Mistä on oikein kyse. neljä pelittää, mutta loput huilaa!
Moniydintuki tahmaa!
14
68
Vastaukset
- limitpro1995
Windows NT ydin, joka on nykyistenkin Windowsien ydin, on koodattu joskus Pentiun Pro aikoina, ei silloin ollut kuin yksi ydin per prossu, tosin kyllähän Pentium Pro prosessoreita pystyi emolle pari tai jopa 4 kpl asettamaan jos oli kantoja, siinä raja tulee vastaan.
- olet_sekaisin
Miksi aloitat koko ajan uusia ketjuja samasta aiheesta, ja heittelet niissä perusteettomia mutuja?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13482595
Eikä tuo todellakaan ole ainoa... - Ubuntu_toimii
Tuolla toimii:
http://www.ubuntu.com/download/desktop - Kybätestaaja
Korjausta ilmeisesti ei ole tulossa???
Ei valitettavasti ole. Joudut pärjäämään elämäsi loppuun asti noilla heikoilla älynlahjoillasi.
- harakan-päräys
Montako ydintä sitten sinulla on?
Prossut ovat neliytimisiä parhaimmillaan. ketkä siinä nukkuvat sitten?
Joitakin servereitä taitaa olla useammilla ytimillä, mutta siitä en tiedä hevosen henkäystäkään.- IteOOTtrolli
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Turhaan ruokit trollia.
Kokeileppa ensin itse! ennenkö syydät tänne paskaa..
Xenon toimii paremmin, mutta pelaajille suunnatu 8 ytiminen AMD ei kyllä jyrää kuin neljällä ytimellä! Ja se on totuus! - Surkucore
Kyllä se asia noin on. pelikerhossa on asiaa pähkitty ja testailtu. Avaukseen voin yhtyä ja ongelma koskee myös windows phoneekin, muiden windowsien ohella.
- Säälittäväää
Viimeisin kymppi sekoilee ydinten kanssa entistä pahemmin!
Edes ne neljä ei toimi oikein!- Älä-viitti
Kaikki on sodat ongelmaa, jos Microsoft ei pysty ongelmaa ratkaisemaan????
Älä-viitti kirjoitti:
Kaikki on sodat ongelmaa, jos Microsoft ei pysty ongelmaa ratkaisemaan????
Niin mikä ongelma? Millä tavalla väitetyn ongelman voi toistaa?
Jos sitä ei voi toistaa niin että voisi todentaa vian olevan Windowsissa, se on käyttäjässä oleva ongelma ja ratkaisuna on vaihtaa käyttäjää.
- Kylläketuttaa
No ei se kyllä intellilläkään toimi.
i7-5960X ei kuormita kuin neljää :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949