SOINI TEKI TAAS PELLEN ITSESTÄÄN TELKKARISSA!

fdasfasdssfdsdf

Soinilta kuultiin taas kaikki samat vanhat litaniat, joilla hän myös viime vaaleissa kusetti osan kansasta äänestämään pettäjä-puoluettaan. Jytkyn jälkeenhän Soini loikki oppositioon, ja luovutti persujen hallituspaikat kaikkein mamu-myönteisimmille puolueille, eli vihreille ja vasemmistoliitolle. Siinä sitten persuja äänestänyt petetty kansanosa oli huuli pyöreänä, että mites se nyt näin meni, että persuille antamani ääni olikin ääni vihervasemmistolle??

Eilisessä tv-paneelissa Soini yritti ihmisiä kusettaa sellaisella argumentilla, että "maahanmuuttokustannuksista" pitäisi säästää. Sitten kun häneltä yritettiin kysyä, että mitä se säästäminen käytännössä tarkoittaisi, niin siihen ei sitten saatukaan vastausta. Käytännössä ainoa asia mistä siinä voitaisiin säästää, on mamujen kotouttamiskustannukset, mutta kuitenkin toisaalla Soini on useaan otteeseen toitottanut, että mamuja pitäisi kotouttaa tänne paremmin!

Loppupäätelmä on siis se, että Soini yritti jälleen kusettaa kansaa, mutta kansapa huomasi tämän kusetuksen läpi! Kun on kerran pettänyt, niin luottamusta ei helpolla takaisin saa!

13

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkjshgf

      Lopeta jo tuo typerä ruikutus soinisitä soinitätä ja äänestä kokoomusta niin pääset kokoomusparatiisiisi.

      • Pelko saa huutamaan nuo kokkare pennut. Että silleen.


    • emmeolekuuroja

      Älä aloittaja kailota niin isolla äänellä.
      Käy aivan korviin.

    • realismi

      voit tarkistaa eduskunnan ja eun äänestyksistä että ainoastaan persut ovat pitäneet puheensa äänestäjilleen?

      • sdfsfdsdfsdsdf

        Kumpi on isompi asia persujen äänestäjille:

        -yhden tukipakettiasian vastustaminen oppositiossa
        -maahanmuuttotulvan lopettaminen hallituksessa

        Jussi Halla-ahon esittelemän kyselytutkimuksen tulosten mukaan 80% persujen kannattajista äänesti persuja viime vaaleissa juuri maahanmuuttoasioiden takia. Joten aika suuri osa persuista tuli petetyksi.


      • realismi
        sdfsfdsdfsdsdf kirjoitti:

        Kumpi on isompi asia persujen äänestäjille:

        -yhden tukipakettiasian vastustaminen oppositiossa
        -maahanmuuttotulvan lopettaminen hallituksessa

        Jussi Halla-ahon esittelemän kyselytutkimuksen tulosten mukaan 80% persujen kannattajista äänesti persuja viime vaaleissa juuri maahanmuuttoasioiden takia. Joten aika suuri osa persuista tuli petetyksi.

        sillä ei ole mitään merkitystä onko hallituksessa jos enemmistö kannattaa nykyistä mamu politiikkaa äänestyksissä ainoa keino on että persuista tulee pääpuolue ja sanelee ehdot hallitus neuvotteluissa?


      • eqwerwewerwer
        realismi kirjoitti:

        sillä ei ole mitään merkitystä onko hallituksessa jos enemmistö kannattaa nykyistä mamu politiikkaa äänestyksissä ainoa keino on että persuista tulee pääpuolue ja sanelee ehdot hallitus neuvotteluissa?

        Kokoomushallitus lopetti somalien maahanmuuttotulvan: http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/aamulehti-lakikiristys-vahensi-perheenyhdistamisia/1140657

        Kokoomus halusi lopettaa romanien kerjäämiset ja rötöstelyn Suomessa, mutta muut puolueet vastustivat: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013070717235220_uu.shtml

        Eikö persut muka ole näissä kysymyksissä samoilla linjoilla vai?!


      • realismi
        eqwerwewerwer kirjoitti:

        Kokoomushallitus lopetti somalien maahanmuuttotulvan: http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/aamulehti-lakikiristys-vahensi-perheenyhdistamisia/1140657

        Kokoomus halusi lopettaa romanien kerjäämiset ja rötöstelyn Suomessa, mutta muut puolueet vastustivat: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013070717235220_uu.shtml

        Eikö persut muka ole näissä kysymyksissä samoilla linjoilla vai?!

        onko asiasta äänestetty eduskunnassa jos on niin ainoastaan persut ovat puoltaneet kun muut vastustaneet joten ketkähän niitä populisteja oikeasti ovat?


    • pissityksilleloppu

      Både och (= sekä että)
      Meille yhtä tärkeitä ovat molemmat!

    • Aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Pellepuolue ei jaksa edes naurattaa enää. Ihan sama mitä mieltä muutama heppu Arkadialla on, kun demokratiassa tehdään kompromisseja ja siten löydetään tärkeimmät päätökset.

      • realismi

        katainen asetti ehdot hallitusneuvotteluissa kuvitteletko ettei soinilla olisi kovat ehdot hallitukseensa?


      • Varmasti Soinillakin olisi kovat ehdot hallitukseensa. Ero on vaan siinä ettei yksin Soinikaan saa hallitusta pystyyn ja jos ei tee kompromisseja niin ei saa kumppaneita. Katainen sentään sai 5 muuta puoluetta mukaan kehyksiin.


    • rehelliset_tiedot

      Maahanmuuton kustannukset on julkaistava,Soini on siinä niin oikeassa kun olla voi.
      Ehkä hän sitte pystyis yksilöimään paremmin senkin,mistä siinä on aihetta leikata.
      Mutta siinä on niin monen mamuttajan hyväpalkkaisesta virasta kysymys,että eihän
      nuita kustannuksia tuoda julkisuuteen kun viimeisesssä pakossa.

      Muka demokraattinen maa olevinaan ja nuin suuria kustannuksia ei uskalleta julkaista.??????

      Eihän tämä näinkään voi jatkua!Vai haluatteko tosiaan että Soinista tulee pääministeri ???
      Siis ette,En muuten minäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe