Olen ainakin 10 eri ihmisen kanssa suudellut, enkä edelleenkään tiedä mitä järkeä suutelussa on. Se ei tunnu hyvältä tai nautinnolliselta. Se tuntuu lämpöiseltä, kostealta, eri makuja maistaa, mutta mitään ihmeellistä ei tunnu. Varmaan voi verrata siihen, että itseä yrittää kutittaa: ei tunnu juuri miltään, kosketuksen tuntee. Ei auta suuteleeko nopeasti, hitaasti, kielellä, tai ilman, rentoutuneesti, tai "kiihkeästi" jne.
Mistä johtuu, voiko asialle jotain?
Ei tunnu hyvältä?
5
197
Vastaukset
:(
En osaa auttaa kylläkään. Eikö sua oikeasti kiihota yhtään? Väärä kumppani?
Sehän on ihan parasta, ennen..., välillä hentoa, välillä kiihkeää...Se vaan on niin, että suutelu ei useimpien kanssa tunnu miltään, ennenkuin tulee se, jonka kieli maistuu hyvältä!
- KuumiaHuulia
Usein se on tuollaista. Veltot syljestä märät huulet ei kiihota. Mutta yksi mun exä oli niin hyvä suutelemaan, että melkein siitä sai orkun, ja hänen kanssaan olisin pussaillut vaikka kaiken valveillaoloajan. Ikävä kyllä hän oli sitten muuten aika taitamaton sängyssä, ja ei muussa elämässäkään synkannut tarpeeksi. Mutta sitä pussailua voin sitten vanhainkodissa muistella.
- KuumiaHuulia
Kyllä miehetkin voi osata.
http://xhamster.com/movies/3246106/tommy_gets_fucked_by_a_huge_cocked_blond_guy_no_sound.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381