My LoVe!!

-Piho-

Mun ihana hoito hevoseni lähti pois.. :( olin just pääsemäs vauhtiin, niin ku et se ei enään temppuillu, niin Piho lähti toiseen talliin ja omistaja vaihtu. "nyyh" Tässä on mun viimeinen tapaaminen Pihon kanssa: "oli lauantai, mulla oli tylsää kotona niin ajattelin mennä tallille.
Sit ku olin tallilla ryntäsin heti Pihon luo. Minulta alkoi vuotaa kyyneleitä, Piho työnsi turpansa mun naaman eteen ja alkoi nuolla.." surullista..

7

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutku.

      jos se sun entinen hoitsu ei muuttanu kovin hirveen kauas, niin ehkä voit käydä sitä aina joskus kattomassa ja samalla hoitaa sitä..?

      • Nimetön

        niin mut ku.. en osaa mennä sinne.. paitsi kyl mä tiiän missä se on. Olikoha se.. öö.. en muista.. Mut kerro jostain sun surullisesta tapahtumasta hevosen kaa.. Ootan vastausta vuonna 2005 asti.. (onhan se tarkkaa)


      • -Fantsu-
        Nimetön kirjoitti:

        niin mut ku.. en osaa mennä sinne.. paitsi kyl mä tiiän missä se on. Olikoha se.. öö.. en muista.. Mut kerro jostain sun surullisesta tapahtumasta hevosen kaa.. Ootan vastausta vuonna 2005 asti.. (onhan se tarkkaa)

        surullinen juttu hevosen kaa.(mun hoitsun)
        "Oli perjantai ja mä sain talleil tietää et Nasse
        lähtee pois.Mä hoidin Nassee perjantaisin.Nii ryntäsin heti Nassen luo ja alion itkee ihan kunnolla nii Nasse alko lohduttaa mua,sillee et
        se hiero sen päätä muhun ja ei menny mun vierest pois.Se oli toisiks viimine tapaaminen.Seuraavana päivänä mä menin viemää sen tarhaa ku ei menny tunneille paitsi mä sain ratsastaa sillä viimisenä tunnin.Se ei menny sen takii et se sais olla yhen päivän aika paljon omissa oloissa.Nii tarhassa se näki et mä oon surullinen ja yritti saada mut leikkii se pukkaili mut sit se huomas et mä aloin taas itkee nii se tuli makaa mun vieree.se oli viimene kerta ku sain nähä sen."Se on nyt kuollu.
        Ja se oli ruuna.Sen oikee nimi oli Nanden King.
        aika outo nimi.mut se oli estekuningas.
        ♥Nasse♥ oot mulle tärkee.


      • -surullinen-
        -Fantsu- kirjoitti:

        surullinen juttu hevosen kaa.(mun hoitsun)
        "Oli perjantai ja mä sain talleil tietää et Nasse
        lähtee pois.Mä hoidin Nassee perjantaisin.Nii ryntäsin heti Nassen luo ja alion itkee ihan kunnolla nii Nasse alko lohduttaa mua,sillee et
        se hiero sen päätä muhun ja ei menny mun vierest pois.Se oli toisiks viimine tapaaminen.Seuraavana päivänä mä menin viemää sen tarhaa ku ei menny tunneille paitsi mä sain ratsastaa sillä viimisenä tunnin.Se ei menny sen takii et se sais olla yhen päivän aika paljon omissa oloissa.Nii tarhassa se näki et mä oon surullinen ja yritti saada mut leikkii se pukkaili mut sit se huomas et mä aloin taas itkee nii se tuli makaa mun vieree.se oli viimene kerta ku sain nähä sen."Se on nyt kuollu.
        Ja se oli ruuna.Sen oikee nimi oli Nanden King.
        aika outo nimi.mut se oli estekuningas.
        ♥Nasse♥ oot mulle tärkee.

        kuinka vanha Piho on nyt ...ajattelin ku meijän talleil on ollu yks Piho joka ois nyt noin20v ...
        jos se olis se Piho mist sä puhut nii ymmärrän sun surun se oli munki hoitsu.(siis jos se on se)
        se oli tosi ihana mäki itkin ku se lähti ja se nuoli mun naamaa...sain ratsastaa sil vaa kerran ja sillo me hypättiin.sit oon kuullu jotain et sille ois käyny jotain esteillä.kui mont kertaa sä sait ratsastaa Piholla?ja kerrotko et tiiätkö oliks sille Piholle jost sä kerroit käyny jotain esteillä nii et se ei mee niit mielellään?


      • -Katja-
        -Fantsu- kirjoitti:

        surullinen juttu hevosen kaa.(mun hoitsun)
        "Oli perjantai ja mä sain talleil tietää et Nasse
        lähtee pois.Mä hoidin Nassee perjantaisin.Nii ryntäsin heti Nassen luo ja alion itkee ihan kunnolla nii Nasse alko lohduttaa mua,sillee et
        se hiero sen päätä muhun ja ei menny mun vierest pois.Se oli toisiks viimine tapaaminen.Seuraavana päivänä mä menin viemää sen tarhaa ku ei menny tunneille paitsi mä sain ratsastaa sillä viimisenä tunnin.Se ei menny sen takii et se sais olla yhen päivän aika paljon omissa oloissa.Nii tarhassa se näki et mä oon surullinen ja yritti saada mut leikkii se pukkaili mut sit se huomas et mä aloin taas itkee nii se tuli makaa mun vieree.se oli viimene kerta ku sain nähä sen."Se on nyt kuollu.
        Ja se oli ruuna.Sen oikee nimi oli Nanden King.
        aika outo nimi.mut se oli estekuningas.
        ♥Nasse♥ oot mulle tärkee.

        kuinka vanha Piho on nyt ...ajattelin ku meijän talleil on ollu yks Piho joka ois nyt noin20v ...
        jos se olis se Piho mist sä puhut nii ymmärrän sun surun se oli munki hoitsu.(siis jos se on se)
        se oli tosi ihana mäki itkin ku se lähti ja se nuoli mun naamaa...sain ratsastaa sil vaa kerran ja sillo me hypättiin.sit oon kuullu jotain et sille ois käyny jotain esteillä.kui mont kertaa sä sait ratsastaa Piholla?ja kerrotko et tiiätkö oliks sille Piholle jost sä kerroit käyny jotain esteillä nii et se ei mee niit mielellään?


    • Detion Stok

      Mul oli hoitsuna Pv ruuna nimeltä Detion eli tutummin Deto se oli jo aika vanha joten sen pöivät läheni loppuaan:
      "olit mulle aina rakas, sua en unoha. Mä sulla aina laukkasin ja lumessa peuhasin. Kun viimeisen kerran saavuin tallille, teki pahaa nähdä sun kärsivän.
      Sä kuin olisit kuiskannut mun korvaan "mä tarvitsen sinua, mä sulle hiljaa kuiskasin "sä et saa jättää minua" mutta silti vahva ja viisas. Sun loppus miks on nyt tää, mut onneks et jää kärsimään. Kohta kuulin jo että olit elämäsi hetket päättänyt, jä täältä lähtenyt, mutta sä sait paikan mun sydämessä, ja sinne sä kuulut.

      • Nimetön

        aijaa... =( mun entinen hoitsu kuolee ihan just... =( sil on kai enää pari vuotta enää aikaa =( tai sit se kuolee tänä vuonna =( MÄ itkin yks yö ainaski puol tuntii ku se oli lähteny... =(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe