Basironilla sain ihoni kuntoon!

EiBasironinVoittanutta

Pakko tulla kertomaan miten paljon Basiron on auttanut mua eikä ole enää aikoihin pitänyt kamppailla helvetillisen finni ongelman kanssa.

Pari-kolme vuotta sitten mun iho oli kamalimmassa kunnossa ja naama täynnä pientä näppyä ja tietty itsetuntokin oli tuolloin aivan romuna. Päästäkseni eroon ongelmasta ehdin kokeilla lähes kaikkea muuta kuin ihotautilääkäriä. Ihotautilääkäriä en koskaan kokeillut kun ajattelin ettei ongelma kuitenkaan ollut ihan niin vakavasti otettava. Paitsi että olin oikeasti henkisesti ihan romuna, oli kokoajan epävarma olo, en käynyt missään, oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja olin muutenkin niin surumielinen ja ajoittain toivoin etten olisi koskaan syntynytkään. :/

Sitten päädyin kokeilemaan Basironia! En ymmärrä mikä kesti niin kauan ennen kuin tajusin kokeilla sitä.
Käytettyäni Basiron ac 5% voidetta säännöllisesti aamuin illoin n. 3vkon ajan iho oli täysin finnitön! Olin niin iloinen ja innoissani.

Nykyäänkin käytän Basironia tarvittaessa. Jos iho alkaa kukkimaan niin alan pestä kasvot Basiron Washilla ja/tai levittää voidetta iltaisin ja se saa mut aina vaan yllättymään miten nopeasti finnit kuivahtaa pois.
En enää tiedä mitä tekisin jos se poistettaisiin myynnistä. :-D

Näin mulla. Toivottavasti te muutkin aknesta kärsivät löydätte pysyvän avun ongelmaan. Jossei Basironista niin jostakin muusta :) <3

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiekekeke

Oon nyt käyttänyt basironia viikon ja on jo lähtenyt finnejä :) tosi kannustavaa lukee tällaista. Kauan käytit sitä? Eli minkä aikaa meni että iho tuli kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe