hyvälääke mikä ei aiheuta juuri sivuvaikutuksia.ontaa rohkeamman olon.
pelkotilatpois
4
56
Vastaukset
- jukeri
Citalopram. Ei mitään sivu sivuvaikutuksia
- Artsi7
Mulle citalopram antoi järkyttävän olotilan ja oli pakko lopettaa sen käyttö 3 kuukauden jälkeen. Venlafax sopi ja rentoutti ja tuli rohkeutta, mutta aiheutti kyllä väsymystä ja saamattomuutta niin kuin masennuslääkkeet yleensä aiheuttaa. Tilapäisessä käytössä bentsot esim. Opamox ovat hyviä.
- THCinsinööri
Kannabis vaporisaattorista on parempi lääke kuin yksikään lääketeollisuuden myrkky. Olen käyttänyt vuosia kannabista kipuihin (mm. urheiluvammat ja tietzen syndrooma) sekä rauhoittavaksi lääkkeesi. No joo ja viihteeksikin, mutta kohtuullisen harvoin höyryttelen ns. turhaan. Hakkaa mennen tullen lääketeollisuuden kemialliset myrkyt eikä tule riippuvaisuuksia. Eikä sivuoireita. Ja ennen kuin aletaan laukomaan niitä vakiokliseitä, niin kannabis itsessään ei muuta ihmistä yhtään huonompaan suuntaan ja lääkekäytössä vain positiivisempaan suuntaan. Vuosien käytön jälkeen olen yhä aviomies ja kahden lapsen isä, ja ammatiltani automaatioinsinööri sekä kehitysryhmän jäsen. Kannabislääkityksen aloittamisen jälkeen elämänlaatuni parantui about kaikilla osa-alueilla. En tietenkään yllytä tällä ketään laittomuuksiin. Kerroin vain oman kokemukseni ja mielipiteeni.
- Artsi7
Uskon, mut helposti alkaa kukkiin sinivuokkoja ympärillä jos alkaa pössytteleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295566Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183184Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511293Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 126954
- 37844
- 142783