poppipoliiseissa oli todella törkeä. Sanoi Aria "nyrkillä tapettavaksi kaveriksi" tms. Todella pilkalliseen ja kusipäiseen sävyyn.
Sanoi myös Stratovariusta maailman huonoimmaksi bändiksi ja Timo Kotipeltoa maailman ärsyttävimmäksi ihmiseksi. Mutta toi "nyrkillä tapettava" on kyllä mun mielestä hirveä kommentti kenestä vain. Mihin se ees viittaa? Laihaan ulkomuotoon?
Katsokaa Poppipoliisien uusin jakso IStv:stä jos haluatte ärsyyntyä.....
Wallu Valpion kommentti Arista
7
85
Vastaukset
- hunting
Ei kai kukaan jaksa katsoa poppipoliiseja. Italialainen hevilaulaja Voicessa on hyvä ja kiva tyyppi, mutta kyllä Ari lauloi idolsissa Hunting high and low vielä paljon paremmin energialla ja tunteella tulkiten. Aika moni nimeäisi Wallun maailman ärsyttävämmäksi ihmiseksi.
- italiaano
totta,Ari oli huomattavasti parempi,kuin tuo italo!
- nohuhhuhh
todella turha löpinäohjelma, en jaksa katsoa. Mut tommonen tappamiskommentti on jo melkein kunnianloukkaus! säälittävää meininkiä.
- jalajala
italiaano kirjoitti:
totta,Ari oli huomattavasti parempi,kuin tuo italo!
Oikea meininki ku vittuillaan.jos on paska niin on paska.kuka tollasata bensalenkkari hyppyritukka ähisijää jaksaa kunnella.
- whyinhell
En todellakaan katso, sillä en halua kannattaa tollasta sivua antamalla sille lisää katselukertoja.
- tyhjäpäävalpio
kukas tyhjänpäiväisyys on tämä valpio,nimi ei kyllä sano mitään???
- äeivoiollatotta
katsoin ihan huvinvuoksi,mikä tämmöinen ohjelma edes on.no...kaksi tyhjäpää idioottia naureskeli omille jutuilleen,toisella oli vissiin joku puhevika ja tämä valpio muuten vaan yksinkertainen.miksihän toimittajat ovat yleensä huomattavan tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984