tuliko timo vaalitenttiin ruuttamopolla
maikkarin vaalitentti
15
68
Vastaukset
- PotkivatPisteKoppansa
Vittu näitä lapsellisia tolloja.
- Saabisti
Timo tuli varmaan omalla autolla, mutta RKP:n Haglund taisi tulla äitinsä kuljettamana. Carl kun ei saa olla yli kymmenen illalla yksin ulkona.
- rattijuoppoko
timo oli tuhdissa kännissä vaalitentissä joten ei asiaa rattiin
- pipali
Haittaako se millä tuli,pääasia että voitii äänestyksen niin kuin pressavaaleissakin.
Kyllä hänen nyt kannattaa kehua,kyllä kansa tietää. - isä-timo
pipali kirjoitti:
Haittaako se millä tuli,pääasia että voitii äänestyksen niin kuin pressavaaleissakin.
Kyllä hänen nyt kannattaa kehua,kyllä kansa tietää.isä-timo öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyhöyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh
öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh öyh - AntipersunZazaa
Lapsellisuus ja yksinkertaisuus pulpahtelee. Tuo on kaikki mihin antipersun ajattelukyvyllä kyetään ;)
- liiankovaikeaa
Voisitko hymiöpelle vihdoinkin kertoa, mitä "antipersu" tarkoittaa??
- AntipersunZazaa
Mikäli se ei ole sinulle vieläkään, kuukausien itkusi jäljeen "auennut", ei taida olla niin suurta lukuakaan, et sinä sitä kuitenkaan ymmärrä, jonka kyllä vahvistaa palstalle syöttämäsi materiaalikin.
- tri.Niskalaukaus
liiankovaikeaa kirjoitti:
Voisitko hymiöpelle vihdoinkin kertoa, mitä "antipersu" tarkoittaa??
Mene nyt pepep jo lääkäriin.Täysi hulluhan sinä olet.Tai tule tänne niin vien sinut katsomaan että mitä saunan takana on.
- sdfghjklöjhgfd
totta kai
- Anonyymi
Persujen ruuttamoposiipi yhä voimissaan?
- Anonyymi
timpan vanha ruuttamopo on nykyään mestarin käytössä. mestari on myös ruuttamopoplutoonan ylipäällikkö ja lemmikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timpan vanha ruuttamopo on nykyään mestarin käytössä. mestari on myös ruuttamopoplutoonan ylipäällikkö ja lemmikki
Timon Tunturi lykkäs jo alkumetreillä sinistä savua tais tukehtua siihen tai keskeytti muuten vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timon Tunturi lykkäs jo alkumetreillä sinistä savua tais tukehtua siihen tai keskeytti muuten vaan
Tero käy nostelemassa vanhoja vihakirjoituksia Varisverkoston määräysten mukaisesti :D Näin se pakkomielteisyys näkyy, että vihakirjoitukset on järjestelmällisesti pidettävä päällimmäisenä. No, nyt kun anaalisoit näitä teidän äärivasemmistolaisten vihakirjoituksia, niin kuinka paljon olette saaneet Perussuomalaisten kannatuksen putoamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero käy nostelemassa vanhoja vihakirjoituksia Varisverkoston määräysten mukaisesti :D Näin se pakkomielteisyys näkyy, että vihakirjoitukset on järjestelmällisesti pidettävä päällimmäisenä. No, nyt kun anaalisoit näitä teidän äärivasemmistolaisten vihakirjoituksia, niin kuinka paljon olette saaneet Perussuomalaisten kannatuksen putoamaan?
...ja kopiopersun kopiokone, toistaa, toistaa, toistaa.....loputtomasti......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603