Pakko tulla kertomaan miten paljon Basiron on auttanut mua eikä ole enää aikoihin pitänyt kamppailla helvetillisen finni ongelman kanssa.
Pari-kolme vuotta sitten mun iho oli kamalimmassa kunnossa ja naama täynnä pientä näppyä ja tietty itsetuntokin oli tuolloin aivan romuna. Päästäkseni eroon ongelmasta ehdin kokeilla lähes kaikkea muuta kuin ihotautilääkäriä. Ihotautilääkäriä en koskaan kokeillut kun ajattelin ettei ongelma kuitenkaan ollut ihan niin vakavasti otettava. Paitsi että olin oikeasti henkisesti ihan romuna, oli kokoajan epävarma olo, en käynyt missään, oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja olin muutenkin niin surumielinen ja ajoittain toivoin etten olisi koskaan syntynytkään. :/
Sitten päädyin kokeilemaan Basironia! En ymmärrä mikä kesti niin kauan ennen kuin tajusin kokeilla sitä.
Käytettyäni Basiron ac 5% voidetta säännöllisesti aamuin illoin n. 3vkon ajan iho oli täysin finnitön! Olin niin iloinen ja innoissani.
Nykyäänkin käytän Basironia tarvittaessa. Jos iho alkaa kukkimaan niin alan pestä kasvot Basiron Washilla ja/tai levittää voidetta iltaisin ja se saa mut aina vaan yllättymään miten nopeasti finnit kuivahtaa pois.
En enää tiedä mitä tekisin jos se poistettaisiin myynnistä. :-D
Näin mulla. Toivottavasti te muutkin aknesta kärsivät löydätte pysyvän avun ongelmaan. Jossei Basironista niin jostakin muusta :) <3
Basironilla sain ihoni kuntoon!
EiBasironinVoittanutta
1
91
Vastaukset
- Hiekekeke
Oon nyt käyttänyt basironia viikon ja on jo lähtenyt finnejä :) tosi kannustavaa lukee tällaista. Kauan käytit sitä? Eli minkä aikaa meni että iho tuli kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837