Revontulet ihastuttavat

Merilii

15

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katselin niitä revontulia, mutta kovin olivat pliisuja täällä Hämeessä. Vain valkoisia, kuin pilven hattaroita, mutta tunnistin ne heti silti, koska ne loimusivat.

      Tosin en jaksanut paljon seurata, olisiko niihin väriä tullut myöhemmin, sillä olen nähnyt noita aijemin.

      Upeita oli kuvat, joita katselin.

    • Minustakin, katselin mielelläni, tosi paljon olivat lukijat niitä lähettäneet katseltaviksi.

      Juuri kotiin tulleena tuntuu, että kaksi harrastusta per päivä on maksimi,
      enempää ei yhdelle päivälle meikämamman pidä ottaa.

      Nyt ruokaa tekemään. Moi!

      • Taivaallisia ilmiöitä on tulossa enemmänkin, ainakin minua kiinnostaa:

        YLE - UUTISET KOTIMAA
        Lähes täydellinen auringonpimennys lähestyy, mutta sää pilvistymään päin
        Ursan mukaan Suomessa perjantaina näkyvän osittaisen pimennyksen kulkua voi seurata missä vain, kunhan taivas on tarpeeksi selkeä.


        http://yle.fi/uutiset/lahes_taydellinen_auringonpimennys_lahestyy_mutta_pilvisyys_lisaantyy/7871133

        "Seuraavaa täydellistä pimennystä saa odottaa pitkään, eikä juuri kukaan meistä ole sitä näkemässä. Pimeys toteutuu näet 16. lokakuuta 2126." -HS.FI.


      • Olipa hienoja revontulikuvia! Katsoin kaikki. Olikohan meillä Kymenlaaksossa pilvessä. Saatti siinä sekin olla, että olisi pitänyt edes parvekkeelle könytä nähdäkseen edes osan tuliketun hännänhuiskeista. Jospa tänäkin illtana vielä näkyisi.


      • Merilii kirjoitti:

        Taivaallisia ilmiöitä on tulossa enemmänkin, ainakin minua kiinnostaa:

        YLE - UUTISET KOTIMAA
        Lähes täydellinen auringonpimennys lähestyy, mutta sää pilvistymään päin
        Ursan mukaan Suomessa perjantaina näkyvän osittaisen pimennyksen kulkua voi seurata missä vain, kunhan taivas on tarpeeksi selkeä.


        http://yle.fi/uutiset/lahes_taydellinen_auringonpimennys_lahestyy_mutta_pilvisyys_lisaantyy/7871133

        "Seuraavaa täydellistä pimennystä saa odottaa pitkään, eikä juuri kukaan meistä ole sitä näkemässä. Pimeys toteutuu näet 16. lokakuuta 2126." -HS.FI.

        https://www.youtube.com/watch?v=hQoOQqcmRnA&app=desktop


      • Koko näytön tilassa katsoessani koin ne vielä ihmeellisempinä.


      • renault_repe

      • sivumieleen

      • kameranlinssi
        Merilii kirjoitti:

        Koko näytön tilassa katsoessani koin ne vielä ihmeellisempinä.

        Ihme ketunhäntä niissä näyttäytyy.


      • MummeliMia

        Ihmeellinen on maailmamme!


      • Taivaallista

    • Jotkut revontulet toivat mieleen harsomekkojen kevyet helmat, kuin Renoir'in maalauksessa :D
      Ei ihmekään, että Lapissa koetaan mystiikkaa, niin ufojen kuin muiden outojen tarinoiden taioissa.

    • ErämetsienMartti

      Saapa nähdä näkyykö se auringon pimennys huomenna klo 11 - 13.30.

    • enkatsellutnytkään

      Aurinkoa ei saa katsoa ilman savutettua lasinpalaa --muistan kun lapsena katseltiin auringonpimennyatä . Ja varotettiin kovasti kuinka aurinko on vaaraalista katsoa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe