Hei, ahdistuspalsta näyttää edes hieman turvalliselta, ja trollivapaalta alueelta. Olen ahdistuksen pahentuessa aloittanut blogin, ajattelin jos joku jaksaisi lukea viimeisen päivitykseni, joka liittyy nimenomaan ahdistukseen. Ehkä jopa sanoa pari myötätuntoista sanaa?
Mielelläni lukisin myös muiden ahdistuneiden blogeja. Ja erityisesti ahdistuksesta toipuneiden.
http://hautomo.net/2015/03/aaaaahdistus/
Ahdistusblogi
7
95
Vastaukset
- Hautomo
Olisin halunnut vielä kysyä, että nauratteko te ahdistuneet? Nauran päivittäin paljonkin lemmikkini sekoiluille ja puolisoni kanssa. Mutta ne ovat vain pieniä pilkahduksia.
- Exahdistunut
Luin tekstisi, kirjoitit kauniisti, surullisella tavalla ahdistavista asioista. Kuvatkin olivat samoin surullisen kauniita. En osaa kirjoittaa blogeja, enkä niihin vastata. Itse olen vasta toipunut ahdistuksesta Toivon sinulle iloisempia päiviä lisääntyvän valon myötä...
- Hautomo
Kiitos! Ihan itku pääsi sanoistasi, ehkäpä heijastelee tämän hetkistä tilaani. Mahtava kuulla että olet toipunut, toivon että se on myös minun kohdalla mahdollista.
- Exahdistunut
Kuka määrittelee millaisia, minkä kokoisia meidän pitäisi olla? Ahdistuneena minulla oli viikkokausia niin huono ruokahalu, että laihduin liikaa. Tästä asiasta olin yhtä ahdistunut kuin sinä nyt omasta painostasi. Olisin ollut ikionnellinen jos olisin pystynyt nielaisemaan ruokani miettimättä jokaista suupalaa. Suu oli rutikuiva ja oksetti kaikki ruoka. Ja kyllä minä nauroin ahdistuneena toisen ahdistuneen kanssa. Itseironia on parasta huumoria vastaavan kokeneen kanssa.
- Anonyymi
kirjoitan itse myös ahdistuksesta kertovaa blogia: https://alatulepahamieli.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1932604Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki402485Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from592164- 1092124
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702054Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402050Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la681454- 1341289
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241147- 601033