Hei, ahdistuspalsta näyttää edes hieman turvalliselta, ja trollivapaalta alueelta. Olen ahdistuksen pahentuessa aloittanut blogin, ajattelin jos joku jaksaisi lukea viimeisen päivitykseni, joka liittyy nimenomaan ahdistukseen. Ehkä jopa sanoa pari myötätuntoista sanaa?
Mielelläni lukisin myös muiden ahdistuneiden blogeja. Ja erityisesti ahdistuksesta toipuneiden.
http://hautomo.net/2015/03/aaaaahdistus/
Ahdistusblogi
7
117
Vastaukset 7
- Hautomo
Olisin halunnut vielä kysyä, että nauratteko te ahdistuneet? Nauran päivittäin paljonkin lemmikkini sekoiluille ja puolisoni kanssa. Mutta ne ovat vain pieniä pilkahduksia.
- Exahdistunut
Luin tekstisi, kirjoitit kauniisti, surullisella tavalla ahdistavista asioista. Kuvatkin olivat samoin surullisen kauniita. En osaa kirjoittaa blogeja, enkä niihin vastata. Itse olen vasta toipunut ahdistuksesta Toivon sinulle iloisempia päiviä lisääntyvän valon myötä...
- Hautomo
Kiitos! Ihan itku pääsi sanoistasi, ehkäpä heijastelee tämän hetkistä tilaani. Mahtava kuulla että olet toipunut, toivon että se on myös minun kohdalla mahdollista.
- Exahdistunut
Kuka määrittelee millaisia, minkä kokoisia meidän pitäisi olla? Ahdistuneena minulla oli viikkokausia niin huono ruokahalu, että laihduin liikaa. Tästä asiasta olin yhtä ahdistunut kuin sinä nyt omasta painostasi. Olisin ollut ikionnellinen jos olisin pystynyt nielaisemaan ruokani miettimättä jokaista suupalaa. Suu oli rutikuiva ja oksetti kaikki ruoka. Ja kyllä minä nauroin ahdistuneena toisen ahdistuneen kanssa. Itseironia on parasta huumoria vastaavan kokeneen kanssa.
- Anonyymi
kirjoitan itse myös ahdistuksesta kertovaa blogia: https://alatulepahamieli.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.983084Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482506Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501321- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä2981012Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154901Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11851Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659