hei, ei ole tapana harrastaa yhden illan juttuja, mutta sellainen kävi 27.12.14. Ei ollut ehkäisyä.
Otin katumust pillerin 29.12 ja seuraavana päivänä alkoi verinen vuoto mikä kesti 5pv.(minulla juuri loppui menkat tuona päivänä kun olin yhdynnässä) joten ei ollu tää vuoto normi menkat..
Sitten seuraavaksi olin miehen kanssa keheen olen ihastunut ja enemmänkin juttua ollut.. niin 15.1.15. Eli siinä vajaa 3 viikkoa väliä.
Kuukautiset ovat siis tulleet joka kk normaalisti, mutta maha on kuin ilmapallo ja paino noussut eli muutenki lihonnut..
Ja myöskin se outoa että mankkakipuja ei oo ollu yhtään , vaikka normaalisti kärsin niistä tuskissani.. Voiko olla silti raskaana?
ja toinen pulma että kumpi on isä!!?
normaalit kuukautiset, voinko olla silti raskaana?
neitimiettii
2
58
Vastaukset
- fjoif
No jaa-a..
- kgod
No miksi ihmeessä et tee raskaustestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2236583Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1114993Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1454748"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste453216Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042873En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652319- 691823
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1351808odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391704- 581565