Mittarissa 24v. Komee sinkkumies oon, mulla on oma asunto ja auto ja vaikka mitä, vain T-alkuisista asioista on puute. Nimittäin työtä mulla ei ole, eikä tyttöystävää.
Kun toiset kiehnää toistensa kainaloissa kotisohvalla, meikäläinen tuijottaa taas yksinään Linnan juhlia ja kuvittelee miltä sinne päässeistä tuntuu. Linnan juhlat on varmaan vähän yhtä upee juttu kuin eka seksikokemus. Sekin multa puuttuu.
Hitto minkä sille voi että oli rauhallinen teini-ikä. Ei jokaista miestä ole luotu viettämään villi nuoruus ja kokeilemaan kaikkea kiellettyä. En osaa polttaa enkä välitä ryypätä. Ne on pahimmat vikani ja syntini. Vasta 40v täyttäneet naiset näkee noi asiat ansioina ja saavutuksina.
Sanokaa, kertokaa mitä mun on oltava tullakseni sellaseksi josta joku tavallinen oman ikänen nainen vois kiinnostua. Jos sanotte et mene töihin, niin aion mennäkin. Ei sen takia et rahasta olis puutetta, ehei. Vaan siks että naiset alkais kiinnostua musta.
Mietitään aikaa kun mulla ei vielä ollu omaa asuntoa vaan asuin vanhempien luona. Olin jotain 18-v. Sillon tyttöjen mielestä suurin kynnys oli se, etten asu yksin. No nyt kun asun yksin, se kynnys siirtyi johonkin seuraavaan asiaan. Onko enää muuta tietä nuoren naisen sydämeen, kuin vahva humala tai jumalattoman harvinainen sattuma?
24. yksinäinen itsenäisyyspäiväni
6
531
Vastaukset
- Tyttö87
Moi.
Eeeeeei. Suurin osa naisista ei todellakaan etsi miestä joka juo ja polttaa. Mistä sä tollasta oot keksiny?? Ne nähdää pitkäaikaista suhdetta rakentaessa usein negatiivisina puolina, eli pysy vaa raittiina.
Töihin. Juu. Siinä hyvä alku. :) Ihmisen mielenterveyden kannalta on tärkeetä kuulua johonki ryhmää, ja työpaikalla se yleensä on mahdollista.
Villi nuoruus... no, sä et oo vanha vieläkää. Ei sillä, että sun pitäis heittäytyä villiks, mut elämää on luultavasti enemmän edessä ku takana!! Alota vaikka joku harrastus jossa tapaa myös naisia?
Asiallinen ja siisti ulkoasu, miellyttävä olemus ja sosiaalisuus on ainaki asioita, joita mä haen miehessä. Sä saatat ajatella, et mitä mäkää mistää tiedän; mut ehkä kannattais uskoa. ;)
No mutta hauskaa itsenäisyyspäivää. :) - naimisissa
Nauti hyvä mies tilanteesta.
On aivan varmaa että kumppanin löydät aikanaan. ei kiirettä........ - kristiina
Mun mielestä noi sun luonteenpiirtees kuulosti ihan hyvältä! ite oon 17 enkä oo koskaan tykänny riehua ja ryypätä kavereitten kaa.. mä kyllä poltan mut siitä yritän päästä eroon.. kuitenki, mun mielestä vaikutit ihan kivalta tyypiltä en kyl tiedä miltä sä näytät, mut varmaan ihan hyvältä.. kyllä mä ainakin voisin mielelläni tutustuu suhun.. :)
- mies 28
Nimittäin valtaa ja valuuttaa.
- aneleh
Ei tarvitse etsiä tietä naisen sydämeen, ei! Jokaiselle on se jokin jonka kanssa kemiat käy yksiin, joka tuntuu siltä että hän on minua varten! Sinä et vain ole vielä kohdannut häntä.
Malta odottaa, hyvää kannattaa aina odottaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201