Rehtejä Harleydavidsonmiehiä?

Japsikuski

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä_ollut_yllätys

      Toiminta pitää myöskin pystyä rahoittamaan jollakin tapaa. Noiden tapa rahoittaa toiminta on tuollainen........

      • Envaantajuu

        miten kukaan kehtaa kuulua tommoiseen paskajengiin jossa pillerit ja pulverit pyörii pöydällä ja pyssyt. Naama vielä täyteen tatuointeja,jotta kaikki näkee kuinka dillet tulee. Ja suurinosa Kelan peruspäivärahalla. Miks kuulua tommoisiin kerhoihin kun on ihan oikeita mp-kerhojakin tarjolla jossa harrastajat on normaaleja työssäkäyviä miehiä ja naisia eikä jotain perseenreikiä.


      • eioletarjolla

        Niinpä.Tuollaiset pilaa kaikkien muidenkin maineen jotka ajelevat hd:lla.
        Itse olen huomannut muuten että eräskin mp kerho ei ilmeisesti edes halua jäsenekseen tavallista hdkuskia varmaan juuri sen takia että ajaa hd:lla.Muut kerholaiset ajelevat eri merkeillä ja ovat juurikin näitä mainitsemiasi töissä käyviä yms.Aika rasistista väkeä kuitenkin kun ei kelpaa joukkoon ellei aja japsilla?
        En ala vaihtamaan kulkupeliä toiseen vain siksi että voisi sitten ajella tämän itseään parempana pitävän porukan kanssa.Enköhän pärjää ilmankin..


      • Johtuusiitä
        eioletarjolla kirjoitti:

        Niinpä.Tuollaiset pilaa kaikkien muidenkin maineen jotka ajelevat hd:lla.
        Itse olen huomannut muuten että eräskin mp kerho ei ilmeisesti edes halua jäsenekseen tavallista hdkuskia varmaan juuri sen takia että ajaa hd:lla.Muut kerholaiset ajelevat eri merkeillä ja ovat juurikin näitä mainitsemiasi töissä käyviä yms.Aika rasistista väkeä kuitenkin kun ei kelpaa joukkoon ellei aja japsilla?
        En ala vaihtamaan kulkupeliä toiseen vain siksi että voisi sitten ajella tämän itseään parempana pitävän porukan kanssa.Enköhän pärjää ilmankin..

        kun heillä on niin paljon negatiivisia kokemuksia HD-kuskeista. Kyllähän sen jokainen tietää ettei ihan kaikki ole roistoja,mutta useimmat Harrikkaharrastajista vähintään kuitenkin niin omaalatuista porukkaa,etteivät fiksummat harrastajat halua ottaa turhia riskejä.


      • hoodoo
        Envaantajuu kirjoitti:

        miten kukaan kehtaa kuulua tommoiseen paskajengiin jossa pillerit ja pulverit pyörii pöydällä ja pyssyt. Naama vielä täyteen tatuointeja,jotta kaikki näkee kuinka dillet tulee. Ja suurinosa Kelan peruspäivärahalla. Miks kuulua tommoisiin kerhoihin kun on ihan oikeita mp-kerhojakin tarjolla jossa harrastajat on normaaleja työssäkäyviä miehiä ja naisia eikä jotain perseenreikiä.

        Minkä sille voi, jos ei ole älliä tarpeeksi saanut aikoinaan.


      • nippooni
        eioletarjolla kirjoitti:

        Niinpä.Tuollaiset pilaa kaikkien muidenkin maineen jotka ajelevat hd:lla.
        Itse olen huomannut muuten että eräskin mp kerho ei ilmeisesti edes halua jäsenekseen tavallista hdkuskia varmaan juuri sen takia että ajaa hd:lla.Muut kerholaiset ajelevat eri merkeillä ja ovat juurikin näitä mainitsemiasi töissä käyviä yms.Aika rasistista väkeä kuitenkin kun ei kelpaa joukkoon ellei aja japsilla?
        En ala vaihtamaan kulkupeliä toiseen vain siksi että voisi sitten ajella tämän itseään parempana pitävän porukan kanssa.Enköhän pärjää ilmankin..

        Ja eräs kerho ei huoli japsipyöriä jäsenikseen, kun ajavat jollain muulla merkillä...hd?


    • VespaForever

      Wannabe 125cc Suzuki-sankarit ruikuttavat työkkärin tietokoneen vieressä, Jopo parkissa pihalla, hampputukkansa sotkeutunut hinttikorvikseen, amiksessa veistonopettaja painoi hanuriin kuivana, äiskä myy piparia kympillä Kontulassa lasolihuuruissaan, iskä linnassa.

      H-D on paska mopo, eiks vaan? Maistuis varmaan sullekin.

    • stpyv

      Nämä jengiläiset on harvinaisen typeriä, yksinkertaisia pullanmussuttajia isolla porukalla huumepilvessä potkitaan "mummoja"

      • kuvitelmaasivain

        Laitahan yksikin uutinen tapauksesta jossa joku motoristiporukka on potkinut mummoja joukolla? ja siis suomesta.Ei varmaan löydy.
        Lippispäiset lökäpöksypilvenpolttajapaskajengit ovat asia erikseen ja varsinkin muualta tänne tulleet, niistä on uutisissa viikottain.


      • stpyv

        Kuten sanoin, typeriä ja yksinkertaisia. Sinäkään et juttuni pointtia ymmärtänyt.


      • menetöihin
        stpyv kirjoitti:

        Kuten sanoin, typeriä ja yksinkertaisia. Sinäkään et juttuni pointtia ymmärtänyt.

        juttusi pointti oli päästä yleistämään jonkin valheen perusteella, epäonnistuit jälleen.mene töihin ja osta itse pyörä niin ei tarvitse katkeroitua täällä?


    • VespaForever

      Onhan H-D -kuskeissa pellejä, jotka luulevat pilinsä olevan isompi, kun on 300kg amerikkalais-japanilaista rautaa jalkojen välissä. Lähes kaikki tuntemani H-D -kuljettajat ovat pääosin ihan mukavia ja fiksuja henkilöitä, kuten myös muunmaalaisilla pyörillä liikkuvat.
      Lopettakaa se H-D -henkilöiden mollaaminen, ja tutustukaa edes muutamaan. Tulette yllättymään positiivisesti.

      • polaris--

        Moni murhaaja, raiskaaja ym on vaikuttanut ihan mukavalta ja fiksulta tyypiltä.....kunnes totuus on paljastunut.


      • Tutustuinkin

        kymmeneen Harrikkamieheen- ja pariin mimmiinkin ja se riitti olihan ne mukavia "omilleen",mutta kaikki muut ne haukkuivat kuin kiihkoislamistit konsanaan! Niiden slogani oli Hoodee on ainoa oikea ja kaikki muut ja muilla merkeillä ajelevat on täysiä paskoja!


      • kateusonpahe

        Hyvin paistaa läpi kateus merkkiä kohtaan näissä kirjoituksissa , lisää vaan kehiin niin kateus senkun kasvaa ja naureskellaan yhdessä näille onnettomille !


      • olethinuriii
        Tutustuinkin kirjoitti:

        kymmeneen Harrikkamieheen- ja pariin mimmiinkin ja se riitti olihan ne mukavia "omilleen",mutta kaikki muut ne haukkuivat kuin kiihkoislamistit konsanaan! Niiden slogani oli Hoodee on ainoa oikea ja kaikki muut ja muilla merkeillä ajelevat on täysiä paskoja!

        Itse taas olen saanut kuulla kokoajan negatiivisia lausuntoja japsikuskeilta.Ei hd ole oikea pyörä yms.
        Aivan vitun homoa sinulta länkyttää tuollaista paskaa kun varsin hyvin tiedät että japsihinurikuskit ovat todella asenteellisia itse.


      • Japsitovat
        olethinuriii kirjoitti:

        Itse taas olen saanut kuulla kokoajan negatiivisia lausuntoja japsikuskeilta.Ei hd ole oikea pyörä yms.
        Aivan vitun homoa sinulta länkyttää tuollaista paskaa kun varsin hyvin tiedät että japsihinurikuskit ovat todella asenteellisia itse.

        asenteellisia Hoodeejengiläisille jotka ovat ameeban tasoa älyltää,eivätkä kykene edes oikeita töitä tekemään. Uhkailla,pullistella,pahoinpidellä ja diilata ne osaa kyllä.


      • oletvirtsapää
        Japsitovat kirjoitti:

        asenteellisia Hoodeejengiläisille jotka ovat ameeban tasoa älyltää,eivätkä kykene edes oikeita töitä tekemään. Uhkailla,pullistella,pahoinpidellä ja diilata ne osaa kyllä.

        Oletko käynyt soittamassa poskeasi harrikkamiehelle ja saanut turpaasi? Vai eikö sinua hyväksytty mukaan jengiin että pääset itse leikkimään isoa poikaa?Vähän siltä kuulostaisi kun olet noin katkera.Ehkä katsot peiliin ja mietit omaa käytöstäsi.Ei kukaan jaksa kusipäitä katsella.


      • Josetfanita
        oletvirtsapää kirjoitti:

        Oletko käynyt soittamassa poskeasi harrikkamiehelle ja saanut turpaasi? Vai eikö sinua hyväksytty mukaan jengiin että pääset itse leikkimään isoa poikaa?Vähän siltä kuulostaisi kun olet noin katkera.Ehkä katsot peiliin ja mietit omaa käytöstäsi.Ei kukaan jaksa kusipäitä katsella.

        sitä kaikkea harleyn ympärille rakennettua paskaa olet katkera! Jesh!


      • eunukkijussi
        Josetfanita kirjoitti:

        sitä kaikkea harleyn ympärille rakennettua paskaa olet katkera! Jesh!

        eli olet saanut nokkaasi.
        menikö itsetunto kokonaan?Uskallatko käydä yksin ulkona vai pitääkö ottaa äiti mukaan?


      • 1340Shovel

        HD. Autojen Ferrari. Tiputtaa öljyä ja osat maksaa ja buunata saa joka perhanan päivä. Joskus osiakin saa odottaa iäisyyden. Mutta kolmea asiaa en vaihda.
        Naistani / Shoveliani / Nobelanderia.. Ja tänäänkin on mahtava ilma ajaa apinakiikulla siellä täällä. Ja multa voi tulla kysymään olenko älyvapaa koulukiusattu. PS; En soita Liivimiehiä apuun tahi Poliiseja ;o))


    • Porster1300

      Miulla on Harrikka Porster, punanen, ja mie kusen kaikkijen vinosilmämotukoijjen piälle. Oon mie niin kova kunti, stana.

      • Tuomuutentotta

        Eräässä HD-rallyssa oli oikein järjestäjän toimesta raahattu joku Kawasaki aluelle jossa sai sitten lavan päältä kusta sen päälle. Tämä kuvastaa HooDeemiesten asennetta,suurinosa Harreista tuntee piston sydämessään,siis ne joilla vielä on semmoinen. Tekeekö merkki ihmisestä niin tyhmän vai syntyvätkö he kusta päässään?


      • kyykkyynpyörällä
        Tuomuutentotta kirjoitti:

        Eräässä HD-rallyssa oli oikein järjestäjän toimesta raahattu joku Kawasaki aluelle jossa sai sitten lavan päältä kusta sen päälle. Tämä kuvastaa HooDeemiesten asennetta,suurinosa Harreista tuntee piston sydämessään,siis ne joilla vielä on semmoinen. Tekeekö merkki ihmisestä niin tyhmän vai syntyvätkö he kusta päässään?

        järjestettiinkö tämä "rally" yöllä sun unissasi vai missä?Vaikuttaa kovasti mielikuvituksen tuotteelta joka kumpuaa sanoinkuvaamattomasta kateudesta toisten ajoneuvoihin.
        Tunnen erään kyykkypyöräneidin joka kovasti halusi liittyä mopojengiin koska on niin onneton uivelo ettei pärjää itse edes varjolleen.Eihän sellaista huutelijaa ja ongelmientuojaa kukaan halua porukkaan joten unelmaksi jäi.Nyt sitten kuluttaa aikaansa huutelemalla tälläkin palstalla katkerana.Eikä sillä ole edes sitä kyykkypyörää enää :)


      • HARRIkson
        kyykkyynpyörällä kirjoitti:

        järjestettiinkö tämä "rally" yöllä sun unissasi vai missä?Vaikuttaa kovasti mielikuvituksen tuotteelta joka kumpuaa sanoinkuvaamattomasta kateudesta toisten ajoneuvoihin.
        Tunnen erään kyykkypyöräneidin joka kovasti halusi liittyä mopojengiin koska on niin onneton uivelo ettei pärjää itse edes varjolleen.Eihän sellaista huutelijaa ja ongelmientuojaa kukaan halua porukkaan joten unelmaksi jäi.Nyt sitten kuluttaa aikaansa huutelemalla tälläkin palstalla katkerana.Eikä sillä ole edes sitä kyykkypyörää enää :)

        No ihan kuule oli superissa seinäjoella 2009 paikalle raahattu muovikippo, sinne sai jokainen tehdä tarpeensa ja pari äijää veti kuratkin tankille, ja on nähtävissä youtubessa kun etsii ja hakee.


      • Kertoojotain
        HARRIkson kirjoitti:

        No ihan kuule oli superissa seinäjoella 2009 paikalle raahattu muovikippo, sinne sai jokainen tehdä tarpeensa ja pari äijää veti kuratkin tankille, ja on nähtävissä youtubessa kun etsii ja hakee.

        HarleyDavisonmiesten kehittyneisyydestä.


      • pulttilinkomasokistit

        Totta. Jääneet sinne kuusivuotiaan tasolle. Mutta lapsihan on silloin terve, kun se leikkii.......


      • Toi2009rally

        Japsipyörän päälle kuseminen kuvastaa juuri sitä dissaamista ja oman merkin palvontaa,jonka jotkut Harrikkanistit täällä yrittää kiistää. Se on niin täyttä totta,jokainen joka on noitten venkuloitten kanssa ollut tekemisissä tietää sen. Harrikka ostetaan merkin takia.


    • HD_pullamössöjen-peli

      HD on aloittelijan pyörä, jota useimpien kerhojen tulijat ovat. Useilla ei ole ollut koskaan pyörää ennen rikollisuran alkamista kerhoissa. Tästä kerrotaan hyvin esim, Ruotsissa kirjoitetussa kirjassa, jonka nimeä valitettavasti en tässä muista.

      Kokeilkaapa vaikka HD:tä ja samaa sarjaa olevia muita matalia moottoripyöriä, kuten Intruderia jne. Sitten kokeilette vaikkapa BMW K100 matkavarusteisena nostaa yhdellä kädellä jalalta pystyyn. Tiedätte, mitä miehen pyörä tuntuu ajaa ja menee vähän kovempaa kuin osansa tielle helistävä romu HD. Kokeiltu on, ei kiitos.

      Parhaimmillaan HD on kauniin naisen ajamana, jota näiden on helppo ohjastaa.

    • töprez

      Räkänokat taas huutelee... onko teistä kukaan valmis marssimaan liivikerhon tallille julistamaan noita asioita face to face? ;D :D :D :D

      • look_at_your_self

        Oletko sinä valmis marssimaan lähi-itään isiksen luo sanoaksesi, että he ovat mulkkuja murhaajia ja rikollisia kaikki? Face to face?


      • Juurikin

        näin. Miksi ihmeessä sinne kerholle pitäisi kenenkään marssia?! Taidat itse olla melkoinen räkänokka,paskajengiläinen?


    • Yamaha600

      Ainoo rehti harrikkamopoilija on jo edesmennyt ja loppusijoituspaikkansa Honkanummen jäykkiksellä. Pellei noi on kaik.

    • Nahkalakki

      Jostain ihmesyystä nuo 1%-jengit ajavat Harrikoilla. Kyllä vielä koittaa aikaa, että tuo HD touhu jää 1%-miehilläkin historiaan ja siirrytään muihin merkkeihin.

      HD on brändi, sillä on kiva Elvistellä.

      Mersulla on näyttävä ajaa mutta Toyatallakin pärjää ja ajaa siinä missä Mersullakin.

    • LowRidervitusti

      Nahkalakilla taitaa olla nahkalakki teron päällä, ja Monkeyllä on kiva kruisailla. Mutta on niitä muitakin vaihtoehtoja. Aikuisille. Menepäs takaisin päiväkodin pihaan, ota narusta kiinni oman solmusi kohdalta, ja odota vielä 20 vuotta.
      Pelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe