naisten pikkuhousut

ootteko koskaan kietonu naisten pikkuhousuja kullinne ympärille ja runkannu? Ainakin semmoiset satiiniset ja silkkiset luistavat ihan sairaan hyvin kullin vartta pitkin. Ja voihan niitä kokeilla päällekin ja hieroo pikkuhousujen päältä, niin irtoo silloinkin...jos jollakin samoja runkku-sydeemejä, niin juttua pystyyn!!!
2
Ilmianna
Jaa

30 Vastausta

Olen pitänyt monta kertaa tyttö kaverin alushousuja jopa koulussakin koko päivän.
Viimeks oli sloggit. Seisoi monta kertaa päivän
aikana, ja pari kertaa laukesin niihin.
Tää on 16 pojan unelma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
koulussa kun oot ,ni varo sitten ettei alushousu-raja näy housujen vyötärön yläpuolelta, kun kyykistyt. Se näkyy ihmeen helposti...minäkin aina kyttään naisten pikkarit, jos nainen kyykistyy...itse pidän satiinisia pikkuhousuja ja päällimäiset housut luistavat niiden päällä tosi hyvin...mun täytyy olla tosi varovainen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Runkkaan usein naisten pikkareihin. Olen myös runkannut rintaliiveihin niin että laitan kupin siitimen ympäri ja runkkaan. On hienoa päästää spermat kuppiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
runkkailen muijani pikkareihin ja sen siskojen ja anopin...ostelen kaupasta uusia hienoja satiini pikkuhousuja ja pidän niitä töissä päälläni ja aina välillä pakko mennä runkulle, kun ne luistaa pitkin kullia kokoajan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minäkin kuulun pikkari runkkareihin. Vaimon pöksyt saa kyytiä puhtaana ja käytettynä. Aloitin ihan pentuna siskon ja mutsin pikkareilla ja joskus rintaliiveillä. Vaimoni kyllä tietää tavastani eikä ole moksiskaan... paitsi jos hän jää ilman sen vuoksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Niin, moni varmaan luulee että, me ollaan kaappihomoja, mutta eihän se oo sitä vaan, oikeet homot eivät ole kiinnostuneet pikuhousuista ollenkaan. Ja onhan meillä kumminkin oikean sukupuolen pikkuhousut joihin me runkkaillaan, eikä paskan ja kusen hajuiset miesten kalsarit, NI! Hienoa olis ,jos oma vaimoni joskus runkkais sen satiini pikkuhousuilla mua ,joskus kun touhuillaan...noh, täytyy joskus vähä kokeilla jos se siitä innostuis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kyllä tulee pikkareiden kanssa leikittyä,jos likaset löytyy vaikka kyläreissulla pyykkikorista ni upeaa laittaa ne päähän ja imeä haarakiilaa peilin edessä sit pika runkku ja spermat lavuaariin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yleensä kun alaitan pyykkinpesun pulsaattorikonella niin hieron pikkareita kullin ympärillä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
sinnuu runkkari
Ilmianna
Jaa
Minä myös teen tätä äitini kaverin pikkareilla. Kaikki alkoi 2 kuukautta sitten ja aina kun olemme heillä niin teen sen. Otan pyykkikopasta ja haistelen niitä. Viime kerralla on niin kiimassa, että laukesin niihin. No laukeamisen jälkeen tuli tietenkin hirveä katumus. Piti vähän pestä niitä vedellä.
Ilmianna
Jaa
Kyllä minua kiihottaa silkkiset naisten pikkuhousut,jo pikkupoikana vedin äidin tai tädin pikkuhousut ja runkkasin,tuntui niin hyvälle.Nytkin vielä seisoo hyvin pikkareille,vaikka olen yli 70v.Sais aina naida silkkihousujen kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin minuakin liukkaat venyvät naisten pikkupöksyt. Hyvää tekee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joskus olen pitännyt rintaliivejä kun laittanut koneeseen pyykkejä!Samalla hiereronut kädellä kullia kun toisella kädellä pyöritää pesukoneen rumpua! Näin joskus rukaan pikkareihin tekee makeaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joskus ihan kanssa samoin ! On tehnyt makoisaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
1
Ilmianna
Jaa
useinkin..tädin aikoinaan ja emännän tyttöjen pikkareille vedän myös lastit aina..
Ilmianna
Jaa
Kyllä. Aina kun mahdollista nuuhkin ja runkkaan anopin alushousuihin. Satiiniset ovat minustakin parhaat ja aivan mielettömiä lasteja lähtee!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mulla satiiniset mutsin pikkarit. Isot lastit lentää aina ... mutsilla parhaat pillunhajut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ostan tytöltä piksut..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Olen masturboinut naisten pikkarit ylle puettuna, oli vielä sellaiset pitsiset stringit, lisäksi puin minihameen ja otin kuvia omasta pepustani, hieman kumarruin eteenpäin niin peppu näkyi hameen alta, kiihotti ja runkkasin orkkuun saakka.
Ilmianna
Jaa
Ihan mahtavaa on kun löytää tuttujen naisten pikkareita pyykkikorista, sellainen kiva pillun tuoksu, toimii. Tuntuu kyllä muutenkin tuo pikkareiden kangas hyvältä kullia vasten.
Kiihottava ajatus on myös sellainen että jos tietäisi tai näkisi salaa toisen miehen haistelevan ja runkkaavan vaimoni pilluntuoksuisia pikkareita.
Joskus littelistä ostin sellaisia tosi hyvän tuntuisia stringipöksyjä, niitä oli kiva pitää itse, työpäivän aikana seisoi monta kertaa ja töistä kotiin ajellessa oli pakko tyhjätä jossain sopivassa paikassa, kun vaihtoi taas normi kalsarit jalkaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
samoin aina kun mahollista ni tongin tuttUjen pyykkikorin ja sit haistelen ja imeskelen pillun tuoksuja niistä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pikkarirunkkkarii kirjoitti:
samoin aina kun mahollista ni tongin tuttUjen pyykkikorin ja sit haistelen ja imeskelen pillun tuoksuja niistä
Minä myös olen ostanut LILDlistä naisten pitsipikkareita ja olen pukenut ne ylleni ja käynyt töissä, haalareiden alla pitsipikkarit kiihottaa, pukuhuoneessa vähän jännittää jos joku näkee pitsistringini :) Myös farkkujen alla pidän pitsistringejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pikkarirunkkkarii kirjoitti:
Jännää puuhaa jos löytää jonkun tytön silkkipikkarit. Kalu pystyssä hetkessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tottakai ... pikkareita ja erilaisten pillujen tuoksuja. Kulli kovana ja lastia lentää joka päivä.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kyllä hierotaan pikkareita kullin ympäirillä kun pestään pyykkiä pulsaattorikoneellla maalla lähi aikoina. Tälläkin hetkellä kulli on kovana tätä kirjoitaessa samalla hieroin sitä . Tekeee makeaaa.
Ilmianna
Jaa
Anopin "pikkareita" (koko 50) tulee haisteltua ja nuoltua. Mahtavat pillun tuoksut ja parasta jos on pari karvaakin irronnut niihin... On satiinia ja puuvillaa ja monen mallista ja väristä. Satiinit kyllä parhaat.
Ilmianna
Jaa
Sunnuntaina meinaan hieroa kunnolla naisten pikkareita kullin ympäri kunolen pykkiä pesemässä pulsaatoripesukoneella! Siinä lasti lentää ja tekee oikein hyvää.
Ilmianna
Jaa
Tänään haistelin naisten pikkareita kun pesin pyykkiä pulsaattirikoneella! Oli mahtavaa haistella eri tuoksuisia piikkareita ja laueta niihin samalla! Tuntui oikein mukavalta!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

naisten pikkuhousut

ootteko koskaan kietonu naisten pikkuhousuja kullinne ympärille ja runkannu? Ainakin semmoiset satiiniset ja silkkiset luistavat ihan sairaan hyvin kullin vartta pitkin. Ja voihan niitä kokeilla päällekin ja hieroo pikkuhousujen päältä, niin irtoo silloinkin...jos jollakin samoja runkku-sydeemejä, niin juttua pystyyn!!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta