Istutin taas viime syksynä 50 kukkasipulia - krookuksia, narsisseja ja muita alkukevään kukkia. Kaikki krookuksen sipulit on jo kaivettu ylös ja syöty. Keltanarsissit istutetaan syvemmälle, joten niitä vielä on.
Olin myös pelastanut maatöiden alta ison sinivuokkorykelmän. Huomasin oravan kaivelevan ja syövän siitäkin nupun alut. Ei yhtään jäljellä. Myös mehikasvit kelpaavat.
On ne oravat niin söpöjä, mutta aika rottamaisia. Voiko tehdä mitään?
ORAVAT SÖIVÄT KUKKASIPULITKIN
15
412
Vastaukset
- usdfusdf-aka-asdfasdf
kyllä kekseliäs konstit keksii.vanha paimenpoika niminen laite ja lanka pitää jyrsijät loitolla.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
tellit kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta millainen laite se on?
sähköaita joka pitää eläimet joko sisä tai ulkopuolella.löytyy googlettamalla.
- myyräoravako
oletkohan erehtynyt eläinlajista. Vaikuttaa myyrän töiltä.
- iikäväjuttu
kokeile soodaa, kylvä sitä maahan silloin tällöin,
hiiriin ainakin tehoaa,
myyrät ne yleensä kukkasipulit syövät.
sähköaita ei siihen auta, ne tulee maan alta. - usdfusdf-aka-asdfasdf
iikäväjuttu kirjoitti:
kokeile soodaa, kylvä sitä maahan silloin tällöin,
hiiriin ainakin tehoaa,
myyrät ne yleensä kukkasipulit syövät.
sähköaita ei siihen auta, ne tulee maan alta.no en ole kyllä ennen tiennytkään että oravat kaivaa tunneleita routaiseen maahan.
- Aberkios
Istuta kukkasipulit katiskaverkkopesään. Suojaa myyriltäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745