Suosikki-listaus

tarkkailijatar

Millä perusteella seiskalle pääsee esiintymään,opettamaan ja tekemään hengellistä
työtä?
Ovatko kaikki kuvioissa olevat Ojareksien suosikkeja.
Kyselen näin siksi kun tulee paljon sellaisia ohjelmia jotka eivät ole
hengellisesti raittiita,siksi katson vähän tv-seiskaa.
Jos ei ole hengellistä eroituskykyä, ihminen helposti menee harhaan ja eksytykseen.

28

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaulikki

      Samaa olen minäkin ihmetellyt.

      • vaihtakaakanavaa

        Kannattaa varmaan lopettaa TV7 n katselu kokonaan, jos se .niin paljon ärsyttää, että pitää tänne tulla asiasta valittamaan. Seiska on pyörinyt jo 12 vuotta, kyllä tuottajat tietää, mitkä ohjelmat valitaan. Hyviä ohjelmia kaikki.


      • VoiVoi

        Eivät ole 'hyviä ohjelmia kaikki'. Tuottajilla vastuu Jumalan edessä, mutta katsoja itse myös ehdottomasti syytä arvioon. Ikävä kyllä; uskosta osattomalla ei voikaan olla erottelukyvyn Armolahjaa mikä Herran Jeesuksen Hengestä tai mikä pimeydestä peräisin. Rukoilkaa te, joilla Armoitus! tv7 motiivit alunperin siunatut...


      • makunsa.kullakin
        VoiVoi kirjoitti:

        Eivät ole 'hyviä ohjelmia kaikki'. Tuottajilla vastuu Jumalan edessä, mutta katsoja itse myös ehdottomasti syytä arvioon. Ikävä kyllä; uskosta osattomalla ei voikaan olla erottelukyvyn Armolahjaa mikä Herran Jeesuksen Hengestä tai mikä pimeydestä peräisin. Rukoilkaa te, joilla Armoitus! tv7 motiivit alunperin siunatut...

        Mikä kenenkin mielestä on hyvä. Jos kysytään niin varmasti jokaisella ohjelmalla on katsojansa. Eihän kuitenkaan ole tarkoitus, että kukaan katselee telkkaria 24/7 niin hyvä, ettei kaikista tykkääkkään...


      • näinonasia

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.


      • perustelujakysyn
        näinonasia kirjoitti:

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.

        Voisitko kertoa perustellusti, mitkä ohjelmat eivät ole hengellisiä ohjelmia?


      • makunsa.kullakin
        näinonasia kirjoitti:

        "ei kaikista tykkääkään"....
        Haloo!
        Jos kanavan pitäisi olla hengellinen, silloin pitäisi tulla hengellistä ohjelmaa.
        Ei ole "tykkäys" kysymys tietyssä mielessä.
        Tykkäys kysymys siinä mielessä, että epäraittiista ohjelmista ei tule tykätä.

        Mikä kenenkin mielestä on epäraitista. Eivät kaikki ajattele kuten sinä.


    • sananmiekalla

      Elämmehän luopumuksen aikaa, jos ei sitä käsitä,
      ei ole henngellisesti raitis ja silloin käy kaikki jota eksytykseksi ja harhaopiksi
      kutsutaan.

    • Kirkonrotta

      Isännän eli toimitusjohtaja Ojareksen pöydässä usein vierailee entisiä "uskoon tulleita" liikemiehiä, joilla on myös joku uskonnolla rahastava yritys. Kanava 7 luovuttaa (myy?) asiakasrekisterinsa tietoja suoramarkkinointiin, "asiakaslähtöisesti", kuten heidän asiakasrekisterissään sanotaan.
      uppa.tv7.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15092008-99765/Categories/PrivacyPolicy
      Ojares pyörittää yritystä Lighthouse Network

      • Yhteiseksihyväksi

        TV7 on voittoa tavoittelematon yritys.


      • Yhteiseksihyväksi
        Yhteiseksihyväksi kirjoitti:

        TV7 on voittoa tavoittelematon yritys.

        Ojares ei ole koko aikana ottanut palkkaa työstään TV7 johtajana.


    • Kirkonrotta

      http://kauppa.tv7.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15092008-99765/Categories/PrivacyPolicy

    • ComingSoonTV7
    • kaitatie

      Kuka tai ketkä ovat teidän tv- seiskalla suosikkilistalla ?
      Aulikki , Veijo, Paavo, Sirpa, Pauli, Pia, Högan, Tuula, Lassi kaikki toiset esiintyjät.
      Onko opetus myös raitista?
      Ketä suosittelette?
      Siis, nyt puhutaan opetuksen tasosta. Ei koroiteta ihmistä.

      • nimetönnainen22

        Koroitit heti kättelyssä ihmisiä luettelemalla pitkän litanian eri nimiä!


      • Eisirkusta

        Yllättävän monet seiskalaiset pyrkivät eduskuntaan!
        Minä en äänestä tv-tähtiä,vaan ehdokkaalla täytyy olla yhteiskunnallistakin
        tietämystä. Heitäkin löytyy listoilta, siis kristillisdemokraateista.


    • Mielipiteeni

      Lindströmien opetus on parasta opetusta mitä seiskasta tulee. Opetus on taatusti raitista.

      • erilaisuusonrikkaus

        Ralf ja Maarit Lindström ovat mielestäni kanssa hyviä julistajia. Kuin myös monet muutkin yllä mainitut.


    • sananruoskalla

      Minun suosikkini ovat Sirpa ja Pauli, tosin Sirpaa ei ole näkynyt aikoihin,
      Aulikki ja Veijo ovat kakkosena.

      • miaumiaumiau

        LOL :)


      • Kirkonrotta

        Piipposet :D


      • ylläri

        Missä Aulikki ja Veijo ovat ehdokkaana?


    • piikkipensas

      Kuka on suosikkinne eduskuntavaaleissa?
      Aiotteko äänestää tv-tähtiä, meinaan vaan,että onko heillä
      edellytyksiä maan asioiden hoidossa?
      Myöskin pitäisikö pappien julistaa sanaa eikä mennä politiikkaan mukaan?

      • turvatakuut

        [email protected]
        www.karitolvanen.fi
        suositan, vaikka köyhä olenkin. (viisaus ei ole aina varakkaan päässä).


    • Perskeles, tätä ole ajatellutkaan. Uskoni lentävään spaghettijättiläiseen saisi tv-kanavalla ihan oikean julistusväylän. Ilmottaudun ihan heti julistamaan ainoaa oikeaa eksytystä.

      • Kristallinkirkasta

        Varo joutumasta pakkohoitoon!


      • Kristallinkirkasta kirjoitti:

        Varo joutumasta pakkohoitoon!

        Eikun nyt todistat mulle, että lentävä spagettijättiläinen ei ole oikea ja aninoa jumala.


      • TotuuttaRakkaudessa

        Uskon, että voit rauhoittua. Jeesus tulee -omalla ajallaan ja tavallaan- näyttämään sinulle, mikä on Totuus tuossakin hypoteesissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe