Huolissaan peniksestä

Poijjoot19

Minulla on noin 14 cm penis, ehkä vähän alle ja halkaisijaltaan 3 cm, olen huolissani kelpaanko kenellekään peniksen pienehkön koon takia. Välillä tuntuu, että kaikki tytöt/naiset puhuvat ainoastaan koosta ja paksuudesta. Lisäksi penikseni on melko käyrä ylöspäin, joskus melkeimpä mahassa kiinni, mutta sen taivauttaminen alaspäin on helppoa. Mitä luulette?

Ps. olen 19 vuotias neitsyt

17

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elias666yy

      Vitun pieni, sääli sulle :D HAHAHAHAHA Itellä melki 25 cm, ja koolla todellakin väliä

    • tiinu87

      Eikös ton kokonen ole se aika keskiarvo, itse olen aika tiukka joten isompaa en ainakaan ottaisi vastaan

      • uunoturhisee

        Ei tod oo :D toi on viel tosi TOSI pieni, keskiarvo suomessa on jotain 17-18 cm, mutta kai tollakin pärjää


      • raumantasa

        Missäs voitais koittaa,saisit viedä mun poikuuden samalla?


      • tiinu87

        Ja minulle


    • piia12349

      Mun poikaystävällä leveys ei yllä kun 2 cm, saat olla ylpeä 3 cm peniksestä, sellainen tuntuu hyvältä alapäässä, leveämpi sattuis jo. Ja mitä käyryyteen tulee, ylöspäin paras :D

    • Tuossa on taas poika huolissaan siitä, kelpaako peniksensä vuoksi kenellekään.

      Minkäslainen olet luonteeltasi? Oletko täysi mulkku vai osaatko huomioida muita ihmisiä kuten tulisi? Et sinä tyttöystävää pokatessasi (ainakaan toivottavasti) kyrpääsi tiskiin lyö. Tutustu rauhassa mukavaan tyttöön ja kun oikeasti välitätte toisistanne, häntä ei haittaa sinun, sinunm ielestä pienehkö kullisi, ja sinua ei haittaa se, että tyttöystäväsi pienet rinnat ovat eri paria tai reisissään on muutama gramma selluliittia.

      Aina sattuu, kun puhutan peniksen halkaisijasta... Auuuutsshhh. Ympärysmitta kertoo paremmin paksuuden.

      Kullisi on keskimitan alarajoilla ja sinulla on kohtalotovereita paljon ja he panevat miettimättä naperoaan sen enempää. Tee sinäkin samoin.

    • Hei,

      Jotain dataa kuitenkin tuosta suomalaisten miesten peniksen koosta; 9-13cm on keskiarvo. Naisen emättimen syvyys on noin 10cm joten mikään hillitön penis ei edes tuntuisi kovin kivalta. Eli kyselijän peniksen koko on aivan normaali.
      Kaisa-seksuuaalikasvattaja/pappi

      • hillitonpappi

        Pappi on hyvä ja lyö datat tiskiin. Tässä on kyseessä jäykistynyt elin. Ei veltto.

        Kirkko lupailee iankaikkista elämää ja pieniä keskimittoja. Molemmat lupaukset yhtä luotettavia.


    • Munahaukka78
      • lyhyitä

        Eli paksuus noin 12cm?


      • huimenta-klopit
        lyhyitä kirjoitti:

        Eli paksuus noin 12cm?

        13 - 14cm on suomalaisena pitkä keskimäärin. Tuota paksuutta tuossa tutkimuksessa ei oltu tutkittu, mutta Rfsu:n sivuilta näette Pohjois-Euroopan keskipaksuuden, joka on 10cm ympärys. Nahkatötterön omistajat vetää mittaa tiukemmalle.

        Huomatkaa muuten; penis kutistuu vähän kun seisoo! No ei se kutistu, mutta stondiskulma muuttuu lähemmäs häpyluuta ja se vie mittaa. Mitä pystympi stondis, sen enemmän pienenee täyteen seisokkiin.

        Munan koolla ei ole väliä muuta kuin lihaville joiden onkalot on läskiin hautaantuneet.


      • huimenta-klopit kirjoitti:

        13 - 14cm on suomalaisena pitkä keskimäärin. Tuota paksuutta tuossa tutkimuksessa ei oltu tutkittu, mutta Rfsu:n sivuilta näette Pohjois-Euroopan keskipaksuuden, joka on 10cm ympärys. Nahkatötterön omistajat vetää mittaa tiukemmalle.

        Huomatkaa muuten; penis kutistuu vähän kun seisoo! No ei se kutistu, mutta stondiskulma muuttuu lähemmäs häpyluuta ja se vie mittaa. Mitä pystympi stondis, sen enemmän pienenee täyteen seisokkiin.

        Munan koolla ei ole väliä muuta kuin lihaville joiden onkalot on läskiin hautaantuneet.

        Eli edelleen rusinat pullasta?

        Noin kunnon mies lukee tutkimuksia. Päättää, että se on oikein, mikä sopii itselle ja ohittaa tutkimuksen muut osat. Mitäs sanottiinkaan Pirusta, joka luki Raamattua?

        Kirjoituksestasi voi lukea, että olet pienimunainen kateellinen impotentti. Anteeksi, muuta samat, mutta nykyään sanotaan erektiohäiriöinen. Muutenhan et kadehtisi seisovia kulleja, ethän?


      • Olet-mielisairas-homo
        h-x kirjoitti:

        Eli edelleen rusinat pullasta?

        Noin kunnon mies lukee tutkimuksia. Päättää, että se on oikein, mikä sopii itselle ja ohittaa tutkimuksen muut osat. Mitäs sanottiinkaan Pirusta, joka luki Raamattua?

        Kirjoituksestasi voi lukea, että olet pienimunainen kateellinen impotentti. Anteeksi, muuta samat, mutta nykyään sanotaan erektiohäiriöinen. Muutenhan et kadehtisi seisovia kulleja, ethän?

        Kukahan tässä tulkitsee asioita kuin piri raamattua?


    • Anonyymi

      Hei olen 18 ja minulla on 10m muna mp?

      • Anonyymi

        No on kyl huhhuh💪🏼


    • Anonyymi

      Sanoisin että ihan ok perushyvä penis sulla. Voihan sitä toki hieman harjotteilla kasvattaakkin mikäli häiritsee. Itse olen kasvattanut jo 1cm pituutta ihan vaan venyttämällä. Aloitin 14.5cm pituudesta ja nyt on 15.5cm. Tarkoitus olisi saada venytettyä 18cm pituiseksi jonka jälkeen sit alkaisi paksuuden kasvatus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe