hyvälääke mikä ei aiheuta juuri sivuvaikutuksia.ontaa rohkeamman olon.
pelkotilatpois
4
109
Vastaukset
- jukeri
Citalopram. Ei mitään sivu sivuvaikutuksia
- Artsi7
Mulle citalopram antoi järkyttävän olotilan ja oli pakko lopettaa sen käyttö 3 kuukauden jälkeen. Venlafax sopi ja rentoutti ja tuli rohkeutta, mutta aiheutti kyllä väsymystä ja saamattomuutta niin kuin masennuslääkkeet yleensä aiheuttaa. Tilapäisessä käytössä bentsot esim. Opamox ovat hyviä.
- THCinsinööri
Kannabis vaporisaattorista on parempi lääke kuin yksikään lääketeollisuuden myrkky. Olen käyttänyt vuosia kannabista kipuihin (mm. urheiluvammat ja tietzen syndrooma) sekä rauhoittavaksi lääkkeesi. No joo ja viihteeksikin, mutta kohtuullisen harvoin höyryttelen ns. turhaan. Hakkaa mennen tullen lääketeollisuuden kemialliset myrkyt eikä tule riippuvaisuuksia. Eikä sivuoireita. Ja ennen kuin aletaan laukomaan niitä vakiokliseitä, niin kannabis itsessään ei muuta ihmistä yhtään huonompaan suuntaan ja lääkekäytössä vain positiivisempaan suuntaan. Vuosien käytön jälkeen olen yhä aviomies ja kahden lapsen isä, ja ammatiltani automaatioinsinööri sekä kehitysryhmän jäsen. Kannabislääkityksen aloittamisen jälkeen elämänlaatuni parantui about kaikilla osa-alueilla. En tietenkään yllytä tällä ketään laittomuuksiin. Kerroin vain oman kokemukseni ja mielipiteeni.
- Artsi7
Uskon, mut helposti alkaa kukkiin sinivuokkoja ympärillä jos alkaa pössytteleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643