Markkinoiden halvin

jallup33

18

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika2222222222222

Juu hienohan se on, mutta on Honda Shadowkin hieno. Noihin vesijäädytteisiin ruiskukoneisiin on vaan pakko tottua jos haluaa uudella pyörällä ajaa.

• Shadow600VT

Tässä tapauksessa harrikka on matkinut japsipyörää huonolla menestyksellä!

• Shädou

Todellakin on matkinut mutta puntit eivät ole tasan, niin paljon on vinosilmät edellä kopiointiyrityksissä.

• usapani
        Shädou kirjoitti:

Todellakin on matkinut mutta puntit eivät ole tasan, niin paljon on vinosilmät edellä kopiointiyrityksissä.

70-luvulta asti harrikan osia on tehty Japanissa :)

Iskarit, kaasarit,käsikontrollit,etuhaarukka yms.Googlettelehan hieman.Olet tietämättäsi ajellut osittain Japanilaisella kokoajan huutaen samalla uuuuäsaaaaa, uu äs aaa! :)

• HondallaRipariin

Mun naapurin sedäl on Moto-Kutsi 1400cc Kalifornia, se ommakeempi kun ykskään muu mopo. Sitäpaittes se pylsii Harrikka ja japsimopokuskien vaimoi aina ruokiksel ku äijät on pussii ajamas HKLällä. Sit nauraa vaa niille äijille ku vaimo saa pilii Motokutsi-tosimiehelt.
      Ei mul sit muuta. Viel 4 vuatta ni saan mopokortin. Ehkä.

• Naapurinsetästä

mut se setä onkin arvoltaan superroadcrewofficer mc-päiväkerhossaan! Sen takia se setä saa piparia!

• Veikkaanpa

että Motoguzzimies ei kuulu tuommoiseen vajakkiklubiin jossa jotain muita "arvonimiä" kuin "jäsen". Jos kuuluu ollenkaan todennäköisesti ei.

• KampiakselinStefa

Ymmärtääkseni motoguzzimiehet ja -naiset ovat enemmän individualisteja ja oman tiensä kulkijoita, jotka päättävät itse elämänsä ja teittensä suunnan. Ei siis mitään pitkätukkaisia, epähygieeniä, samanlaiseen hd-univormuun (nahkatakki, risaiset farkut, sontaiset buutsit) pukeutuvia sivistymättömiä ilveilijöitä.
      Totuuden nimissä, eivät ihan kaikki hd-kuskitkaan ole edelläkuvatun kaltaisia laumasieluja.

• M0T0MIES

Jep, Motoguzzit eivät herätä minkäänlaisia intohimoja... Aivan kuin yrittäisi haukata palan tuulesta ja kuvailla miltä se maistuu.

• Siismitäsanot

Mitäh? Oletko tosissas?
        Moto Guzzit ovat Harleyn ohella sieluunkäyviä moottoripyöriä. Hienot soundit ja persoonallinen ajotuntuma.

Tekisi mieli saada sellainen talliin Harrikan rinnalle.

• Harrikkamiehessä

ei herätä intohomoja muutakuin kalu persiissä,sehän nyt on tiedetty aina. Nahkaliivit ja rintaan joku homotunnus "Fatpigsgt" ym. Vajakkimeininkiä parhaimmillaan!

• oikeapaikkasulle

Voisitko siirtyä pervopalstalle samanmielisten pariin.
        Täällä on tarkoitus puhua moottoripyöristä.

Juu ja älä kommentoi tähän.

• KampiakselinStefa

Tunteita herättäviä nykymoottoripyöriä on kai melko vähän. Gold Wing, H-D, Moto-Guzzin tietyt mallit, Yamaha VMax, Triumphin ja Hondan retromallit, Rocket ehkä, siinäpä ne ovatkin.
      Muut ovat enemmänkin tusinakauraa, toki rakkaita omistajilleen ja sitä kautta arvokkaita.

• ltd

kiinnostava HD toi 750 street joko on kokemuksia

• Halpismalli

Moottori on parasta tuossa uudessa 750:ssä.
        Pata on kierrosherkkä, vääntää alhaalta asti tasaisesti ja vielä pieniruokainenkin. Vaihteisto ja kytkin ovat epäharrikkamaisesti kevyet käyttää.

Muuten onkin sitten kiitoksen aihetta vaikeampi löytää. Viimeistelyn taso on välttävää. Jarrut ovat puisevat ja saksalaislähteiden mukaan etujarrulla on paha taipumus häipymiseen peräkkäisissä jarrutuksissa. Testijarrutusmatka 100 kmh nopeudesta oli aluksi ihan hyvä joku 42 metriä, mutta kolmannella jarrutuskerralla ei etujarrua käytännössä enää ollut ja jarrutusmatka venahti johonkin 80 metriin!
        Tähän kun lisätään vielä huonolaatuiset joustimet, niin eiköhän asia selvä ole: etsi, lainaa tai varasta ne puuttuvat eurot ja osta Iron 883!

• Nimenomaankin
        Halpismalli kirjoitti:

Moottori on parasta tuossa uudessa 750:ssä.
        Pata on kierrosherkkä, vääntää alhaalta asti tasaisesti ja vielä pieniruokainenkin. Vaihteisto ja kytkin ovat epäharrikkamaisesti kevyet käyttää.

Muuten onkin sitten kiitoksen aihetta vaikeampi löytää. Viimeistelyn taso on välttävää. Jarrut ovat puisevat ja saksalaislähteiden mukaan etujarrulla on paha taipumus häipymiseen peräkkäisissä jarrutuksissa. Testijarrutusmatka 100 kmh nopeudesta oli aluksi ihan hyvä joku 42 metriä, mutta kolmannella jarrutuskerralla ei etujarrua käytännössä enää ollut ja jarrutusmatka venahti johonkin 80 metriin!
        Tähän kun lisätään vielä huonolaatuiset joustimet, niin eiköhän asia selvä ole: etsi, lainaa tai varasta ne puuttuvat eurot ja osta Iron 883!

varasta, kun on Harrikkaharrastajasta kyse. Tai diilaa.

• exironmen

Ihan oikea veto hd:lta , näin saadaan tarjontaa pienemmistä intiassa tehdyistä pyöristä entisen pikkusporan hintaluokkaan eli saadaan sitte taas hintaeroja muokattua näin ylemmäs eli tosiaan osta se ironi tai mikä se nyt oli .....

• hdonhd

Saa tuolla hondamiehet kateellisiksi....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe