tässä lukijoiden kaikkien katsottaviksi lähettämiä kuvia YLE:ltä:
http://yle.fi/uutiset/lukijoiden_kuvat_revontulista_haikaisevat__katso_yli_sata_kuvaa/7873664
Revontulet ihastuttavat
15
50
Vastaukset
Katselin niitä revontulia, mutta kovin olivat pliisuja täällä Hämeessä. Vain valkoisia, kuin pilven hattaroita, mutta tunnistin ne heti silti, koska ne loimusivat.
Tosin en jaksanut paljon seurata, olisiko niihin väriä tullut myöhemmin, sillä olen nähnyt noita aijemin.
Upeita oli kuvat, joita katselin.Minustakin, katselin mielelläni, tosi paljon olivat lukijat niitä lähettäneet katseltaviksi.
Juuri kotiin tulleena tuntuu, että kaksi harrastusta per päivä on maksimi,
enempää ei yhdelle päivälle meikämamman pidä ottaa.
Nyt ruokaa tekemään. Moi!Taivaallisia ilmiöitä on tulossa enemmänkin, ainakin minua kiinnostaa:
YLE - UUTISET KOTIMAA
Lähes täydellinen auringonpimennys lähestyy, mutta sää pilvistymään päin
Ursan mukaan Suomessa perjantaina näkyvän osittaisen pimennyksen kulkua voi seurata missä vain, kunhan taivas on tarpeeksi selkeä.
http://yle.fi/uutiset/lahes_taydellinen_auringonpimennys_lahestyy_mutta_pilvisyys_lisaantyy/7871133
"Seuraavaa täydellistä pimennystä saa odottaa pitkään, eikä juuri kukaan meistä ole sitä näkemässä. Pimeys toteutuu näet 16. lokakuuta 2126." -HS.FI.Olipa hienoja revontulikuvia! Katsoin kaikki. Olikohan meillä Kymenlaaksossa pilvessä. Saatti siinä sekin olla, että olisi pitänyt edes parvekkeelle könytä nähdäkseen edes osan tuliketun hännänhuiskeista. Jospa tänäkin illtana vielä näkyisi.
Merilii kirjoitti:
Taivaallisia ilmiöitä on tulossa enemmänkin, ainakin minua kiinnostaa:
YLE - UUTISET KOTIMAA
Lähes täydellinen auringonpimennys lähestyy, mutta sää pilvistymään päin
Ursan mukaan Suomessa perjantaina näkyvän osittaisen pimennyksen kulkua voi seurata missä vain, kunhan taivas on tarpeeksi selkeä.
http://yle.fi/uutiset/lahes_taydellinen_auringonpimennys_lahestyy_mutta_pilvisyys_lisaantyy/7871133
"Seuraavaa täydellistä pimennystä saa odottaa pitkään, eikä juuri kukaan meistä ole sitä näkemässä. Pimeys toteutuu näet 16. lokakuuta 2126." -HS.FI.- renault_repe
Merilii kirjoitti:
Ei huono, sanoo ei mitenkään huono. Noista voi tehdä variaatioita äärettömiin asti musiikin säestyksellä.
- sivumieleen
renault_repe kirjoitti:
Ei huono, sanoo ei mitenkään huono. Noista voi tehdä variaatioita äärettömiin asti musiikin säestyksellä.
- kameranlinssi
Merilii kirjoitti:
Koko näytön tilassa katsoessani koin ne vielä ihmeellisempinä.
Ihme ketunhäntä niissä näyttäytyy.
- MummeliMia
Ihmeellinen on maailmamme!
- Taivaallista
Merilii kirjoitti:
Koko näytön tilassa katsoessani koin ne vielä ihmeellisempinä.
On kyllä koko näytöllä mahtavaa tuo minkä toit Merilii
https://www.youtube.com/watch?v=hQoOQqcmRnA&app=desktop
Jotkut revontulet toivat mieleen harsomekkojen kevyet helmat, kuin Renoir'in maalauksessa :D
Ei ihmekään, että Lapissa koetaan mystiikkaa, niin ufojen kuin muiden outojen tarinoiden taioissa.- ErämetsienMartti
Saapa nähdä näkyykö se auringon pimennys huomenna klo 11 - 13.30.
Mikähän tämä oli, meteoriittiko?
Vihreä tulipallo "suhisi" Pohjois-Karjalassakin - katso komea kuva
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/70531-vihrea-tulipallo-suhisi-pohjois-karjalassakin-katso-komea-kuva- enkatsellutnytkään
Aurinkoa ei saa katsoa ilman savutettua lasinpalaa --muistan kun lapsena katseltiin auringonpimennyatä . Ja varotettiin kovasti kuinka aurinko on vaaraalista katsoa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419
