Maksukortin tunnusluku muistiin

Prokuristi

Yksinkertainen konsti: laske yhteen puhelimesi PIN ja maksukortin tunnusluku, ja kirjoita se kortin takapuolelle. Puhelimen PIN pitää aina muistaa, ja tällä konstilla se onkin ainoa numero joka tarvitsee muistaa, jos hieman vähennyslaskua osaa tehdä kassalla maksaessaan.

TOIMII!

5

248

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgsw23

itse en kyllä osaa laskea..mitäs nyt ?

• nfbdmbffblfbfn

Juu, itsellä on pin merkitty, mutta eri kaavalla laskettuna. No kaupassa sitten kerran unohdin ja paniikissa en osannutkaan laskea päässä. Kysyin myyjältä taskulaskinta, sanoi että ei ole mutta kassakoneella voi laskea. Siinä se sitten kassan näytössä luki pin kaikkien töllisteltävänä:) onneksi jonossa oli vaan mummoja niin ei tarttenut korttia vaihtaa..

• 1813

Hyvä konsti on myös kirjoittaa väärä pin-koodi korttiin. Jos kortti joutuu vieraisiin käsiin, se lukkiutuu, kun sitä väärää koodia on yrittänyt kolme kertaa.

Aikaisemmin, kun korteissa oli vain magneettijuova, automaatti nielaisi kortin.

• hoit_su

mulla on sellainen hassu tapa, että opettelen sen ulkoa. On myös kätkettynä kotona sellaiseen paikkaan, että vain minä voin sen löytää.

• Prokuristi

Valitettavasti kortteja on viisi, plus firman kulkukortti. Muutamia tulee käytettyä niin harvoin, että numero ei pysy muistissa. Siksi numeron kirjoittaminen koodattuna kortin taakse toimii hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe