Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Osaisko joku auttaa?

Uteliasihastunut

Eli työpaikallani on eräs mies. En ajatellut häntä ollenkaan siinä mielessä, mutta sitten näin hänestä oudon unen ja sen jälkeen ollut aivan myyty! Ajattelin tarkemmin hänen käyttäytymistään ja mun mielestä meillä on jonkinlainen kipinä alusta saakka, mutta en osaa sanoa onko tunne molemminpuolinen. Miten tästä eteenpäin? Kannattaako unohtaa?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppohomma

      Unohda, jos on varattu mies.

    • ti-tan

      En voi sanoa sitä enkä tätä juuri sinun unestasi kun et kerro siitä mitään tarkemmin. Vastaan kuitenkin kun et mitään varsinaista apua tarvitse kysymyksestäsi huolimatta. Olet nähnyt kuitenkin unessasi miehen ja yleistäen se tarkoittaa animushahmoa eli sinussa itsessäsi oleva toinen puolisko. Täydentävä osa itsessäsi kuten ominaisuudet, tavat käyttäytyminen ym. mtä sinussa itsessäsi kenties piilee on sitä mitä näit tuossa miehessä unessasi.

      Kysymyksestäsi olin havaitsevani että toivot kyseessä olevan yksi yhteen tapahtuvan enneunen. Tuon tapaiset unet toteutunee harvoin vaan ovat "toiveunia". Ethän toki ala uskoa vaikka jonkin pelottavan hurjan unen toteutumista vaan juuri tuommoisen mikä olisi elämääsi juuri nyt sopiva. Toivottavasti kevät kuitenkin yllättää iloisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe