24. yksinäinen itsenäisyyspäiväni

Turhauttaa

Mittarissa 24v. Komee sinkkumies oon, mulla on oma asunto ja auto ja vaikka mitä, vain T-alkuisista asioista on puute. Nimittäin työtä mulla ei ole, eikä tyttöystävää.

Kun toiset kiehnää toistensa kainaloissa kotisohvalla, meikäläinen tuijottaa taas yksinään Linnan juhlia ja kuvittelee miltä sinne päässeistä tuntuu. Linnan juhlat on varmaan vähän yhtä upee juttu kuin eka seksikokemus. Sekin multa puuttuu.

Hitto minkä sille voi että oli rauhallinen teini-ikä. Ei jokaista miestä ole luotu viettämään villi nuoruus ja kokeilemaan kaikkea kiellettyä. En osaa polttaa enkä välitä ryypätä. Ne on pahimmat vikani ja syntini. Vasta 40v täyttäneet naiset näkee noi asiat ansioina ja saavutuksina.

Sanokaa, kertokaa mitä mun on oltava tullakseni sellaseksi josta joku tavallinen oman ikänen nainen vois kiinnostua. Jos sanotte et mene töihin, niin aion mennäkin. Ei sen takia et rahasta olis puutetta, ehei. Vaan siks että naiset alkais kiinnostua musta.

Mietitään aikaa kun mulla ei vielä ollu omaa asuntoa vaan asuin vanhempien luona. Olin jotain 18-v. Sillon tyttöjen mielestä suurin kynnys oli se, etten asu yksin. No nyt kun asun yksin, se kynnys siirtyi johonkin seuraavaan asiaan. Onko enää muuta tietä nuoren naisen sydämeen, kuin vahva humala tai jumalattoman harvinainen sattuma?

6

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö87

Moi.
      Eeeeeei. Suurin osa naisista ei todellakaan etsi miestä joka juo ja polttaa. Mistä sä tollasta oot keksiny?? Ne nähdää pitkäaikaista suhdetta rakentaessa usein negatiivisina puolina, eli pysy vaa raittiina.

Töihin. Juu. Siinä hyvä alku. :) Ihmisen mielenterveyden kannalta on tärkeetä kuulua johonki ryhmää, ja työpaikalla se yleensä on mahdollista.

Villi nuoruus... no, sä et oo vanha vieläkää. Ei sillä, että sun pitäis heittäytyä villiks, mut elämää on luultavasti enemmän edessä ku takana!! Alota vaikka joku harrastus jossa tapaa myös naisia?

Asiallinen ja siisti ulkoasu, miellyttävä olemus ja sosiaalisuus on ainaki asioita, joita mä haen miehessä. Sä saatat ajatella, et mitä mäkää mistää tiedän; mut ehkä kannattais uskoa. ;)

No mutta hauskaa itsenäisyyspäivää. :)

• naimisissa

Nauti hyvä mies tilanteesta.
      On aivan varmaa että kumppanin löydät aikanaan. ei kiirettä........

• kristiina

Mun mielestä noi sun luonteenpiirtees kuulosti ihan hyvältä! ite oon 17 enkä oo koskaan tykänny riehua ja ryypätä kavereitten kaa.. mä kyllä poltan mut siitä yritän päästä eroon.. kuitenki, mun mielestä vaikutit ihan kivalta tyypiltä en kyl tiedä miltä sä näytät, mut varmaan ihan hyvältä.. kyllä mä ainakin voisin mielelläni tutustuu suhun.. :)

• Turhauttaa

• mies 28

Nimittäin valtaa ja valuuttaa.

• aneleh

Ei tarvitse etsiä tietä naisen sydämeen, ei! Jokaiselle on se jokin jonka kanssa kemiat käy yksiin, joka tuntuu siltä että hän on minua varten! Sinä et vain ole vielä kohdannut häntä.
      Malta odottaa, hyvää kannattaa aina odottaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13172
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3629
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1379
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1374
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      148
      1309
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1274
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1184
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1071
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      193
      961
    Aihe