mopoauto kuljettaja aivan järki jäässä!!

VirtolainenMies

Olen havainnut virroila sinisen mopoauton jonka kuljettaja ajaa aivan päättömästi. Ovatko muut huomanneet? Yhtenä päivänä kyseinen mopo auto meinasi ajaa ylitseni ja sisältä kuului älyttömän luja huuto.Kuskilla ei vaikuta olevan kaikki pullat uunissa! Olen nähnyt kyseisen kuskin monesti ajaneen kävelytietä. Rekisterikilven molemmila puolilla on keskisormi joka ei mielestäni ole suvaittavaaa liikenteessä !!

22

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilolla

Olen sille kusipäälle tarttis tehrä jotain .mäkitien alue ja kevyenliikenteenväylää ovat suosikkeja sille .

• Kusipäävirroilla

Keitä olette???

• mrpala

astetta vahvempia kavereita!!??? Ja vittuakos sitä täällä kyselet!!???

• Kussipää

Ajattelin vain.että tuo loukkaa tiettyä ihmistä kun puhutaan "paneskelemisesta ja turpaan vetämisestä"ja myönnän sen että kuskilla ei vrmaan kaikki pullat ole uunissa mutta poliisi on hoitanut asian..kun ei liikenteessä ole näkynyt..

• prkele

Koko mäkitien alue ja ala asteen ja liikuntahallin välinen parkkialue on ollut näiden järjettömien temmellyskenttää koko kesän ja syksyn. Siinä olisi poliiseilla vähän hommaa. on mopoja, mopo autoja, auton romuja lava autoa, tyttöjä ja poikia joille ei näytä olevan mitään väliä miten ajellaan ja häiriköidään aamu yöhön asti niin että alueella asujat ovat hermonsa menettäneet jo aikoja sitten. Voisi olla lapsukaisten vanhemmilla asiallista käydä vähän katsomassa tilannetta.

• Trion

Jaa se joka paneskelee Virossa

• ifi

Virtailla ja Virossa,sama kai se on...

• Trion

Joo anteeksi pyyntö..

• ensimmäinen

Poliisi ei puuttunu vaan sankari ajo kotteronsa katolleen:DDDDDDDD

• ifi

Mitenkäs sinä itse ajelet, okko edes sompaillut Kurjenkyää pitemmällä ?

• ifi

Eihän siellä Virtailla palio mopetibiilejä kummempia ajopeliä näekkään...

• Etäältäihmettelen

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Menkää puhumaan itse pojalle, asiallisesti ja perustelkaa kantanne, todella alhaista kirjoitella täällä nimimerkeillä! Ja jos on jotain pojan isää vastaan, senkin asia tulee hoidettua paremmin kasvokkain hänen kanssaan.
      Tuominen J. ja tämä ei ole nimimerkki!

• Mummotkyykkyy

Vitun vammaset voisitte pitää ne turpanne kiinni ja alkaa oikeesti kasvamaan, ettekö muka itse ole nuorempana liikkunut kylillä ja aiheuttananut häiriötä tarkoituksetta? Ettekö tiedä että se kuuluu ikään? Vanhukset ja vaikka nuoremmatkin voisi olla hiljaa ja hankkia ne korvatulpat! On se kumma kun virroilla ei saa missään olla rauhassa, ettei tule valitusta. Rauhottukaa ja sopeutukaa asuinympäristöönne, taikka muuttakaa johonkin korpeen ettei varmasti häiritse teidän rauhallista elämää.
      T: virtain kylän pahin mopojonne

• naapurikuntalainen

No niin tää virrathan on paikka jonka voisi lahjoittaa vaikka venäjälle...täällä ei muuta ole kuin alkoholisteja ja eläkeläisiä...ja vitun ahdasmielistä porukkaa...ja virtolaiset tuntee toisensa jo hajusa....ei ihme että nuoret häippäsee täältä.

• agjäli

Olen samaa mieltä nimimerkki mummotkyykkyyn kanssa. Nää virtolaiset ei olekkaan olleet koskaan nuoria eikä tehneet mitään kuin äiteensä perskarvoissa roikkuneet...ei ole ollut muuta elämää. Nää nuoret on tulevia veronmaksajia ja tuskin koko ikäänsä rällästä kylillä ja tuskinpa vielä näillä kylillä...täältä muutenkin nuoret ja kaikki järkevät poistuvat sivistyksen pariin. Ei mua ainakaan haittaa vaikka nuoret näkyvät ja kuuluvat vielä katukuvassa muutahan elämää täällä ei olekaan. Joten tännehän voisi noita pakolaisia majoittaa hyvinkin niin sitten tulisi vähän lisää elämää ja kuinkahan sitten näkisivät vaivaa. Ja eihän virtolaisilla ole muuta omaa elämää kuin vatvoo toisten ihmisten asioita ja miettiä kuka nainut ketäkin.

• aa007

Virroille pitää ehdottomasti rakentaa vähintään nelikaistainen ohitustie jolle ohjattaisiin kaikki virtaita kohti tuleva liikenne rajoitus vähintään 120 ja pysähtymiskielto.

• dfklj

yhdyn edelliseen puhujaan ... ja vielä varoituskyltit 10 km ennen virtaita !!!

• länsi-kaakko

Joo voihan olla että on tarttuvaa toi ahdasmielinen mopojen ja mopoautojen bongailu ja toisten ihmisten asioiden ja tekemisten selvittely vailla tietoa ja ymmärrystä. Olemattomalla ÄÖ määrällähän on hyvinkin vaikeaa realistisesti ympäristöään tulkita joten kannattais kysyä vaikka neuvoa joltain toisen paikkakunnan asukilta .
        Kannatankin pikaista ohitustien rakentamista ,sekä esim. vanhan kaatopaikan tai vastaavan eristetyn / aidatun alueen hankkimista johon voisi kerätä kaikki kaljanlitkijät ja muut juopot etteivät sitten hortoile ohitustiellä kaljakasseineen.

• Hopealautasella

Tulen ja kusen mopojen tankkiin. Ja myös syön penkin sisälmykset.
      Mopojen pinnoista teen vartaita. Kohta alkaa mopot show.

• Treeeee

Saatana et on se mopoauto kuski ihan pimeenä näkönenkinku sika

• Jaa0

Jaa

• nussija69

juu perkele näin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe