hei, ei ole tapana harrastaa yhden illan juttuja, mutta sellainen kävi 27.12.14. Ei ollut ehkäisyä.
Otin katumust pillerin 29.12 ja seuraavana päivänä alkoi verinen vuoto mikä kesti 5pv.(minulla juuri loppui menkat tuona päivänä kun olin yhdynnässä) joten ei ollu tää vuoto normi menkat..
Sitten seuraavaksi olin miehen kanssa keheen olen ihastunut ja enemmänkin juttua ollut.. niin 15.1.15. Eli siinä vajaa 3 viikkoa väliä.
Kuukautiset ovat siis tulleet joka kk normaalisti, mutta maha on kuin ilmapallo ja paino noussut eli muutenki lihonnut..
Ja myöskin se outoa että mankkakipuja ei oo ollu yhtään , vaikka normaalisti kärsin niistä tuskissani.. Voiko olla silti raskaana?
ja toinen pulma että kumpi on isä!!?
normaalit kuukautiset, voinko olla silti raskaana?
neitimiettii
2
76
Vastaukset
- fjoif
No jaa-a..
- kgod
No miksi ihmeessä et tee raskaustestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991