Enkä koskaan mene pois. Pidän palstasuhteesta. Mustasukkaisuus on lajini ja palstalla on suhteemme. forever. Love y palstalla forever. Älä ota muita palsta naisii ever
Olen "hän" ja aina täällä
17
<50
Vastaukset
- Virtuaalielämä
Sims 4 sopii sinulle.
- 123rfg
Enää pitäisi tietää että kuka sinä olet?
- hän_
Voi tuhmeliini!
- eri_hän
"...omin luvin älä juokse mansikoiden luokse..."
- hän_
eri_hän kirjoitti:
"...omin luvin älä juokse mansikoiden luokse..."
Minä olen oikea hän_ !
- HänHänHänHän
Olen oikea Hän!
- YouGotIt
Olettanen aloituksen olevan itseironiaa.
- surrealitycheck
Jotkut hullut luulevat, että "hän" on aina heitä varten palstoilla. Mustasukkainen, rakastava, vihaava, you name it.
- surrealitycheck
Tämän takia mikään nettipalsta ei sovi ylinarsistisille henkilöille, joilla toisaalta on yliedustus monilla nettipalstoilla.
- YouGotIt
surrealitycheck kirjoitti:
Tämän takia mikään nettipalsta ei sovi ylinarsistisille henkilöille, joilla toisaalta on yliedustus monilla nettipalstoilla.
Ei se ole yliedustus, vaan yliaktiivisuus ;)
He näkyy eniten, koska he pitää eniten meteliä. Tavalliset palstatallaajat jää jalkoihin, ei jaksa mesota. - surrealitycheck
YouGotIt kirjoitti:
Ei se ole yliedustus, vaan yliaktiivisuus ;)
He näkyy eniten, koska he pitää eniten meteliä. Tavalliset palstatallaajat jää jalkoihin, ei jaksa mesota.Pitänee paikkansa tuokin. :) Nasse on aina töissä ;)
- nythelpottihuh
Ole sinä täällä hamaan loppuun saakka, mikäs siinä. Jokaisella on oikeus olla siellä missä haluaa olla. Mä nyt poistun oikeasti täältä, enkä todellakaan harrasta palstasuhteilua, mutta jos nautit siitä niin anna mennä vaan. Olen aina painottanut, että jokainen tekee päätökset itse, mutta joskus voi käydä niin hyvä tuuri, että kun itse ei oikein näe ja kuule, niin joku toinen tulee ja tekee päätökset omasta puolestasi. Se harmittaa hetken, kunnes tajuaa, että näinhän tässä pitikin käydä. Se ahaa elämys tapahtui yön aikana. Kiitos sinulle. Luottamusta ansaitaan, ja kaikki feikki on feikkiä ja ihmissuhteilla kikkailu on kikkailua. Moronoo sulle:D Viddu joo
- surrealitycheck
Sieltä löytyikin ensimmäinen, jolla on "sinä" aina palstoilla. Henkinen roskakori samalla tuo "sinä", "sinuun" voi kuitata omat mielenhäiriöt ja harhakuvitelmat.
- hän_
Pus pus rakas tuhmeliini. Me ollaan täällä yhdessä sydänkäpysinä onnellisina vielä vuosienki päästä.
- mut_onko_jäkee_siinäkään
Joittenkin hän on täällä mutta vaan joskus ja vaan kivoja kirjoitellen. Ne on varmaan ne kuvittelijat jotka kuvittelee sen koko ajan päivystämisen ja kaiken ala- ja ylä-arvoisen kirjoittelemisen olevan heille.
- surrealitycheck
mut_onko_jäkee_siinäkään kirjoitti:
Joittenkin hän on täällä mutta vaan joskus ja vaan kivoja kirjoitellen. Ne on varmaan ne kuvittelijat jotka kuvittelee sen koko ajan päivystämisen ja kaiken ala- ja ylä-arvoisen kirjoittelemisen olevan heille.
arvaisin, että monien "hän" ei ole koskaan täällä tai ei kirjoita heille koskaan.
- mut_onko_järkee_siinäkää
surrealitycheck kirjoitti:
arvaisin, että monien "hän" ei ole koskaan täällä tai ei kirjoita heille koskaan.
Ei sitä edes tarvi arvata, vaan se on totuus. Näkee sen niissäkin ketjuissa, joissa joku joskus uskaltautuu vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin. Hups heijaa yhtäkkiä huomataan, että kasapäin naisia on nyyhkineet keskenään toisilleen kaipaustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793