Olen 21v neitsyt mies ja olen jo pitkään haaveillut siitä ensimmäisestä seksikerrasta. Mistä seksiä saa? En käy baareissa ja muutenkin olen aika ujo. Olen suht hyvännäköinen/ kroppa hyvässä kunnossa. Suomi24 treffi osiolla olen kysellyt muutamaa naista ja jos vastaus tulee he sanovat että näytän liian nuorelta ja näin se onkin. 15v teineiltä saisi varmaan niin paljon kuin haluaisi, mutta 18 on alaraja. Mistä sivustoilta saa seksiä.
21v neitsyt
21vneitsyt
2
286
Vastaukset
- eienääneitsyt
Mene käymään huorissa, sihteeriopistosta (sexwork.net) soitat vaikka jollekin hyvännäköiselle itäeurooppalaiselle, saatat selvitä alle sadalla eurolla. Itse menetin näin neitsyyteni n. vuosi sitten ja olen saman ikäinen kuin sinä. Mikset menisi jos pystyy tuommoisen jutun kanssa elämään, itse en ole ainakaan katunut, tiedänpähän miltä seksi tuntuu ja saa välillä jotain muutakin ajateltavaa kun tietää ettei paneminen mikään elämää suurempi juttu ole.
Tiedän joku voi auttaa,
sinun täytyy ostaa minulle kahvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708