Jos oikeesti jenkkien annalyysit on tätäluokaa, en yhtään ihmettele, miksi siellä ei mikään nykyään onnistu!
http://www.mbnet.fi/artikkeli/tietokoneet/windowsin_alamaen_syy_paljastui_analyytikko_internet_explorer
Eikähän se syy ole se vakoilu ja rajoitteisuuden nosto. sekä pakkorekisteröinti ja typerät kuutiot!
Kuutioilla windowsissa ms kuvittelee kansojen kaipaavan niitä myös kännyköihin, oikeesti kansat ei kaipaa kuutioita yhtään mihinkään!
IE windows alamäen syy???
5
85
Vastaukset
- yöks
Kuutiosta tulee sentään mieleen 3D-laatikko, mutta mikkiksellä on vielä kuivempaa tarjolla, 2D suorakulmioita, yksivärisiä kirkkaita 2D-laattoja.
Sanonpahan vaan että on mielikuvituksen puutetta tarjota tuommoista sontaa, apinakin osaisi keksiä moisen käyttöliittymän.- apinalaatikot
Apinalle sopiva käyttöliittymä siinä kyllä on:
https://www.youtube.com/watch?v=wRM7vTrIIis - hehehx
Katso saakeli, siellähän se on Windows 8 ja Windows 10 "startti" valikko kovassa käytössä :)
- Jepuliskepulis
Yenkinaivi ei tajua että voi käyttää muuta selainta!
Oikea syy on vakoilu ja toimivuus, miksi ihmiset haluaa eroon windowsista.
Koko windows on yhtä kuvottavaa sontaa kuin IE:kin ;) - Kakkawindows
Kyllä se on UI pakkosyöttö!
Mobileskeida pc-koneelle! Ei kiitos!
Windows on †
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371411Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1181147- 521145
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1191123- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969