maikkarin vaalitentti

tuliko timo vaalitenttiin ruuttamopolla

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PotkivatPisteKoppansa

      Vittu näitä lapsellisia tolloja.

    • Saabisti

      Timo tuli varmaan omalla autolla, mutta RKP:n Haglund taisi tulla äitinsä kuljettamana. Carl kun ei saa olla yli kymmenen illalla yksin ulkona.

      • rattijuoppoko

        timo oli tuhdissa kännissä vaalitentissä joten ei asiaa rattiin


      • pipali

        Haittaako se millä tuli,pääasia että voitii äänestyksen niin kuin pressavaaleissakin.
        Kyllä hänen nyt kannattaa kehua,kyllä kansa tietää.


      • isä-timo
        pipali kirjoitti:

        Haittaako se millä tuli,pääasia että voitii äänestyksen niin kuin pressavaaleissakin.
        Kyllä hänen nyt kannattaa kehua,kyllä kansa tietää.

        isä-timo öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
        öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
        öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyhöyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
        öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
        öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh


      • AntipersunZazaa

        Lapsellisuus ja yksinkertaisuus pulpahtelee. Tuo on kaikki mihin antipersun ajattelukyvyllä kyetään ;)


      • liiankovaikeaa

        Voisitko hymiöpelle vihdoinkin kertoa, mitä "antipersu" tarkoittaa??


      • AntipersunZazaa

        Mikäli se ei ole sinulle vieläkään, kuukausien itkusi jäljeen "auennut", ei taida olla niin suurta lukuakaan, et sinä sitä kuitenkaan ymmärrä, jonka kyllä vahvistaa palstalle syöttämäsi materiaalikin.


      • tri.Niskalaukaus
        liiankovaikeaa kirjoitti:

        Voisitko hymiöpelle vihdoinkin kertoa, mitä "antipersu" tarkoittaa??

        Mene nyt pepep jo lääkäriin.Täysi hulluhan sinä olet.Tai tule tänne niin vien sinut katsomaan että mitä saunan takana on.


    • sdfghjklöjhgfd

      totta kai

    • Anonyymi

      Persujen ruuttamoposiipi yhä voimissaan?

      • Anonyymi

        timpan vanha ruuttamopo on nykyään mestarin käytössä. mestari on myös ruuttamopoplutoonan ylipäällikkö ja lemmikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        timpan vanha ruuttamopo on nykyään mestarin käytössä. mestari on myös ruuttamopoplutoonan ylipäällikkö ja lemmikki

        Timon Tunturi lykkäs jo alkumetreillä sinistä savua tais tukehtua siihen tai keskeytti muuten vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timon Tunturi lykkäs jo alkumetreillä sinistä savua tais tukehtua siihen tai keskeytti muuten vaan

        Tero käy nostelemassa vanhoja vihakirjoituksia Varisverkoston määräysten mukaisesti :D Näin se pakkomielteisyys näkyy, että vihakirjoitukset on järjestelmällisesti pidettävä päällimmäisenä. No, nyt kun anaalisoit näitä teidän äärivasemmistolaisten vihakirjoituksia, niin kuinka paljon olette saaneet Perussuomalaisten kannatuksen putoamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tero käy nostelemassa vanhoja vihakirjoituksia Varisverkoston määräysten mukaisesti :D Näin se pakkomielteisyys näkyy, että vihakirjoitukset on järjestelmällisesti pidettävä päällimmäisenä. No, nyt kun anaalisoit näitä teidän äärivasemmistolaisten vihakirjoituksia, niin kuinka paljon olette saaneet Perussuomalaisten kannatuksen putoamaan?

        ...ja kopiopersun kopiokone, toistaa, toistaa, toistaa.....loputtomasti......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe