Suosikki-listaus

tarkkailijatar

Millä perusteella seiskalle pääsee esiintymään,opettamaan ja tekemään hengellistä
työtä?
Ovatko kaikki kuvioissa olevat Ojareksien suosikkeja.
Kyselen näin siksi kun tulee paljon sellaisia ohjelmia jotka eivät ole
hengellisesti raittiita,siksi katson vähän tv-seiskaa.
Jos ei ole hengellistä eroituskykyä, ihminen helposti menee harhaan ja eksytykseen.

28

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaulikki

      Samaa olen minäkin ihmetellyt.

      • vaihtakaakanavaa

        Kannattaa varmaan lopettaa TV7 n katselu kokonaan, jos se .niin paljon ärsyttää, että pitää tänne tulla asiasta valittamaan. Seiska on pyörinyt jo 12 vuotta, kyllä tuottajat tietää, mitkä ohjelmat valitaan. Hyviä ohjelmia kaikki.


      • VoiVoi

        Eivät ole 'hyviä ohjelmia kaikki'. Tuottajilla vastuu Jumalan edessä, mutta katsoja itse myös ehdottomasti syytä arvioon. Ikävä kyllä; uskosta osattomalla ei voikaan olla erottelukyvyn Armolahjaa mikä Herran Jeesuksen Hengestä tai mikä pimeydestä peräisin. Rukoilkaa te, joilla Armoitus! tv7 motiivit alunperin siunatut...


      • makunsa.kullakin
        VoiVoi kirjoitti:

        Eivät ole 'hyviä ohjelmia kaikki'. Tuottajilla vastuu Jumalan edessä, mutta katsoja itse myös ehdottomasti syytä arvioon. Ikävä kyllä; uskosta osattomalla ei voikaan olla erottelukyvyn Armolahjaa mikä Herran Jeesuksen Hengestä tai mikä pimeydestä peräisin. Rukoilkaa te, joilla Armoitus! tv7 motiivit alunperin siunatut...

        Mikä kenenkin mielestä on hyvä. Jos kysytään niin varmasti jokaisella ohjelmalla on katsojansa. Eihän kuitenkaan ole tarkoitus, että kukaan katselee telkkaria 24/7 niin hyvä, ettei kaikista tykkääkkään...


      • näinonasia

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.


      • perustelujakysyn
        näinonasia kirjoitti:

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.

        Voisitko kertoa perustellusti, mitkä ohjelmat eivät ole hengellisiä ohjelmia?


      • makunsa.kullakin
        näinonasia kirjoitti:

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.

        Mikä kenenkin mielestä on epäraitista. Eivät kaikki ajattele kuten sinä.


    • sananmiekalla

      Elämmehän luopumuksen aikaa, jos ei sitä käsitä,
      ei ole henngellisesti raitis ja silloin käy kaikki jota eksytykseksi ja harhaopiksi
      kutsutaan.

    • Kirkonrotta

      Isännän eli toimitusjohtaja Ojareksen pöydässä usein vierailee entisiä "uskoon tulleita" liikemiehiä, joilla on myös joku uskonnolla rahastava yritys. Kanava 7 luovuttaa (myy?) asiakasrekisterinsa tietoja suoramarkkinointiin, "asiakaslähtöisesti", kuten heidän asiakasrekisterissään sanotaan.
      uppa.tv7.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15092008-99765/Categories/PrivacyPolicy
      Ojares pyörittää yritystä Lighthouse Network

      • Yhteiseksihyväksi

        TV7 on voittoa tavoittelematon yritys.


      • Yhteiseksihyväksi
        Yhteiseksihyväksi kirjoitti:

        TV7 on voittoa tavoittelematon yritys.

        Ojares ei ole koko aikana ottanut palkkaa työstään TV7 johtajana.


    • Kirkonrotta

      http://kauppa.tv7.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15092008-99765/Categories/PrivacyPolicy

    • ComingSoonTV7
    • kaitatie

      Kuka tai ketkä ovat teidän tv- seiskalla suosikkilistalla ?
      Aulikki , Veijo, Paavo, Sirpa, Pauli, Pia, Högan, Tuula, Lassi kaikki toiset esiintyjät.
      Onko opetus myös raitista?
      Ketä suosittelette?
      Siis, nyt puhutaan opetuksen tasosta. Ei koroiteta ihmistä.

      • nimetönnainen22

        Koroitit heti kättelyssä ihmisiä luettelemalla pitkän litanian eri nimiä!


      • Eisirkusta

        Yllättävän monet seiskalaiset pyrkivät eduskuntaan!
        Minä en äänestä tv-tähtiä,vaan ehdokkaalla täytyy olla yhteiskunnallistakin
        tietämystä. Heitäkin löytyy listoilta, siis kristillisdemokraateista.


    • Mielipiteeni

      Lindströmien opetus on parasta opetusta mitä seiskasta tulee. Opetus on taatusti raitista.

      • erilaisuusonrikkaus

        Ralf ja Maarit Lindström ovat mielestäni kanssa hyviä julistajia. Kuin myös monet muutkin yllä mainitut.


    • sananruoskalla

      Minun suosikkini ovat Sirpa ja Pauli, tosin Sirpaa ei ole näkynyt aikoihin,
      Aulikki ja Veijo ovat kakkosena.

      • miaumiaumiau

        LOL :)


      • Kirkonrotta

        Piipposet :D


      • ylläri

        Missä Aulikki ja Veijo ovat ehdokkaana?


    • piikkipensas

      Kuka on suosikkinne eduskuntavaaleissa?
      Aiotteko äänestää tv-tähtiä, meinaan vaan,että onko heillä
      edellytyksiä maan asioiden hoidossa?
      Myöskin pitäisikö pappien julistaa sanaa eikä mennä politiikkaan mukaan?

      • turvatakuut

        [email protected]
        www.karitolvanen.fi
        suositan, vaikka köyhä olenkin. (viisaus ei ole aina varakkaan päässä).


    • Perskeles, tätä ole ajatellutkaan. Uskoni lentävään spaghettijättiläiseen saisi tv-kanavalla ihan oikean julistusväylän. Ilmottaudun ihan heti julistamaan ainoaa oikeaa eksytystä.

      • Kristallinkirkasta

        Varo joutumasta pakkohoitoon!


      • Kristallinkirkasta kirjoitti:

        Varo joutumasta pakkohoitoon!

        Eikun nyt todistat mulle, että lentävä spagettijättiläinen ei ole oikea ja aninoa jumala.


      • TotuuttaRakkaudessa

        Uskon, että voit rauhoittua. Jeesus tulee -omalla ajallaan ja tavallaan- näyttämään sinulle, mikä on Totuus tuossakin hypoteesissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe