hei haloo kiimaiset

aikaisopili

Löytyykö Ukista kiimaisia varattuja tai vapaita taudeista vapaita naisia irtosuhteisiin. Naatitaan ja naatitaan.

26

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isotissifani

      On ainakin ennen löytyny ja olikin makeita isotissejä ja tosi estottomia

    • lotuhousut

      On niitä vanhoja lotuhousuja saa panna senkun kerkiää jos kalussa kuntoa löytyy

      • saanukimpassakinniit

        Joo löytyy iso tissejä satua anua pirjoa. Vaik ovatkin varattuja ni ei se haitannu.


      • mistänoista
        saanukimpassakinniit kirjoitti:

        Joo löytyy iso tissejä satua anua pirjoa. Vaik ovatkin varattuja ni ei se haitannu.

        löytää ton keskimmäisen??


    • pitkäpenis

      Missäs nää kiimapillut istuu iltaa viikonloppusin,pikku vinkki olis kullinkallis.

    • silleen

      Kaveri ollu puolisen vuotta autotehtaalla, ja kehu ettei enää oo montaa naista linjalla ketä ei olis kuulemma pannu...tiedä sit

    • P....ttaa

      Tahtoo kans tietää missä ois antavia naisia.

    • Nuornaine

      Mää olen vapaa ja kiimanen. Mut ei kukaan suostu panee. Ei jaksa mennä baareihi enää yrittämäänkää.

      • kesk-ikkäine-ukko

        Mistäs löytäis naisen?,varsinkin kun en itsekkään käy baareissa.


    • Ginkko

      Alkuperäisen viestin lähettäjä taitanee olla korviensa välistä niin ontto, ettei moni nainen mukaan lähde, hyi helvetti mitä kirjoittajia täällä on. Menkää töihin ja hankkikaa elämä !

      • Aarne-

        Töis käydään ja mist vois hankkia elämän?


      • isopili

        Joo töissä käydään, mutta tarttis saada sitä isoo kainaloo. Eikä sit mitään tautista sohloo.


      • Virpoja

        Ison kainalon puutemiehet ovat yleensä haisevia örkkejä ja niitä on baarit ja yökerhot pullollaan, jotain tasokkaampaa, kiitos!


    • rouvafrinnoil

      Minua sais nussia vaikka porukal ja koko viikonlopun kun oma äijä ei ole ollu kiinnostunut aikoihin

      • JuhaRann

        Missäs päin ukia asustelet? Jos vaikka poikkeisin iltakaffeel?


    • yrjänät

      Kirsta on hyvä paikka ja sen jälkeen yökerho aquariuksessa. Huonoa on se että ne on aina ne samat filkat kuin siellä hyppii. Lähihoitajia tai niitä opiskelevia on yllin kyllin tarjolla. Mut tosiaan varo tautei!? Kaks typyy on näissä paioissa aina, toinen opiskelee lähäriks syn 90 luvulla ja toinen on lähäri synt. 70 luvulla, molemmat hyviä sängyssä. T: yrjänä

      • Eikka-69

        Mut onk paikkoi mis löytäis naisia puutteessa jos ei käy baareissa??


    • Einari69

      Onk vanhaa mestaris naist tarjolla arkiiltoina?

    • miia232432

      kiimapillua multa saa tulkaa hakee wanhastamestarista tänää oon 18v blondy

      • Jamesbotkukelkka

        Mihin aikaan miia o paikalla?? ku mul ois saunavuaro klo 20.00


    • Munakas69

      Missäs näitä munahaukkoja olis tarjolla? näin pääsiäisen aikaan.Olis munaa tarjolla.

    • onkin

      Poistettu

    • jaksajaksaa

      Vähän on halukkaita naisia Ukissa,yks kantava äitee oli mut ei luonto antanut myören mennä sen viereen yäks. Pitää odottaa että Uki herää kesän myötä nyrkki kyllikki käyttöön.

      • Untokunto69

        Kyllähän sitä ny kantaavaa ..... Ei vaan eiks tosiaan oo antavaisia naikkosia paikkakunnallla tai jos on niin mistä heitä mahdollisesti löytäis? En harrasta baareja.


    • nm1

      Hm.

    • hmmmmmmmm

      Judit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe