielestäni ole suvaittavaaa liikenteessä !!

22

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilolla

      Olen sille kusipäälle tarttis tehrä jotain .mäkitien alue ja kevyenliikenteenväylää ovat suosikkeja sille .

      • Kusipäävirroilla

        Keitä olette???


      • mrpala

        astetta vahvempia kavereita!!??? Ja vittuakos sitä täällä kyselet!!???


      • Kussipää

        Ajattelin vain.että tuo loukkaa tiettyä ihmistä kun puhutaan "paneskelemisesta ja turpaan vetämisestä"ja myönnän sen että kuskilla ei vrmaan kaikki pullat ole uunissa mutta poliisi on hoitanut asian..kun ei liikenteessä ole näkynyt..


      • prkele

        Koko mäkitien alue ja ala asteen ja liikuntahallin välinen parkkialue on ollut näiden järjettömien temmellyskenttää koko kesän ja syksyn. Siinä olisi poliiseilla vähän hommaa. on mopoja, mopo autoja, auton romuja lava autoa, tyttöjä ja poikia joille ei näytä olevan mitään väliä miten ajellaan ja häiriköidään aamu yöhön asti niin että alueella asujat ovat hermonsa menettäneet jo aikoja sitten. Voisi olla lapsukaisten vanhemmilla asiallista käydä vähän katsomassa tilannetta.


    • Trion

      Jaa se joka paneskelee Virossa

      • ifi

        Virtailla ja Virossa,sama kai se on...


    • Trion

      Joo anteeksi pyyntö..

    • ensimmäinen

      Poliisi ei puuttunu vaan sankari ajo kotteronsa katolleen:DDDDDDDD

    • ifi

      Mitenkäs sinä itse ajelet, okko edes sompaillut Kurjenkyää pitemmällä ?

    • ifi

      Eihän siellä Virtailla palio mopetibiilejä kummempia ajopeliä näekkään...

    • Etäältäihmettelen

      Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Menkää puhumaan itse pojalle, asiallisesti ja perustelkaa kantanne, todella alhaista kirjoitella täällä nimimerkeillä! Ja jos on jotain pojan isää vastaan, senkin asia tulee hoidettua paremmin kasvokkain hänen kanssaan.
      Tuominen J. ja tämä ei ole nimimerkki!

    • Mummotkyykkyy

      Vitun vammaset voisitte pitää ne turpanne kiinni ja alkaa oikeesti kasvamaan, ettekö muka itse ole nuorempana liikkunut kylillä ja aiheuttananut häiriötä tarkoituksetta? Ettekö tiedä että se kuuluu ikään? Vanhukset ja vaikka nuoremmatkin voisi olla hiljaa ja hankkia ne korvatulpat! On se kumma kun virroilla ei saa missään olla rauhassa, ettei tule valitusta. Rauhottukaa ja sopeutukaa asuinympäristöönne, taikka muuttakaa johonkin korpeen ettei varmasti häiritse teidän rauhallista elämää.
      T: virtain kylän pahin mopojonne

    • naapurikuntalainen

      No niin tää virrathan on paikka jonka voisi lahjoittaa vaikka venäjälle...täällä ei muuta ole kuin alkoholisteja ja eläkeläisiä...ja vitun ahdasmielistä porukkaa...ja virtolaiset tuntee toisensa jo hajusa....ei ihme että nuoret häippäsee täältä.

    • agjäli

      Olen samaa mieltä nimimerkki mummotkyykkyyn kanssa. Nää virtolaiset ei olekkaan olleet koskaan nuoria eikä tehneet mitään kuin äiteensä perskarvoissa roikkuneet...ei ole ollut muuta elämää. Nää nuoret on tulevia veronmaksajia ja tuskin koko ikäänsä rällästä kylillä ja tuskinpa vielä näillä kylillä...täältä muutenkin nuoret ja kaikki järkevät poistuvat sivistyksen pariin. Ei mua ainakaan haittaa vaikka nuoret näkyvät ja kuuluvat vielä katukuvassa muutahan elämää täällä ei olekaan. Joten tännehän voisi noita pakolaisia majoittaa hyvinkin niin sitten tulisi vähän lisää elämää ja kuinkahan sitten näkisivät vaivaa. Ja eihän virtolaisilla ole muuta omaa elämää kuin vatvoo toisten ihmisten asioita ja miettiä kuka nainut ketäkin.

    • aa007

      Virroille pitää ehdottomasti rakentaa vähintään nelikaistainen ohitustie jolle ohjattaisiin kaikki virtaita kohti tuleva liikenne rajoitus vähintään 120 ja pysähtymiskielto.

      • dfklj

        yhdyn edelliseen puhujaan ... ja vielä varoituskyltit 10 km ennen virtaita !!!


      • länsi-kaakko

        Joo voihan olla että on tarttuvaa toi ahdasmielinen mopojen ja mopoautojen bongailu ja toisten ihmisten asioiden ja tekemisten selvittely vailla tietoa ja ymmärrystä. Olemattomalla ÄÖ määrällähän on hyvinkin vaikeaa realistisesti ympäristöään tulkita joten kannattais kysyä vaikka neuvoa joltain toisen paikkakunnan asukilta .
        Kannatankin pikaista ohitustien rakentamista ,sekä esim. vanhan kaatopaikan tai vastaavan eristetyn / aidatun alueen hankkimista johon voisi kerätä kaikki kaljanlitkijät ja muut juopot etteivät sitten hortoile ohitustiellä kaljakasseineen.


    • Hopealautasella

      Tulen ja kusen mopojen tankkiin. Ja myös syön penkin sisälmykset.
      Mopojen pinnoista teen vartaita. Kohta alkaa mopot show.

    • Treeeee

      Saatana et on se mopoauto kuski ihan pimeenä näkönenkinku sika

    • Jaa0

      Jaa

    • nussija69

      juu perkele näin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe