Elokuva, joka näkyi eilen ykköseltä.
Kertoi koulukiusatusta pojasta/miehen alusta.
Elokuva oli tosi hyvä.
4/5 tähteä.
Lopussa yksi kiusaajista tuli kiusatun puolella ja he suunnittelivat kostoa pääjehulle.
Lopussa tapahtui väkivaltainen kohtaus ja leffa päättyi siihen.
Satanen(Suomi)
4
376
Vastaukset
- huippua
Se on 2-osainen draama, se esitetään siis kahdessa osassa etkö huomannut.
Toinen jakso esitetään sunnuntaina 29.3 klo 20:05 - 20:50
(2/2. Emilia haluaisi kaiken palaavan ennalleen, mutta Aarolle se olisi pahin mahdollinen vaihtoehto. Se, kuinka kaikki lopulta käy, yllättää heidät molemmat. KK: Paula Mononen O: Akseli Tuomivaara T: Moskito, 2014. HD)
Siis KYLLÄ aivan totta, on todella hyvä, katsottiin ihan suu auki ihaillen että miten oli löydetty noin aidosti eläytyviä näyttelijöitä.
Vaikeasta aiheesta onnistuttu ihan kympillä tekemään uskottava ja koukuttava draama.
Laittaa takuulla miettimään osaltaan kun näyttää rehellisesti ja karusti mistä on kysymys koulukiusaamisessa.- lwu
Tosi hyvä
Tämä pitäisi näyttää joka koulussa osana opetussuunnitelmaa.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/10/kotikatsomo-satanen - 1189
lwu kirjoitti:
Tosi hyvä
Tämä pitäisi näyttää joka koulussa osana opetussuunnitelmaa.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/10/kotikatsomo-satanenElokuvaa näytetäänkin jo kouluissa. Ja oppilaat saavat kysymykset elokuvaan liittyen
- ploppi
Tuleeko tämä uusintana ohjelmistoon, toivottavasti.
On todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233