Hei,
Kaikki vinkit ja tieto ko. kohteesta ja hotellista tervetullutta.
Samana ja Grand Bahia Principe el Portillo
8
197
Vastaukset
Täälläkin odotellan innolla vastauksia ko. kohteesta :).
- Costeira2
Helmikuussa tuli käytyä tuolla ja voin sanoa että on hyvä paikka, a´la carte ravintoloita kannattaa kokeilla, 3 kertaa per viikko. Buffettien ruoka oli muutenkin kyllä hyvää ja sitä oli vaihtelevasti, viikossa ei ainakaan kyllästynyt. Negatiivista oli rantatuolien varaus eli jos haluat saada rannalta varjon alta paikan, niin pitää olla jo ennen auringon nousua eli n.kuuden maissa. Varata kannattaa omilla tavaroillakin, pelkät hotellin pyyhkeet keräiltiin joskus pois. Wifi ilmainen aulassa vain tunnin kerrallaan päivässä. Jokapaikan nettiyhteys maksoi 50 dollaria viikko. Huone kannattaa pyytää keski tai yläkerta, sateisena päivänä voi alakerran huoneisiin tulla vesi. Mutta nekin saa tarvittaessa vaihdettua jos näin käy. Aulassa on ns. sisäänheittäjiä jotka tarjoavat esittelyä hotellin priviledge clubiin, vältä menemästä esittelyyn, aivan ajanhaaskausta, kokemusta on. Tässä olivat nämä pahimmat ärsytykset, jos noiden kanssa pärjää, niin paikka on muuten aivan loistava. Meillä oli huoneena junior suite kolmannessa kerroksessa ja se oli hyvä. Hissejä ei ole, joten jos kunto tai polvet ei kestä, niin pyydä huone alempaa. Taksi keskustaan maksoi 20 dollaria edestakaisin, taksi odotteli siellä pari-kolme tuntia. Tuliaiset kannattaa ostaa sieltä. Itsekin haluaisin mennä uudelleen ensi talvena, mutta hinta teini-ikäisten kanssa on hieman liian kallis. Kysykää jos jokin askarruttaa, vastaan parhaani mukaan.
- Costeira2
Ihan hotellin edustalla voi snorklata, laskuveden aikana päivällä vesi oli kirkkaampaa kun aallot jäivät riuttojen taakse. Ei muuta kuin aamupalalta hieman leipää mukaan, niin kaloja kyllä tulee ihan kahluu syvyydellekin. Hotellilta on molempiin suuntiin hienot autiot rannat, missä on varmaan hyvä snorklata. Myös hotellin vesiurheilukeskus rannalla järjesti ainakin jotain snorklausretkiä, mutta niistä ei kokemusta. Luulisin että sama paikka järjestää sukellusretkiäkin.
Millainen tuo AI-ruoka oli? Missä kannattaa vaihtaa rahaa? Aurinkomatkojen sivuilla luki, että illaksi kannattaa varata mukaan lämmintä vaatetta? Onko tosiaan näin? Kävittekö retkillä? Onko sinulla tietoa Cayo Levantadon saaresta, kannattaisiko sinne majoittua esim. viikoksi?
- Costeira2
Ruoka oli hyvää ja sitä oli kymmeniä erilaisia tarjolla. Youtubesta kannattaa etsiä hotellin nimellä videoita, niin sieltä löytyy esim. buffetista videota. Rahanvaihdosta ei kokemusta, respasta ainakin sai vaihdettua. Itse otin matkavaluutan mukaan pesoina ja dollaritkin olis käyneet tuolla hyvin. Iltaisin ei ollut kylmä, meillä oli mittari mukana jonka muistiin jäi alhaisin lämpötila. Kahden viikon aikana kylmimmillään oli 24 astetta. Retkistä Samanan päässä ei kokemusta, jotkut kävivät valassafarilla ja olivat tykänneet. Valasretki joka järjestettiin Samanasta Aurinkomatkojen toimesta oli jätetty vierailu tuolla Cayo Levantadon saaresta pois, jonka takia en osallistunut retkelle, olisin myös halunnut tutustua saareen. Toivottavasti tulee uusia retkiä nyt kun tuolla pystyy olla pari viikkoa. Las terrenasin keskustassa näytti olevan erilaisia retkenjärjestäjiä jotka kannattanee tutkia.
Hei!
Kiitos vastauksista :). Pystytkö vertaamaan tuota kohdetta johonkin muuhun kohteeseen Karibialla tai esim. Thaikkuihin :)?- Costeira2
Nyt laitoit vaikean kysymyksen :) Meksiko ja Thaimaa koettu ja molemmista tykkäsin niin myös tästä kohteesta. Ranta oli ehkä paras tässä. Erot koostuvat paljolti pienistä yksityiskohdista. Kaikki joiden kanssa juttelin meidän reissulla olivat kyllä tyytyväisiä tähän hotelliin.Tällä hetkellä lievä matkakuume taas päällä ja ensi talven reissua suunnitellaan tehtäväksi johonkin näistä kolmesta em. kohteesta. Karibia on kyllä vahvoilla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569