Kellään vastaavaa ihottumaa kaulassa? (Kuva)

Hävettää

http://aijaa.com/2OYQuA On ollut monta kuukautta, ilmestyi yhtäkkiä yön aikana. Mitään poikkeavaa ei ole tapahtunut, paitsi koira tullut talouteen. En kuitenkaan ikinä ole koirasta saanut allergista reaktiota. Terveyskeskuslääkäri määräsi sienilääkkeen, vaikka ei kuulema "tyypilliseltä" sieneltä edes näytä. Korvatulehduksen yhteydessä tuli käytyä taas tk:ssa ja eri lääkäri ihmetteli ohi mennen että miksi sienilääke määrätty ja kuka määräsi, mutta ei sanonut muuta. Mitähän voisi olla?

3

2498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BLOODisLIFE

Onko ollut kutinaa? Onko siitä tullu jotain visvaa, kudosnesteitä? Onko se alue kasvanut? Saitko sen nyt keväällä?

• BLOODisLIFE

Lääkäri epäili että on sieni niin eikö sulta otettu mitään sieniviljelyä?

• Hautaanjoutuu

Minulla on samanlainen toisessa pohkeessa ja toiseenkin tulossa. Punottaa, iho paksumpi. Kävin otattamassa näytepalan, lupasivat tuloksen 2 viikossa. 2 kk jälkeen tuli ilmoitus, että verisuoniluomi jonka ympäriltä iho paksuntunut, ei aihetta mihinkään. Luomea ei tuossa kyllä ole koskaan ollutkaan...
      Oma diagnoosi: Istunut liikaa tietokoneella jalat ristissä. Toinen jalka painanut liian pitkään yhteen kohtaan ja siitä syystä tullut joku ihon rasitusvamma. Olen jo 70 , joten tuskin tuosta syystä ennen aikojani kuolen. Koepalan otatin lähinnä ihosyövän poissulkemiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      420
      5424
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1865
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      356
      1818
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      117
      1059
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      907
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      59
      805
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      67
      759
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      713
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      668
    Aihe