isäpuolen kanssa

20vKundi

Moro. Oon miettinyt tätä pitkään mutta nyt päätin kirjoittaa.
Mä oon 20v kundi ja asun mutsin ja mutsin kundikaverin kanssa. Mutsi tapasi tän uuden miehen 2v sitten ja se muutti aika pian meille. Se on tosi nasta tyyppi ja tultiin heti alusta tosi hyvin juttuun. Ja vaikka mä en oo mikään homo niin ajattelin heti että onpa helvetin hyvänkroppainen äijä. Heti ekana kesänä oltiin kahdestaan mökillä pari viikkoa kun mutsi oli työmatkalla.
Ja siellä yhtenä iltana muutaman kaljan jälkeen tapahtui jotain. En ees tiedä oikein mitä mutta saunassa ruvettiin jutteleen seksistä ja yhtäkkiä meillä oli molemmat munat pystyssä.
Se oli aluks noloa mutta samalla tosi kiimaista. Huomasin että mua jotenkin kiihotti katella
sitä ja sen isoa kovaa munaa. Enkä soinut vastustaa sitä vaan käteni meni automaattisesti sen haaroihin ja kokeilin sen kullia.
Noh, me päädyttiin siitä sänkyyn ja oli ihan sairaan kiimaista ja mahtavaa.
Sen jälkeen me sekstailtiin koko loman ajan melkein joka päivä.
Ja sen jälkeen ollaan säännöllisesti harrastettu seksiä aina kun mutsi ei ole kotona.
Pannaan 2-3 kertaa viikossa ja en oo ikinä nauttinut seksistä naisten kanssa yhtä paljon.
Onneks se on paljon töissä niin saadaan olla kahdestaan. Me nautitaan molemmat ihan sairaan paljon. Mutta mä vaan mietin että mitäköhän tässä pitäisi tehdä. Nimittäin mä tadan olla rakastunut mun isäpuoleen ja sekin sanoo rakastavansa mua. Ja seksi on ihan taivaallista.
Eli onko muita samassa tilanteessa tai kokenut mitään vastaavaa?

20

4131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso_Munainen

      Mis asutte haluun liittyä mukaan!!!

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Kiva kun sulle noin hyvin on päässyt käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        sielläkö teillä noin kivaa sinä tietäjä


    • umpihetero

      Kai sä tajuut et ton perusteella sä oot vähintäänki bii... Varsinki jos ei jääny kokeiluun ja tunteitakin on ilmenny

      • Anonyymi

        Hönö se on


      • Anonyymi

        bi-seksuaalina ihana olla voi antaa ja saada


    • dffghbbb

      Taas näitä teinipoikien päiväunia hahaa

    • Äitipuoli

      Kun näin kaverini pojan saunassa niin vanhakin kostu ja kun pojalla rupes seisoo niin tilaisuus piti käyttää. Kyllä pani pitkään ennenkun sai. Ei kerrottu muille vaikka kasi vutta salassa naitu. Pojalla on tyttöystävä mutta käy päivittäin välillä naimassa.

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa

        Pysähdy buaahaa spede hetkeksi ja kuse rauhassa. Ei tuo sun kommettis siitä kyllä miksikään muutu.


    • voiherranperse

      Hahaa ja nyt joku rusina jatkaa juttua

    • Anonyymi

      Älä styylaa isäpuoles kanssa.

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Delaa hönö.


    • Anonyymi

      Kuulostaa aika homolta.

      • Anonyymi

        Mitäs olet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Tunnistit siis itsesi.


    • Anonyymi

      mun isäpuolellaon niin ihanan suuri ja suonikas en keltään muulta saa niin hyvää anaali orkkua jaksaa kauan vaikkakoko illan kunhan välillä imen

    • Anonyymi

      mun isäpuoli on myös niin hyvä panomies että peppuni onnellinen vaimoni ei tiiä

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe