Windows asennuslevyt

Sählä

Hei.
Eli mulla on tapana välillä kusta asioitani tai muiden asioita. Eli tietokoneista puhutaan. Katselin aikaisempia keskusteluja sekä windowsin sivuja ton windows 8.1 asenuslevyn tekemiseen... Eli kun mulla on ollut win 8 ja toi 8.1 tuli päivityksenä niin onko toi 8.1 asenuslevy nyt sitten toi päivityksen asennuslevy vai ihan koko käyttöjärjestelmän asenuslevy? Windowsin sivulta saisi ladata jonkun paketin mutta tuon kokoinen paketti mikä sieltä tuli ei millään voi olla käyttöjärjestelmä?
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/create-reset-refresh-media
Eli onko mulla nyt sitten joku virhe tässä?
Eli kopioiko toi ohjelma sen win 8 mikä mulla nyt on?
Jos saisin tähän jeesinkii ku oon aatellu hankia kaikki windowsien asenuslevyt kun on ollut tapana tarvita välillä noita vanhempiakin versioita. On vain toi winukan hinta niin suolainen että murehdin sitten sen tuotekoodin vasta jos tarviin tota levyä. Eli siinä vaiheessa kun suraavan kerran kusen asiani... Toivottavasti en ihan äkkiä.

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 892180921809

"onko toi 8.1 asenuslevy nyt sitten toi päivityksen asennuslevy vai ihan koko käyttöjärjestelmän asenuslevy?"

Koko käyttöjärjestelmän asennuslevy.

"mutta tuon kokoinen paketti mikä sieltä tuli ei millään voi olla käyttöjärjestelmä?"

Se, minkä lataat tuolta, on pieni ohjelma, mikä sitten lataa haluamasi käyttöjärjestelmäedition asennustiedoston, esim W8.1 kotiversio tai Pro-versio. En muista oliko ohjelmassa mahdollisuutta laatia ladatusta levykuvasta buuttaavaa asennustikkua tai -levyä, mutta se tietysti onnistuu muillakin ohjelmilla. Pääasia on, että sinulla on se luotettavasta lähteestä hommattu levykuva, joka sisältää oikean käyttisversion.

"Eli kopioiko toi ohjelma sen win 8 mikä mulla nyt on?"

Ei se ohjelma kopioi mitään, vaan se tekee sen mitä tuossa justiinsa aikaisemmin sanoin, lataa levykuvan Microsoftin palvelimelta. Ja siitä levykuvasta tehdään se asennusmedia.

• Sählä

Kiitos, tämä selvensi asiaa paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe