Pakko tulla kertomaan miten paljon Basiron on auttanut mua eikä ole enää aikoihin pitänyt kamppailla helvetillisen finni ongelman kanssa.
Pari-kolme vuotta sitten mun iho oli kamalimmassa kunnossa ja naama täynnä pientä näppyä ja tietty itsetuntokin oli tuolloin aivan romuna. Päästäkseni eroon ongelmasta ehdin kokeilla lähes kaikkea muuta kuin ihotautilääkäriä. Ihotautilääkäriä en koskaan kokeillut kun ajattelin ettei ongelma kuitenkaan ollut ihan niin vakavasti otettava. Paitsi että olin oikeasti henkisesti ihan romuna, oli kokoajan epävarma olo, en käynyt missään, oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja olin muutenkin niin surumielinen ja ajoittain toivoin etten olisi koskaan syntynytkään. :/
Sitten päädyin kokeilemaan Basironia! En ymmärrä mikä kesti niin kauan ennen kuin tajusin kokeilla sitä.
Käytettyäni Basiron ac 5% voidetta säännöllisesti aamuin illoin n. 3vkon ajan iho oli täysin finnitön! Olin niin iloinen ja innoissani.
Nykyäänkin käytän Basironia tarvittaessa. Jos iho alkaa kukkimaan niin alan pestä kasvot Basiron Washilla ja/tai levittää voidetta iltaisin ja se saa mut aina vaan yllättymään miten nopeasti finnit kuivahtaa pois.
En enää tiedä mitä tekisin jos se poistettaisiin myynnistä. :-D
Näin mulla. Toivottavasti te muutkin aknesta kärsivät löydätte pysyvän avun ongelmaan. Jossei Basironista niin jostakin muusta :) <3
Basironilla sain ihoni kuntoon!
EiBasironinVoittanutta
1
142
Vastaukset 1
- Hiekekeke
Oon nyt käyttänyt basironia viikon ja on jo lähtenyt finnejä :) tosi kannustavaa lukee tällaista. Kauan käytit sitä? Eli minkä aikaa meni että iho tuli kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600