Millaisia oireita tulee totaaliblokissa?
Epäilen itselläni tällaista: tunne että sydän ei löy, ilmanloppumisen tunne keskellä yötä, pulssi verenapainemittarilla pulssi n. 20-40, verenpaineet 50/30. Tunnetta kestää n. 5 min ja tämän jälkeen tilanne rauhoittuu.
EKG:ssä todettu oikea haarakatkos. Odottelen aikaa tutkimuksiin.
totaaliblokin oireet?
3
4772
Vastaukset
- koettu
Minulla oli huimausta ja pyörtyilyä. Ensin ei ymmärretty, että sydänperäistä. Kun sitten ilmeni totaaliblokki, tahdistin laitettiin välittömästi. Aattelin vain, että tuskin sinulla totaaliblokista kysymys on, et silloin odottelisi tutkimus aikaa...
- Kevätlintu1000
Itselläni totaaliblokki aiheutti tajunnan menetyksen ja ambulanssilla suoraan sairaalaan ja seuraavana päivänä asennettiin tahdistin. Olen samaa mieltä,että jos sinulla totaaliblokkia epäiltäisiin niin toimenpiteisiin ryhdyttäisiin. Kuitenkin hengenvaarallinen tila ja tässä en itse olisi enää jos minulla ei olisi tahdistinta.
- Tahdistimellinen
Minulla on totaaliblokki, ja se tarkoittaa sitä että kun tahdistimen tahdistus lakkaa syystä tai toisesta, parissa kolmessa sekunnissa huippaa ja muutamaa sekuntia myöhemmin lähtee taju. Toisinsanoen, verenkierto romahtaa. Kuolema seuraa nopeasti, koska aivoihin ei kulje verta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275