Kerrankin nyt ei purista. Merkittiin järjesti sellaisen ilotulitusnäytöksen että oksat pois.
Vastaukset 11
- Tarkennustatähän
Tarkoitit varmaan Megaraketti
- Anonyymi00011UUSI
Megaraketti Pori
- mklnjkbhgvf
- paskaahanseoli
Aika huono se kyllä mun mielestä oli.Aivan liian pieni.
- siitävaankokkok
No sinä voit hankkia suuremman ja kauneimman. Jos rahasi riittää. .
- jeeec
siitävaankokkok kirjoitti:
No sinä voit hankkia suuremman ja kauneimman. Jos rahasi riittää. .
juuri sillai.
- JosrahaaantapalaA
Sinä joka sanoit aika pieni ja vaatimaton. En tiedä millaisia olet nähnyt, mutta noin 10 Porin uudenvuoden tulitusta ne yyteriin verrattuna ovat sellaisia aivan paskoja.
- mainostataasperkele
Onkos taas jonkun firman itse itseään kehaisevat tekstit täällä?
Ostakaas mainostilaa kuten muutkin jos rahat riittää? - Vaivasi
Ilotulitus on kaunista katseltavaa. Kauniita kuvioita. Ihanaa. Harmi vaan kun tästä en tiennyt. Tällepalstalle kirjoittavat purnaavat kaikesta, älä välitä heistä. Kallista huvia, mutta jos rahaa on niin siitä vaan.
- rahatmeneemuualle
Rahaa on ja ehkäpä investoin ilotulittamiseenkin.Kuitenkaan en aio ostaa tulitusta firmalta joka naamioi mainoksen keskustelupalstalle :)
- sorivaanjoo
Nyt huomasin olemme palstalla missä pikkuaivot leikkii rahamiestä. Lisää keskustelua. Minun ostopolitiikani on se, ostan kaiken sieltä mistä halvalla saa. Minunkin mielestä en ole mainoksen uhri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521030
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113984Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27920Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7824- 83739
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3654Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it187610Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25597- 57593
- 73587