Jukka soittaa Rock In Riossa syyskuussa

SambaSamba

Pitkään huhuttu keikka Rock In Riossa on saanut vihdoin vahvistuksen. Bändi nousee lavalle 25. syyskuuta.
http://www.nightwish.com/fi/live
http://rockinrio.com/rio/en/line-up/
Yllätyksenä tuli kuitenkin tieto että Jukka on mukana bändissä niinkuin Rock In Rion nettisivuilla lukee.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumpsuttajat
    • floorjansenrules

      Jea! Tässä taas riittää purtavaa niille jokka väittävät jukan saaneen potkut koko touhusta.

      • puurotjaerokirjeet

        Kun ihmiset eivät tunne bändiä eikä sen taustoja, tartutaan vain otsikkoon ja jauhetaan paskaa. Jukka sattuu olemaan NW:n perustajajäsen Scene Nation Oy:n toimitusjohtaja. Se on melkein sama jos sanotaa, että koska Holopainen antaa itselleen potkun Nightwishista.


    • ilmeri

      Kyllä Jukka varmaan muillakin keikoilla tulee silloin tällöin soittamaan biisin tai pari. Hän on olennainen osa Nightwishin tarinaa ja historiaa, ei hänestä noin vain luovuta.

      • Drytylo

        Jukka palaa bändiin takaisin täysipäiväisesti jos terveys antaa periksi ja hän itse sitä haluaa. Ja niinkuin jo täällä mainittiin Jukka pyörittää bändin bisnespuolta joten on tärkeä kaveri. Siinä missä Tuomas on bändin taiteellinen ja luova johtaja on Jukka bisnespuolen pomo.


    • Etelä-AmerikanKiertue
      • kiertuettapukkaa

    • tuplabasari

      tuomaksella kävi tuuri kun sai kai hahdon kannujen taakse. kaveri on yksi suomen parhaita metallirumpaleita. ehkä paras raatikaisen jälkeen. no sitä iloa ei sitten pitkään kestänyt.

      • järkiratkaisu

        Tuskin Jukka on mitenkään mustasukkainen Kaitsulle, kun tietää kaverinsa arvostuksen erilaisten metallibändien rumpalina. Jos kunto pitää voi itse heittää keikan silloin tällöin. Nightwishissa on niin paljon taustapuuhaa bisneksissä ja rompepuolella, joten tuskin mies makaa toimettomana kotisohvalla. Toisaalta Jukalla on aika pienet lapset viellä joten kotikin kiittää.


    • rumpalisti

      hahto saa kannuttaa koko kiertueen mutta jukka haluaa loistaa legendaarisella rock in riolla jättiyleisön edessä. hieno homma.

      • Trumtrum

        Niin on, kummatkin herrat ovat erinomaisia rumpaleita ja myös hyviä ystäviä.


    • sambasambasamba

      Yksi brasilialainen fani tuolla Nightwishin englannin kielisellä foorumilla tiesi kertoa että Nightwishin keikka Rock In Riossa televisioidaan ja näytetään Internetissä, eli hyvänlaatuista kuvaa ja ääntä tiedossa YouTubeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe