Olen "hän" ja aina täällä

hän_

Enkä koskaan mene pois. Pidän palstasuhteesta. Mustasukkaisuus on lajini ja palstalla on suhteemme. forever. Love y palstalla forever. Älä ota muita palsta naisii ever

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalielämä

Sims 4 sopii sinulle.

• 123rfg

Enää pitäisi tietää että kuka sinä olet?

• hän_

Voi tuhmeliini!

• eri_hän

"...omin luvin älä juokse mansikoiden luokse..."

• hän_
        eri_hän kirjoitti:

"...omin luvin älä juokse mansikoiden luokse..."

Minä olen oikea hän_ !

• HänHänHänHän

Olen oikea Hän!

• YouGotIt

Olettanen aloituksen olevan itseironiaa.

• surrealitycheck

Jotkut hullut luulevat, että "hän" on aina heitä varten palstoilla. Mustasukkainen, rakastava, vihaava, you name it.

• surrealitycheck

Tämän takia mikään nettipalsta ei sovi ylinarsistisille henkilöille, joilla toisaalta on yliedustus monilla nettipalstoilla.

• YouGotIt
        surrealitycheck kirjoitti:

Tämän takia mikään nettipalsta ei sovi ylinarsistisille henkilöille, joilla toisaalta on yliedustus monilla nettipalstoilla.

Ei se ole yliedustus, vaan yliaktiivisuus ;)

He näkyy eniten, koska he pitää eniten meteliä. Tavalliset palstatallaajat jää jalkoihin, ei jaksa mesota.

• surrealitycheck
        YouGotIt kirjoitti:

Ei se ole yliedustus, vaan yliaktiivisuus ;)

He näkyy eniten, koska he pitää eniten meteliä. Tavalliset palstatallaajat jää jalkoihin, ei jaksa mesota.

Pitänee paikkansa tuokin. :) Nasse on aina töissä ;)

• nythelpottihuh

Ole sinä täällä hamaan loppuun saakka, mikäs siinä. Jokaisella on oikeus olla siellä missä haluaa olla. Mä nyt poistun oikeasti täältä, enkä todellakaan harrasta palstasuhteilua, mutta jos nautit siitä niin anna mennä vaan. Olen aina painottanut, että jokainen tekee päätökset itse, mutta joskus voi käydä niin hyvä tuuri, että kun itse ei oikein näe ja kuule, niin joku toinen tulee ja tekee päätökset omasta puolestasi. Se harmittaa hetken, kunnes tajuaa, että näinhän tässä pitikin käydä. Se ahaa elämys tapahtui yön aikana. Kiitos sinulle. Luottamusta ansaitaan, ja kaikki feikki on feikkiä ja ihmissuhteilla kikkailu on kikkailua. Moronoo sulle:D Viddu joo

• surrealitycheck

Sieltä löytyikin ensimmäinen, jolla on "sinä" aina palstoilla. Henkinen roskakori samalla tuo "sinä", "sinuun" voi kuitata omat mielenhäiriöt ja harhakuvitelmat.

• hän_

Pus pus rakas tuhmeliini. Me ollaan täällä yhdessä sydänkäpysinä onnellisina vielä vuosienki päästä.

• mut_onko_jäkee_siinäkään

Joittenkin hän on täällä mutta vaan joskus ja vaan kivoja kirjoitellen. Ne on varmaan ne kuvittelijat jotka kuvittelee sen koko ajan päivystämisen ja kaiken ala- ja ylä-arvoisen kirjoittelemisen olevan heille.

• surrealitycheck
        mut_onko_jäkee_siinäkään kirjoitti:

Joittenkin hän on täällä mutta vaan joskus ja vaan kivoja kirjoitellen. Ne on varmaan ne kuvittelijat jotka kuvittelee sen koko ajan päivystämisen ja kaiken ala- ja ylä-arvoisen kirjoittelemisen olevan heille.

arvaisin, että monien "hän" ei ole koskaan täällä tai ei kirjoita heille koskaan.

• mut_onko_järkee_siinäkää
        surrealitycheck kirjoitti:

arvaisin, että monien "hän" ei ole koskaan täällä tai ei kirjoita heille koskaan.

Ei sitä edes tarvi arvata, vaan se on totuus. Näkee sen niissäkin ketjuissa, joissa joku joskus uskaltautuu vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin. Hups heijaa yhtäkkiä huomataan, että kasapäin naisia on nyyhkineet keskenään toisilleen kaipaustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe