Pakolaisten maassaolo tarkoitus

Jonnissa

Kyllä se vaan niin on että suOmeen kun tulee pakolaisia maahan niin ei niille kuulu saada todellakaan samanlaisia etuuksia kuin suomalaiset suomessa.onhan se nyt päivänselvää.sumalainen ASUU SUOMESSA JA ON SYNTYNYT SUOMESSA.!!!!!!!.ja herra KATAINEN JA STUBB KOKOOMUS PUOLUEINEEN JOHTIVAT TÄMÄN MAAN SELLAISEEN AHDINKOON ETTÄ SUOMALAISET YRITYKSET EIVÄT SUOSTUNEET ENÄÄ MAKSAMAAN KUNNON TYÖSTÄ KUNNON PALKKAA KUN VIELÄ SAMAAN AIKAAN HINTATASO SUOMESSA NOUSEE.TOTTAKAI SIT KAUPUNGIT JA KUNNAT KÄYTTÄVÄT HYVÄKSEEN PUOLENVUODEN TYÖAJANJAKSOA HYVÄKSEEN MUTTA EIVÄT VAKINAISTA ENÄÄ NIIN KAIKKI MAMUTHAN NE PUOLENVUODENKIN TYÖJAKSOTKIN OTTAA.PERKELEEN PÄÄTTÄJÄT JOS SUOMI OTTAA PAKOLAISIA SUORAAN TÖIHIN MITKÄ EI EDES OSAA KIELTÄ NIIN ONHAN NYT AIKOIHIN ELETTY.!!!.PAKOLAISETHAN OVAT VÄLIAIKAISESTI OMASTA MAASTA JONKUN MAASSA OLEVAN SODAN/SEKASORRON TAKIA.ja pakolaisethan ovat pääsääntöisesti VÄLIAIKAISESTI SUOMESSA JONKA JÄLKEEN KUN NIIDEN OMASSA MAASSA TILANNE RAUHOITTUU NIIN PAKOLAISETHAN PITÄISI PALAUTTAA OMIIN MAIHINSA TAKAISIN.!!!!!!!!!!!!

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamaatavaraaSandaaleissa

Ei näihin asioihin mikään laki sovi. Monet pakolaiset eivät kestä suomen
      "kaamosaikaa".Heidän visiittinsä on lyhyt.Sinnikkäämmät jäävät maahan pakosta,mutta tuskin koskaan sopeutuvat täydellisesti "nykysuomeen".
      Maan kielen opittuaan heille vasta selviää mihinkä viemäriputkeen ovat
      joutuneet.Sekasortoinen kansa,riidellen palstansa rajapyykistä henkeen
      ja vereen."Sä olet 10 senttiä mun puolella, perkele". Syyriassa rajakivet
      liikkuvat jatkuvasti hiekkamyrskyissä.Samaa santaa jokaisen sandaaleissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe