Teitä on julkisesti syytetty "rosvoksi" S24 palstalla voitteko vastata tyhjentävin argumentaatioin nojate itsenne syyttömäksi?
Sipilä&Pekkarinen!
10
148
Vastaukset
alea iagata est!
- joopajoo11
mitäs täällä sekoillaan.
- on_pojalla_luulot
Mitä kuvittelet.Uskotko tosiaan, että politikot joutavat hörjöjen kirjoituksia täällä läräämään ja vielä pitäis oikein sinulle vastatakkin. Voi voi,älä unta näe.
juurikin lukevat tarkkaan ja luettavat avustajillaan, pojalla" ei ole luullot" vaan perusteet "luulloilleen," elä unta nää"- kanootisi on pieni kuin neitsen billu!
- joopajoo11
metsamaapv1 kirjoitti:
juurikin lukevat tarkkaan ja luettavat avustajillaan, pojalla" ei ole luullot" vaan perusteet "luulloilleen," elä unta nää"- kanootisi on pieni kuin neitsen billu!
tuskin lukevat,eivätkä luekkaa.Vaan kylillä puhutaan että persusta sitä ei kannata äänestää.
- kyyyllä
Sipilä nauraa, Pekkarinen nauraa, suomi-24 nauraa,kaikki nauraa.
- hullukooot
h-jokinen on pesunkestävä Kämäki-Keskustalainen puolustaa rosvoja, nauraa kun H-jokisen pussista varasavat
- sekun
hullukooot kirjoitti:
h-jokinen on pesunkestävä Kämäki-Keskustalainen puolustaa rosvoja, nauraa kun H-jokisen pussista varasavat
on nyt turha h-jokista tähän sotkea.Kaikki kun ei ole välttämättä sitä miltä se näyttää.
- mtsss
sekun kirjoitti:
on nyt turha h-jokista tähän sotkea.Kaikki kun ei ole välttämättä sitä miltä se näyttää.
h-jokinen itse sotkee, "nauraa ja ivaa", ja "miltä se näyttää", faktat sen näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa913616Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676