pelkotilatpois

viesker

hyvälääke mikä ei aiheuta juuri sivuvaikutuksia.ontaa rohkeamman olon.

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukeri

Citalopram. Ei mitään sivu sivuvaikutuksia

• Artsi7

Mulle citalopram antoi järkyttävän olotilan ja oli pakko lopettaa sen käyttö 3 kuukauden jälkeen. Venlafax sopi ja rentoutti ja tuli rohkeutta, mutta aiheutti kyllä väsymystä ja saamattomuutta niin kuin masennuslääkkeet yleensä aiheuttaa. Tilapäisessä käytössä bentsot esim. Opamox ovat hyviä.

• THCinsinööri

Kannabis vaporisaattorista on parempi lääke kuin yksikään lääketeollisuuden myrkky. Olen käyttänyt vuosia kannabista kipuihin (mm. urheiluvammat ja tietzen syndrooma) sekä rauhoittavaksi lääkkeesi. No joo ja viihteeksikin, mutta kohtuullisen harvoin höyryttelen ns. turhaan. Hakkaa mennen tullen lääketeollisuuden kemialliset myrkyt eikä tule riippuvaisuuksia. Eikä sivuoireita. Ja ennen kuin aletaan laukomaan niitä vakiokliseitä, niin kannabis itsessään ei muuta ihmistä yhtään huonompaan suuntaan ja lääkekäytössä vain positiivisempaan suuntaan. Vuosien käytön jälkeen olen yhä aviomies ja kahden lapsen isä, ja ammatiltani automaatioinsinööri sekä kehitysryhmän jäsen. Kannabislääkityksen aloittamisen jälkeen elämänlaatuni parantui about kaikilla osa-alueilla. En tietenkään yllytä tällä ketään laittomuuksiin. Kerroin vain oman kokemukseni ja mielipiteeni.

• Artsi7

Uskon, mut helposti alkaa kukkiin sinivuokkoja ympärillä jos alkaa pössytteleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe